Skravletråd

Også må jeg egentlig tisse, men er så tiltak... Er så lei av å tisse hundre ganger :(
akkurat den har jeg sluppet unna denne gangen.. hurra ! (kommer sikkert i uke 12, som forrige gang :p )

Sitter og ser tv med bikkja på fanget. Spiser HELE tiden, da snus-suget ikke ser ut til å gi seg med det første :(

akkurat den har jeg sluppet unna denne gangen.. hurra ! (kommer sikkert i uke 12, som forrige gang :p )
Jeg slapp det forrige gang, så bør kanskje være glad for det? Bajs.. :p

Gjør så vondt når jeg holder meg nå og.. Blir morsomt med div turer på jobb fremover, kommer sikkert til å gå på do oftere enn barna :p

Har tydeligvis sovet meg ferdig de to siste dagene.. Blir gaaaal av å ligge våken O~o

Beklager, ikke meningen å gni noe inn nå, eiraM.
Men i natt sovnet jeg med en gang..(la meg riktignok 02) - og har sovet helt til 09 uten å våkne! YAY

Dust ass..

Neida, det er vel ikke din feil at jeg ikke sov, så jeg unner deg en god natts søvn ;)

Hurra! Ikke vært kvalm i dag. Har vært våken siden kl 7 og blå våknet og hoppa ut av senga uten mat først Men kjenner meg litt uggen nå da,men sikkert bare fordi vi skal ut på besøk og vi får kake der :/ Ikke fristende med noe annet enn surt og salt fortida.

I dag skal jula ut! Skulle egentlig pakke den ned i går, men etter en tur ut frista sofaen mer på alle mann :p

såå trøtt om morningen, skal snart på jobb, selvom det frister lite, men frem til jobb ligger jeg og 4-åringen på sofaen under dynen og slapper av etter god frokost! Skulle gjerne slappet av i sengen, men jentungen blir sinna da x) Holder at hun blir sinna for at mamma må på jobb, igjen!

En fin søndag til dere alle :D

Gleder meg til å bli kvitt den, har så smått begynt nå :) må bare få samboeren til å hente pappeskene :D

Deilig å kunne rydde i fred og ro mens ungen leker på rommet sitt :)
Det høres veldig deilig ut :) liker også å få julen ut. Da føler jeg at vi går mot lysere trakter og vår :)
Nå er meg og mannen på vei til visning faktisk. Vi ser etter hus :)

I dag skal jula ut! Skulle egentlig pakke den ned i går, men etter en tur ut frista sofaen mer på alle mann :p

Her og! Jeg er vel hva man kan si litt over gjennomsnittlig glad i jula, men jammen fint at den er over og! :P

Flyttet inn i ny leilighet i slutten av september, jeg .Kjøpte en 4-roms sommer 2013 og ventet leeeenge på det den skulle bli ferdig. Kjøpte egentlig for å få et ekstra gjesterom, og litt større plass... Men nå håper jeg om alt går bra, at det blir et barnerom i stedet :-) Klarer ikke slutte å engste meg, dessverre...

Back
Topp