Skravletråd

Vi bor i en 2 roms nå.. Ungen har fått soverommet og vi har sovesofa. Vi gleder oss til å flytte til noe større! :) men gjenstår å se hvor mye vi får i lån, skal hvertfall på visning på søndag og skal bestille verdivurdering denne uka. Fant en på oppsal jeg har såå lyst på :p
Håper dere får den da :) Vi byr bare på leiligheter hvor vi enten kan bygge et lite soverom i stua, eller hvor vi kan flytte kjøkkenet inn i stua.

Håper dere får den da :) Vi byr bare på leiligheter hvor vi enten kan bygge et lite soverom i stua, eller hvor vi kan flytte kjøkkenet inn i stua.
Kommer an på lån/megler osv. Håper på verdivurdering allerede i starten av uka så vi kan kontakte banken. Skulle egentlig vente med å selge, men så kom vi (jeg) over den på oppsal :p

Lurt! Kan jeg spørre om hvilket område dere ser på? :)

Kommer an på lån/megler osv. Håper på verdivurdering allerede i starten av uka så vi kan kontakte banken. Skulle egentlig vente med å selge, men så kom vi (jeg) over den på oppsal :p

Lurt! Kan jeg spørre om hvilket område dere ser på? :)
Lambertseter :) sønnen vår går alt i bhg der fordi vi visste vi skulle ditover når vi skulle kjøpe :) jeg jobber i nærheten av Oppsal, så vil ikke bo så nærme jobb ;) men veldig fint område med gode skoler :)

Lambertseter :) sønnen vår går alt i bhg der fordi vi visste vi skulle ditover når vi skulle kjøpe :) jeg jobber i nærheten av Oppsal, så vil ikke bo så nærme jobb ;) men veldig fint område med gode skoler :)
Vi så på Lambertseter da jeg kjøpte sist, ble i stede like ved Skullerud :) Jobber på Oppsal selv og tror/håper det går bra :)

Basseng var ganske godt det og da magen ble større. Var en jordmor som hadde vanngym for gravide sist jeg var gravid. Håper de fortsatt har det :)
Åja, vanngym gikk jeg på første gang, det var moro. :) Det er ikke noen som har det her dessverre, virker som om det nærmeste badelandet bare har for eldre og overvektige. :( Regner ikke med at jeg får sneket meg med på overvektsgruppen uansett hvor mye magen vokser, de er visst ganske strenge på det.:p

Her blir julen værende lenge ennå, tar ikke ned treet før 20.dags jul. :D I dag har vi vært på besøk hos svigermor da, og der var det ikke spor igjen av at det noensinne har vært jul. Jeg ble sittende hele besøket og gjespe, og håpe at vi snart kunne gå hjem. Håper slekten bare tror at jeg er oppe halve nettene, og at ingen blir mistenksomme fordi jeg hele tiden er så sløv og trøtt.;)

Tuller du? Det er jo leeenge til :p nei, godt å bli kvitt jula :p

Du burde slenge inn noen kommentarer om en eller annen serie som du ser på til langt på natt :P

Tuller du? Det er jo leeenge til :p nei, godt å bli kvitt jula :p

Du burde slenge inn noen kommentarer om en eller annen serie som du ser på til langt på natt :p
Det var lurt. :D Må bare finne en serie som ingen andre vil se, så jeg ikke blir avslørt. Har virkelig ikke overskudd til å faktsik se noe som helst. :p

Bida bada bom. Plutselig lå jeg i gjestesenga sammen med liten ovn. Hipp hurra for feber.. :/

ENDELIG hjemme etter en lang juleferie! :D :D :D La hverdagen begynne og la for Guds skyld dagene gå fort!

Åååh, stakkars lille.. :( God bedring!
Takk! Han er nok ikke så veldig syk, men kjipt å måtte holde han hjemme fra bhg etter 2 uker ferie. Merker at han savner å være der. Krysser fingrene for en sånn 24 timers greie så vi kan starte hverdagen igjen allerede på tirsdag. :) Men siden jeg først ble tvunget ned i senga får jeg nok bare legge meg til å sove. Natta da dere! :p

Skjønner det. var usikker på formen til ungen i sta, men er heldigvis frisk :D hun var mye syk i desember og så 2 ukers ferie med sykdom da og - nå trenger hun barnehagen :p

Kjenner at halve dager på jobb hadde passet meg.. Zzzzzz!

Informerte sjefen, han gratulerte og satte pris på tidlig beskjed. Jeg synes det var greit, i tilfelle det skulle skje noe.. i tillegg info om at jeg var rimelig følsom, trøtt og noe uggen om dagen..

Han ble pappa selv for bare noen mnd siden, så han kom gjerne med tips i forhold til NAV etc.
Om det går bra, så blir et mye å sette seg inn i kjenner jeg.

Føre ikke greit på jobb i dag.. :( i morgen er det turdag, så håper det blir bedre med masse frisk luft :)

Jobber som ped.leder på småbarnsavdeling, å var fullstendig utslitt da jeg kom hjem i dag. Sovet en time allerede.
Lurer på hvordan dette skal gå...

Back
Topp