Skravletråd

Har sett i 3 år og vært med på budrunder i et halvt år. Alle treroms vi har bydd på (skikkelig grusomme oppussingsobjekter) har gått for minst 2,4 , og det kan ikke vi gi, så tror ikke det. Håper nå vi får toroms oppussingsobjekt :p

Nei, det skjønner jeg blir i overkant.. Er ikke lett! Dessverre..

God kveld damer!
Ser det snakkes om boligjakt, det driver vi også med for tiden. Stort ønske om noe større, så her jaktes det. Dessverre ikek så mye ute hvor vi vil flytte til, litt glissent nå på nyåret :/

God kveld damer!
Ser det snakkes om boligjakt, det driver vi også med for tiden. Stort ønske om noe større, så her jaktes det. Dessverre ikek så mye ute hvor vi vil flytte til, litt glissent nå på nyåret :/

Hvor vil dere flytte til? :)

Personlig kjenner jeg at jeg er veldig glad for at vi har muligheten for 4 soverom her vi bor nå og er ferdig med boligkjøp. Ikke ferdig med oppussing, men det er en annen side av saken. :p

Hvor vil dere flytte til? :)

Personlig kjenner jeg at jeg er veldig glad for at vi har muligheten for 4 soverom her vi bor nå og er ferdig med boligkjøp. Ikke ferdig med oppussing, men det er en annen side av saken. :p
Tja, innenfor Akershus egentlig, men om prisen er rett kan vi strekke oss liiiiiiiitt til utenfor fylkesgrensa.

Ja, er egentlig glad i her vi bor, men vi har ikke plass til hele familien. Flytter vi mer østover, kommer vi også nærmere mannens familie.
Regner med det blir oppussing her også... faktisk gleder jeg meg til det :p
Vi har pusset opp bolig før, og er ganske flinke blitt :)

Tja, innenfor Akershus egentlig, men om prisen er rett kan vi strekke oss liiiiiiiitt til utenfor fylkesgrensa.

Ja, er egentlig glad i her vi bor, men vi har ikke plass til hele familien. Flytter vi mer østover, kommer vi også nærmere mannens familie.
Regner med det blir oppussing her også... faktisk gleder jeg meg til det :p
Vi har pusset opp bolig før, og er ganske flinke blitt :)

Østover? Typ andre siden av Oslo fra der dere bor nå?

Vi er på andre boligen vi pusser opp. Noen irriterende feil er det, men det får rettes opp etterhvert. ;) Forrige gang var det bare overflater og litt småpuss, nå har det vært langt mer omfattende. Ferdig om 10 år tenker jeg ;) Jeg er ikke spesielt glad i oppussing. :p

Åh. Nå må jeg bare få ut noe her. I dag var jeg på ultralyd. Trodde jeg var 6+0. Men vi så ingenting, bare en svart runding. Hun sa den var væskefylt, slik en ser tidlig i graviditeter. Forklarte så dårlig, og var ikke flink til å betrygge. Så enten er dette gått galt, eller så er jeg mye kortere på vei enn jeg trodde. Men hun tok bare utvendig da. Har dere fått innvendig? Jeg skulle ønske vi ikke hadde vært på denne ultralyden likevel... Men bestilte time da jeg var bekymret i utgangspunktet.

Østover? Typ andre siden av Oslo fra der dere bor nå?

Vi er på andre boligen vi pusser opp. Noen irriterende feil er det, men det får rettes opp etterhvert. ;) Forrige gang var det bare overflater og litt småpuss, nå har det vært langt mer omfattende. Ferdig om 10 år tenker jeg ;) Jeg er ikke spesielt glad i oppussing. :p
Nai, vi bor nordøst for Oslo nå, vil trekke litt mer sør-øst =)

Åh. Nå må jeg bare få ut noe her. I dag var jeg på ultralyd. Trodde jeg var 6+0. Men vi så ingenting, bare en svart runding. Hun sa den var væskefylt, slik en ser tidlig i graviditeter. Forklarte så dårlig, og var ikke flink til å betrygge. Så enten er dette gått galt, eller så er jeg mye kortere på vei enn jeg trodde. Men hun tok bare utvendig da. Har dere fått innvendig? Jeg skulle ønske vi ikke hadde vært på denne ultralyden likevel... Men bestilte time da jeg var bekymret i utgangspunktet.
Utvendig? Trodde ikke de tok det før etter uke 12?? Sa hun hvor langt hun trodde du var på vei da? Kan el vært senere eller at egget har festet seg sent?

Stinefine: (Så god på å quote)

Men du er jo inn i gamet her litt. ;) Sånn tidlig ultralyd man får gjennom legen, foregår det på sykehus eller hos vanlig gyn?

Akkurat sånn passe, ja! ;) :p Fikk nøyaktig plassert hvor dere potensielt kan flytte hen! :p
Hehe, vil ikke dele noe slikt på åpent gitt :)
Den som henger med til skjult gruppe får (kanskje) se ;)

Stinefine: (Så god på å quote)

Men du er jo inn i gamet her litt. ;) Sånn tidlig ultralyd man får gjennom legen, foregår det på sykehus eller hos vanlig gyn?
Kommer an på hvor legen henviser deg :p

Hehe, vil ikke dele noe slikt på åpent gitt :)
Den som henger med til skjult gruppe får (kanskje) se ;)

hehe.. Nei, skjønner deg godt! Og jeg fikk jo satt pilen godt på kartet ;) Så får det snevres inn etterhvert ;)

Utvendig? Trodde ikke de tok det før etter uke 12?? Sa hun hvor langt hun trodde du var på vei da? Kan el vært senere eller at egget har festet seg sent?
Ja. Ble litt overrasket over det. Men hun mente at livmora lå slik at det var visst best å ta utvending. Men hun sa ikke noe om hvor langt hun trodde jeg var. Jeg ble så lei meg, og satt ut- at jeg glemte helt å stille spørsmål. Kan jo være at egget har festet seg sent. Krysser fingrene for det! Testet ikke positivt før 5+0, så kan jo være en mulighet. Åh. Dette var ikke gøy. Klarer ikke slappe av. Fikk ny time om to uker. Syns det er fryktelig lenge å vente!

jeg har henvisning inne hos min gyn, så jeg ringte bare dit og "hei jeg vil ha time hos dr sånnogslik" :p

Ja, riktig.. Jeg har jo ikke noe slikt.. ;) Men får vel svar i morgen. Utålmodig.no, og i hvert fall av å skravle med dere GÆRNE OSLODAMER! ;)

Back
Topp