Skravletråd

Vi bor på Romerike, så vet du det. Sør-Øst for det :p

Ja, det så jeg i den presentasjonstråden. Så derfor jeg har klart å sette pil retning sør-øst. Rommer dog 50 av Norge, men resten er i grunn ikke så viktig. :p

Ja, det så jeg i den presentasjonstråden. Så derfor jeg har klart å sette pil retning sør-øst. Rommer dog 50 av Norge, men resten er i grunn ikke så viktig. :p
*flire*

Ja, riktig.. Jeg har jo ikke noe slikt.. ;) Men får vel svar i morgen. Utålmodig.no, og i hvert fall av å skravle med dere GÆRNE OSLODAMER! ;)
Haha, jeg var hos min idag jeg :p
*erte*

Ja. Ble litt overrasket over det. Men hun mente at livmora lå slik at det var visst best å ta utvending. Men hun sa ikke noe om hvor langt hun trodde jeg var. Jeg ble så lei meg, og satt ut- at jeg glemte helt å stille spørsmål. Kan jo være at egget har festet seg sent. Krysser fingrene for det! Testet ikke positivt før 5+0, så kan jo være en mulighet. Åh. Dette var ikke gøy. Klarer ikke slappe av. Fikk ny time om to uker. Syns det er fryktelig lenge å vente!
Hu høres jo veldig rar ut?? Ville klagd på behandlingen tror jeg. Da er det godt mulig du hadde senere el, ja! Syns utvendig hørtes veldig rart ut altså :s

For en forferdelig sang på radioen nettopp. "Si meg hva er du redd for, går det galt er det ment sånn" Fy søren, hormonella begynte nesten å gråte i bilen! :p

Eh. var hos legen i går, det var absolutt svangerskaps relatert. Men måtte betale 300 kr!! og de ville ha 57 kr for svangerskapsboka i tillegg! Den er vel også gratis? Betalte ihvettfall ikke for den forrige gang.

Eh. var hos legen i går, det var absolutt svangerskaps relatert. Men måtte betale 300 kr!! og de ville ha 57 kr for svangerskapsboka i tillegg! Den er vel også gratis? Betalte ihvettfall ikke for den forrige gang.
Whaaat? Aldri betalt en krone når jeg har vært gravid.

Tenkte ikke over det før etter jeg hadde gått derifra. Får passe på å ikke betale de neste gangene!

Det skal være gratis :s står jo at den er gratis på nett.. Men du kan bestille den herfra?

skulle egentlig ha treningstime med PT i dag, men er så kvalm så tanken på å være inne på studio med fult av svette folk er ikke fristende! Sa dette til min kjære og fikk til svar: Det er jo bare å bestemme seg, vil du trene så gjør du det

Han vet ikke hvordan det er å være gravid og kvalm -_-

Blir treningsøkter ute så lenge jeg er kvalm!

What? Dummeste jeg var hørt. Var hos legen i dag, og det var egentlig ikke svangerskapsrelatert, men da jeg skulle gå sa han at jeg ikke skulle betale også fikk jeg boka.

Uff vi har fått sykdom i hus. Får så vondt av han lille når han er syk og ikke skjønner hvorfor han plutselig ikke har det helt bra :(

skulle egentlig ha treningstime med PT i dag, men er så kvalm så tanken på å være inne på studio med fult av svette folk er ikke fristende! Sa dette til min kjære og fikk til svar: Det er jo bare å bestemme seg, vil du trene så gjør du det

Han vet ikke hvordan det er å være gravid og kvalm -_-

Blir treningsøkter ute så lenge jeg er kvalm!
Du er flink som klarer å trene i det hele tatt! :)

Skal ha PT-time i dag :-)
Gleder meg til å komme i gang igjen, selv om jeg er supertrøtt om dagen.. Har sluppet unna den kvalme for det meste. Var litt uggen i dag tidlig bare.

Du er flink som klarer å trene i det hele tatt! :)

Må klare å holde vekten noe lunde på det samme, så nødt til å trene litt, men når jeg er kvalm så spiser jeh lite, går opp i opp da :p

Legen min sa at selv om ikke dette var en svangerskapskontroll så var jeg jo der fordi jeg var gravid derfor skulle jeg ikke betale noe. Svangerskapsboka fikk jeg ikke så vet ikke med den

Back
Topp