Skravletråd

Vi ser egentlig på 3-roms, men de går så langt over takst at det nok blir 2-roms. Det blir trangt med to barn! Men men, vi får bo oss opp :)

Var på visning nettopp. Smekkfullt!

Det kommer vel an på hvor man begynner i Oslo?! ;) Urbant eller "landlig" :) Så dere ser litt landlig etter jeg postet denne! Lambertseter er fint da, og mye å få tak i der hvis man er villig til å pusse opp litt :)

Jobber som ped.leder på småbarnsavdeling, å var fullstendig utslitt da jeg kom hjem i dag. Sovet en time allerede.
Lurer på hvordan dette skal gå...
Jeg jobber på storebarn og skulle ønske jeg hadde småbarn :( har mange treåringer som gjør mye ugang :(

Det kommer vel an på hvor man begynner i Oslo?! ;) Urbant eller "landlig" :) Så dere ser litt landlig etter jeg postet denne! Lambertseter er fint da, og mye å få tak i der hvis man er villig til å pusse opp litt :)
Ja. Men oppussingsobjektene vi har bydd på har også gått for 400 000 over takst :/

For en dag! Legebesøk, budrunde (som vi tapte) og fullstendig kaos på jobb. Begynte å hulkegråte da jeg kom hjem av ren utmattelse.

Uff da.. sender deg en god klem :Heartred Hvordan gikk det hos legen da?
Fint :) han ble så glad på mine vegne. Så sa han at jeg må slutte å lese så mye om komplikasjoner (han vet at jeg er en googler) ;) sendte inn søknad om fødeplass, avtalte kontroll i uke 12, og tok blodprøver for å måle bl.a. jern og D-vitamin.

Fint :) han ble så glad på mine vegne. Så sa han at jeg må slutte å lese så mye om komplikasjoner (han vet at jeg er en googler) ;) sendte inn søknad om fødeplass, avtalte kontroll i uke 12, og tok blodprøver for å måle bl.a. jern og D-vitamin.
Høres ut som en koselig lege :)

Ja. Men oppussingsobjektene vi har bydd på har også gått for 400 000 over takst :/

Det er kjedelig! Men ikke gi opp! Vi kjøpte vår første bolig etter mange tapte budrunder, til takst! Måtte pusse opp en del, men vel verdt det :)

Så bra :) høres ut som en fin opplevelse og at du blir godt tatt vare på :) det var kjekt å høre :)

Det er kjedelig! Men ikke gi opp! Vi kjøpte vår første bolig etter mange tapte budrunder, til takst! Måtte pusse opp en del, men vel verdt det :)
Ja. Får håpe vi har flaks. Bydde på en toroms i dag. Den gikk for 2 470 000! Prisantydning var 1 990 000!

Ja! Sjuke tilstander på Lambertseter

Ja, ser det samme her jeg bor. Er ville tilstander. Særlig to-romsene og de fine 3-romsene som er flytt-rett-inn. Men jeg forstår enda ikke hvordan 2-romsene (både der og her) går for like mye som 3-roms oppussingsobjekt. Sjukt å tenke på det! Jeg er veldig glad for at vi er ferdig med det der, for det er superpes når det står på.

Ja, ser det samme her jeg bor. Er ville tilstander. Særlig to-romsene og de fine 3-romsene som er flytt-rett-inn. Men jeg forstår enda ikke hvordan 2-romsene (både der og her) går for like mye som 3-roms oppussingsobjekt. Sjukt å tenke på det! Jeg er veldig glad for at vi er ferdig med det der, for det er superpes når det står på.
Ja. Det er skikkelig belastende. Egentlig helt teit å være gravid oppi det... :-P du er heldig! :)

Ahh, dette bringer fram minner :) Jeg var høygravid når vi var med i budrunde etter budrunde, desperat etter å flytte før fødsel. Det gikk jo ikke, så endte med å kjøpe litt mindre og splitter ny leilighet som vi måtte vente på i nesten et år. :D Her blir vi vært fall et par år til. :)

Ja. Hvis vi får noe nå skal vi ha den helt til vi får råd til to soverom. Med to barn er det strengt tatt en nødvendighet ;)

Eventuelt et privilegium ;) Men det blir bra det her. Jeg har tro på at dere finner dere en tre-roms. Har dere sett lenge?

Eventuelt et privilegium ;) Men det blir bra det her. Jeg har tro på at dere finner dere en tre-roms. Har dere sett lenge?
Har sett i 3 år og vært med på budrunder i et halvt år. Alle treroms vi har bydd på (skikkelig grusomme oppussingsobjekter) har gått for minst 2,4 , og det kan ikke vi gi, så tror ikke det. Håper nå vi får toroms oppussingsobjekt :-P

Back
Topp