Vi ser egentlig på 3-roms, men de går så langt over takst at det nok blir 2-roms. Det blir trangt med to barn! Men men, vi får bo oss opp
Var på visning nettopp. Smekkfullt!
Det kommer vel an på hvor man begynner i Oslo?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ser egentlig på 3-roms, men de går så langt over takst at det nok blir 2-roms. Det blir trangt med to barn! Men men, vi får bo oss opp
Var på visning nettopp. Smekkfullt!
Jeg jobber på storebarn og skulle ønske jeg hadde småbarnJobber som ped.leder på småbarnsavdeling, å var fullstendig utslitt da jeg kom hjem i dag. Sovet en time allerede.
Lurer på hvordan dette skal gå...
Ja. Men oppussingsobjektene vi har bydd på har også gått for 400 000 over takst :/Det kommer vel an på hvor man begynner i Oslo?!Urbant eller "landlig"
Så dere ser litt landlig etter jeg postet denne! Lambertseter er fint da, og mye å få tak i der hvis man er villig til å pusse opp litt
![]()
Uff da.. sender deg en god klemFor en dag! Legebesøk, budrunde (som vi tapte) og fullstendig kaos på jobb. Begynte å hulkegråte da jeg kom hjem av ren utmattelse.
Hvordan gikk det hos legen da?FintUff da.. sender deg en god klemHvordan gikk det hos legen da?
Høres ut som en koselig legeFinthan ble så glad på mine vegne. Så sa han at jeg må slutte å lese så mye om komplikasjoner (han vet at jeg er en googler)
sendte inn søknad om fødeplass, avtalte kontroll i uke 12, og tok blodprøver for å måle bl.a. jern og D-vitamin.
Han er kjempekos og vi er veldig fornøyde med hanHøres ut som en koselig lege![]()
Ja. Men oppussingsobjektene vi har bydd på har også gått for 400 000 over takst :/
Så braFinthan ble så glad på mine vegne. Så sa han at jeg må slutte å lese så mye om komplikasjoner (han vet at jeg er en googler)
sendte inn søknad om fødeplass, avtalte kontroll i uke 12, og tok blodprøver for å måle bl.a. jern og D-vitamin.
Ja. Får håpe vi har flaks. Bydde på en toroms i dag. Den gikk for 2 470 000! Prisantydning var 1 990 000!Det er kjedelig! Men ikke gi opp! Vi kjøpte vår første bolig etter mange tapte budrunder, til takst! Måtte pusse opp en del, men vel verdt det![]()
Hæ?? Det er jo like mye som en 3-roms oppussingsprosjekt går for, jo!Ja. Får håpe vi har flaks. Bydde på en toroms i dag. Den gikk for 2 470 000! Prisantydning var 1 990 000!
Ja! Sjuke tilstander på LambertseterHæ?? Det er jo like mye som en 3-roms oppussingsprosjekt går for, jo!
Ja! Sjuke tilstander på Lambertseter
Ja. Det er skikkelig belastende. Egentlig helt teit å være gravid oppi det...Ja, ser det samme her jeg bor. Er ville tilstander. Særlig to-romsene og de fine 3-romsene som er flytt-rett-inn. Men jeg forstår enda ikke hvordan 2-romsene (både der og her) går for like mye som 3-roms oppussingsobjekt. Sjukt å tenke på det! Jeg er veldig glad for at vi er ferdig med det der, for det er superpes når det står på.
Ja. Det er skikkelig belastende. Egentlig helt teit å være gravid oppi det...du er heldig!
![]()
Ja. Hvis vi får noe nå skal vi ha den helt til vi får råd til to soverom. Med to barn er det strengt tatt en nødvendighetDeres tur kommer!Helt sant, og da er dere ferdig for en stund
![]()
Ja. Hvis vi får noe nå skal vi ha den helt til vi får råd til to soverom. Med to barn er det strengt tatt en nødvendighet![]()
Har sett i 3 år og vært med på budrunder i et halvt år. Alle treroms vi har bydd på (skikkelig grusomme oppussingsobjekter) har gått for minst 2,4 , og det kan ikke vi gi, så tror ikke det. Håper nå vi får toroms oppussingsobjektEventuelt et privilegiumMen det blir bra det her. Jeg har tro på at dere finner dere en tre-roms. Har dere sett lenge?