Det får du en enebolig for her...Ja. Får håpe vi har flaks. Bydde på en toroms i dag. Den gikk for 2 470 000! Prisantydning var 1 990 000!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får du en enebolig for her...Ja. Får håpe vi har flaks. Bydde på en toroms i dag. Den gikk for 2 470 000! Prisantydning var 1 990 000!
Det er jo kjempesent, da må du vel være kortere enn du tror? Krysser fingrene for deg. To uker føles som en evighet å vente...Ja. Ble litt overrasket over det. Men hun mente at livmora lå slik at det var visst best å ta utvending. Men hun sa ikke noe om hvor langt hun trodde jeg var. Jeg ble så lei meg, og satt ut- at jeg glemte helt å stille spørsmål. Kan jo være at egget har festet seg sent. Krysser fingrene for det! Testet ikke positivt før 5+0, så kan jo være en mulighet. Åh. Dette var ikke gøy. Klarer ikke slappe av. Fikk ny time om to uker. Syns det er fryktelig lenge å vente!
Uff stakkars, pleier du å ha det ofte?Første migreneanfall i denne graviditeten er på vei tok 2 paracet kl 15 pga litt hodepine og nå kjenner jeg det virkelig begynner å komme et anfall håper dette er første og siste så lenge jeg er gravid...
Ja, der jeg kommer fra også driver og piner meg selv med å se på hus hjemmefra på finn. Æsj! Jeg vil jo ikke bodd der, men kunne bodd LITT mer landlig, men sambo vil ikke flytte fra Oslo.Det får du en enebolig for her...
Ååååå *trøste* stakkars deg! Håper det er et kort og mildt anfall!Første migreneanfall i denne graviditeten er på vei tok 2 paracet kl 15 pga litt hodepine og nå kjenner jeg det virkelig begynner å komme et anfall håper dette er første og siste så lenge jeg er gravid...
3-10 ganger i mnd... Så ut som det ble bedre en liten periode, men kom raskt tilbake.. Har jeg veldig vondt i morgen tidlig må jeg bare ringe inn syk på jobb.. Bah *synssyndpåmegselv*Uff stakkars, pleier du å ha det ofte?
Takk <3 middels anfall, håper det gir seg i løpet av natta. Føler meg helt bunnen i venstre sida :/Ååååå *trøste* stakkars deg! Håper det er et kort og mildt anfall!
Lykke til i morgen, husk å oppdatere oss daMå få ro i sjela, bestilte UL til i morgen, privat. Skal i alle fall være mer enn 5+3 da, enten er jeg 6+3 eller 5+5. God morgen forresten!
Lykke til i morgen, husk å oppdatere oss da
Tror det går helt fint, jegDet skal jeg gjøre vet du, jeg håper så inderlig på et positivt resultat.. Men synes liksom noen av symptomene har dabbet av.. Derfor jeg ikke orker vente lenger..
Det skjønner jeg. Sånn har jeg det også. Men tror noen av symptomene vil forsvinne litt innimellom. Jeg har mye mindre mensmurringer, og jeg føler meg egentlig ikke gravid lenger. Men jeg har blitt mer kvalm og har fått litt mage Lykke til! Håper du får se noe!Det skal jeg gjøre vet du, jeg håper så inderlig på et positivt resultat.. Men synes liksom noen av symptomene har dabbet av.. Derfor jeg ikke orker vente lenger..
Det skjønner jeg. Sånn har jeg det også. Men tror noen av symptomene vil forsvinne litt innimellom. Jeg har mye mindre mensmurringer, og jeg føler meg egentlig ikke gravid lenger. Men jeg har blitt mer kvalm og har fått litt mage Lykke til! Håper du får se noe!