Skravletråd

Ja. Får håpe vi har flaks. Bydde på en toroms i dag. Den gikk for 2 470 000! Prisantydning var 1 990 000!
Det får du en enebolig for her...

Første migreneanfall i denne graviditeten er på vei :( tok 2 paracet kl 15 pga litt hodepine og nå kjenner jeg det virkelig begynner å komme et anfall :( håper dette er første og siste så lenge jeg er gravid...

Ja. Ble litt overrasket over det. Men hun mente at livmora lå slik at det var visst best å ta utvending. Men hun sa ikke noe om hvor langt hun trodde jeg var. Jeg ble så lei meg, og satt ut- at jeg glemte helt å stille spørsmål. Kan jo være at egget har festet seg sent. Krysser fingrene for det! Testet ikke positivt før 5+0, så kan jo være en mulighet. Åh. Dette var ikke gøy. Klarer ikke slappe av. Fikk ny time om to uker. Syns det er fryktelig lenge å vente!
Det er jo kjempesent, da må du vel være kortere enn du tror? Krysser fingrene for deg. To uker føles som en evighet å vente...

Første migreneanfall i denne graviditeten er på vei :( tok 2 paracet kl 15 pga litt hodepine og nå kjenner jeg det virkelig begynner å komme et anfall :( håper dette er første og siste så lenge jeg er gravid...
Uff stakkars, pleier du å ha det ofte?

Det får du en enebolig for her...
Ja, der jeg kommer fra også :mad: driver og piner meg selv med å se på hus hjemmefra på finn. Æsj! Jeg vil jo ikke bodd der, men kunne bodd LITT mer landlig, men sambo vil ikke flytte fra Oslo.

Ååååå *trøste* stakkars deg! Håper det er et kort og mildt anfall!

Må få ro i sjela, bestilte UL til i morgen, privat. Skal i alle fall være mer enn 5+3 da, enten er jeg 6+3 eller 5+5. God morgen forresten!

Det skal jeg gjøre vet du, jeg håper så inderlig på et positivt resultat.. :-) Men synes liksom noen av symptomene har dabbet av.. Derfor jeg ikke orker vente lenger..
Det skjønner jeg. Sånn har jeg det også. Men tror noen av symptomene vil forsvinne litt innimellom. Jeg har mye mindre mensmurringer, og jeg føler meg egentlig ikke gravid lenger. Men jeg har blitt mer kvalm og har fått litt mage ;) Lykke til! Håper du får se noe!

Jeg har blitt så streng på jobb! Ikke bra... får dårlig samvittighet, for jeg pleier å være så tålmodig.

Det skjønner jeg. Sånn har jeg det også. Men tror noen av symptomene vil forsvinne litt innimellom. Jeg har mye mindre mensmurringer, og jeg føler meg egentlig ikke gravid lenger. Men jeg har blitt mer kvalm og har fått litt mage ;) Lykke til! Håper du får se noe!

Tusen takk! Da jeg våknet i dag, så var ikke puppene ømme i det hele tatt, og jeg kjente meg ikke gravid i det hele tatt..så ble bekymret. Men har hatt murringer i dag, puppene er dritvonde og er småkvalm i kveld...litt sånn sure oppstøt... Så jeg krysser veldig hardt for i morgen. Skal i alle fall bli godt å få et svar, om det blir den ene eller andre veien :-)

Back
Topp