Skravletråd

Fordi dere begge hadde tatt med fat? I såfall er du helt klart med i gjengen her :p

Ja, er det ikke grusomt?! En av oss måtte jo gå tre meter for å sette på plass fatene.. Gjett hvem det ble forresten :P

Hehe livet er hardt asså ;)

Jeg ligger på sofaen og prøver å manne meg opp til å lage middag men det innebærer at jeg må stå oppe ved kjøkkenbenken og det orker jeg ikke.... kanskje jeg kan steke laksen i ovnen og så kan jeg skrelle søtpoteten i sofaen... Pluss at hjertesalaten jeg skal grille fint kan skjæres i to fra her jeg sitter/ligger. Frustrerende å ikke ha lyst på noen verdens ting. Tror jeg må ha gått ned 3-4 kilo de siste to ukene..

Hehe livet er hardt asså ;)

Jeg ligger på sofaen og prøver å manne meg opp til å lage middag men det innebærer at jeg må stå oppe ved kjøkkenbenken og det orker jeg ikke.... kanskje jeg kan steke laksen i ovnen og så kan jeg skrelle søtpoteten i sofaen... Pluss at hjertesalaten jeg skal grille fint kan skjæres i to fra her jeg sitter/ligger. Frustrerende å ikke ha lyst på noen verdens ting. Tror jeg må ha gått ned 3-4 kilo de siste to ukene..
Haha, du høres akkurat ut som meg. Halvparten av dagene får jeg ikke middagen ferdig til normal tid, fordi det er så utrolig slitsomt å tenke på å lage den.:p:D Jeg går ikke ned i vekt da, for jeg pisker mannen min til å lage mat når jeg har brukt for mye tid på sofaen mens jeg har tenkt på matlaging. :p

Jeg tror jeg begynner å bli syk, jeg.. Nyser og nyser, vondt i halsen og utrolig trøtt. Det siste der vet jeg ikke om kommer fra det ene eller det andre.

Haha, du høres akkurat ut som meg. Halvparten av dagene får jeg ikke middagen ferdig til normal tid, fordi det er så utrolig slitsomt å tenke på å lage den.:p:D Jeg går ikke ned i vekt da, for jeg pisker mannen min til å lage mat når jeg har brukt for mye tid på sofaen mens jeg har tenkt på matlaging. :p

Mannen min er veldig flink til å lage mat til meg men han jobber til langt på natt så jeg må klare meg alene i kveld. Men nå fikk jeg dradd meg selv til å skru på ovnen, takk laksen opp av frysen, delt hjertesalaten i to OG jeg har tatt med meg ene altfor store søtpoteten til sofaen for skrelling :-P

Mannen min er veldig flink til å lage mat til meg men han jobber til langt på natt så jeg må klare meg alene i kveld. Men nå fikk jeg dradd meg selv til å skru på ovnen, takk laksen opp av frysen, delt hjertesalaten i to OG jeg har tatt med meg ene altfor store søtpoteten til sofaen for skrelling :p
Olala, da blir det mat. :D Jeg er også alene hjemme nå, riktignok bare for en kort tid. Men det er nesten så du inspirerer meg til å gå og hente mat selv, i stedet for å vente til noen kommer hjem og serverer meg.:p:p

Olala, da blir det mat. :D Jeg er også alene hjemme nå, riktignok bare for en kort tid. Men det er nesten så du inspirerer meg til å gå og hente mat selv, i stedet for å vente til noen kommer hjem og serverer meg.:p:p

Det synes jeg du skal ;) Gubben er ikke så glad i fisk, jeg er avhengig, så jeg MÅ spise det når han ikke er hjemme :P

Har allerede sovet en time på sofaen i kveld. Men nå holder jeg på å sovne igjen.. så tung i hodet i dag. Jaja, i morgen er det meldt full snøstorm her så ser frem til en innelørdag med innekos og biffmiddag med min kjære. Blir uvant å måtte spise biffen godt stekt :D

Vanligvis sovner jeg mens vi ser Nytt På Nytt på fredagene, men i dag sovnet jeg allerede etter barne-tv...
To timer faktisk...
God helg! :)

Back
Topp