ALN89
Forumet er livet
Og du?Oslo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du?Oslo![]()
Fordi dere begge hadde tatt med fat? I såfall er du helt klart med i gjengen her![]()
JaHehe.. Så deiligInnmari fint at disse hormonene bare tar kontroll over kroppen på alle mulige måter
![]()
Og du?![]()
HahahaJa, er det ikke grusomt?! En av oss måtte jo gå tre meter for å sette på plass fatene.. Gjett hvem det ble forresten![]()
Haha, du høres akkurat ut som meg. Halvparten av dagene får jeg ikke middagen ferdig til normal tid, fordi det er så utrolig slitsomt å tenke på å lage den.Hehe livet er hardt asså
Jeg ligger på sofaen og prøver å manne meg opp til å lage middag men det innebærer at jeg må stå oppe ved kjøkkenbenken og det orker jeg ikke.... kanskje jeg kan steke laksen i ovnen og så kan jeg skrelle søtpoteten i sofaen... Pluss at hjertesalaten jeg skal grille fint kan skjæres i to fra her jeg sitter/ligger. Frustrerende å ikke ha lyst på noen verdens ting. Tror jeg må ha gått ned 3-4 kilo de siste to ukene..
Knakk sammen i stad.. Skulle ordne til pizza på stua, og både jeg og sambo hadde tatt med fat! Noe så trist...![]()
Haha, du høres akkurat ut som meg. Halvparten av dagene får jeg ikke middagen ferdig til normal tid, fordi det er så utrolig slitsomt å tenke på å lage den.Jeg går ikke ned i vekt da, for jeg pisker mannen min til å lage mat når jeg har brukt for mye tid på sofaen mens jeg har tenkt på matlaging.
![]()
Olala, da blir det mat.Mannen min er veldig flink til å lage mat til meg men han jobber til langt på natt så jeg må klare meg alene i kveld. Men nå fikk jeg dradd meg selv til å skru på ovnen, takk laksen opp av frysen, delt hjertesalaten i to OG jeg har tatt med meg ene altfor store søtpoteten til sofaen for skrelling![]()
Olala, da blir det mat.Jeg er også alene hjemme nå, riktignok bare for en kort tid. Men det er nesten så du inspirerer meg til å gå og hente mat selv, i stedet for å vente til noen kommer hjem og serverer meg.
![]()
Jeg tror jeg begynner å bli syk, jeg.. Nyser og nyser, vondt i halsen og utrolig trøtt. Det siste der vet jeg ikke om kommer fra det ene eller det andre.
Har ikke sett alle, men likte Sandra.Hvem heier dere på da?![]()