Skravletråd

Buhuuuu! Katta har dratt med seg lopper inn og har sneket seg opp i senga til sønnen :( han er full av små loppebitt stakkars, og de klør! hatt skiftet på senga hans og kjørt sengetøyet på 60 grader (maskina går kun dit). har støvsugd madrassene og rundt. noe mer vi kan gjøre? Han sover inntil videre hos oss.

Buhuuuu! Katta har dratt med seg lopper inn og har sneket seg opp i senga til sønnen :( han er full av små loppebitt stakkars, og de klør! hatt skiftet på senga hans og kjørt sengetøyet på 60 grader (maskina går kun dit). har støvsugd madrassene og rundt. noe mer vi kan gjøre? Han sover inntil videre hos oss.

1-åringen vår ble bitt av fuglelopper før jul. Fikk en mikstur med allergimedisin fra legen. Fungerte bra! :)

Ser dere på mitt dansecrew? Karlsen er sååå høy! Ikke sjans at han er edru :D
Haha! syns det var ganske gøy faktisk :p måtte le litt av Eskil :p ble overrasket over Sandra faktisk! Og til nå er Fingern favoritten :) syns de er tøffe som tørr å utfordre seg på den måten :)

Haha! syns det var ganske gøy faktisk :p måtte le litt av Eskil :p ble overrasket over Sandra faktisk! Og til nå er Fingern favoritten :) syns de er tøffe som tørr å utfordre seg på den måten :)
Fingern var jo helt klart best da, men synes de har litt urettferdig utgangspunkt. Fingern og Sandra er jo vant til å opptre med live publikum, da er det jo enklere for de å prestere. Jeg synes Lisa overrasket :)

Sover så innmari dårlig.. Kribler i kroppen hele tiden. Dette hadde jeg glemt fra sist gang! Når treåringen i tillegg sniker seg oppi senga i løpet av natta og lager dårlig plass, så klikker det for meg! Lyst til å flytte inn på hotell de neste mnd :D

Oppe tidlig med mistemann i huset. Er ikke lett å være liten og fokjøla stakkars.
Hører han nå, inne på kjøkkenet og torturerer telefonen min :p

er i uke 7 i dag. Og jeg tror kvalmen har gitt seg. Puppene er også mindre ømme. Det har vært slik et par dager nå. Nesten litt bekymret. Har noen flere opplevd at symptomene blir borte så tidlig.
Men har en del ubehag i livmoren /eggstokker, andre som har det?

Fingern var jo helt klart best da, men synes de har litt urettferdig utgangspunkt. Fingern og Sandra er jo vant til å opptre med live publikum, da er det jo enklere for de å prestere. Jeg synes Lisa overrasket :)
Sa akkurat det samme til samboeren faktisk :) hadde glemt Lisa! Hun overrasket ja :D

Sover så innmari dårlig.. Kribler i kroppen hele tiden. Dette hadde jeg glemt fra sist gang! Når treåringen i tillegg sniker seg oppi senga i løpet av natta og lager dårlig plass, så klikker det for meg! Lyst til å flytte inn på hotell de neste mnd :D
Vi har også en som sniker seg inn i senga på natta... Må nok ta den kampen snart, for er lei av liten plass. I tillegg hender det hun klasker til meg med strak arm i søvne!

Vi har også en som sniker seg inn i senga på natta... Må nok ta den kampen snart, for er lei av liten plass. I tillegg hender det hun klasker til meg med strak arm i søvne!
Arm? Her er det føttene som kommer i trynet :p hun ligger på tvers i senga. Herlig!

Arm, ja. Traff meg med overarmen/Albuen :p

Har blitt sparket og, men i det siste har hun begynt å ligge litt roligere..

Så utrolig kjedelig at dere har fått lopper. Det er virkelig noe drit. Og det klør helt grusomt :(
Vi hadde lopper en gang og da fikk vi tips om å fryse alt av sengetøy. Det funket.

er i uke 7 i dag. Og jeg tror kvalmen har gitt seg. Puppene er også mindre ømme. Det har vært slik et par dager nå. Nesten litt bekymret. Har noen flere opplevd at symptomene blir borte så tidlig.

Har ikke noen spesielle symptomer men er så vidt over 4 uker. Men jeg har ubehag i livmoren da. Kommer litt innimellom og litt forskjellig i styrke.

Jupp! Mye som skjer i livmoren nå :)

Signerer denne! Fireåringen er veldig glad i å komme opp i sengen vår, man skulle ikke tro at en fireåring tar så stor plass kanskje, men det gjør han virkelig :p

Hva skal dere damer gjøre i kveld da? Jeg skal hekle litt og forhåpentligvis finne noe fint på tv, såfremt ikke samboeren skal spille litt.. Bah.. :p

Sove nå mens snuppa ser film, spise Enchiladas, strikke og se Hver gang vi møtes, se film sjæl eventuelt spille litt med samboen :)

Back
Topp