Skravletråd

nå er jeg nett kommet hjem fra senvakt, heldigvis er ikke strømmen gått her , men storsett alle steder rundt oss er den vekke ( bor nord i Bergen) Blir straks sovetid før tidligvakt i morgen. Tar på å jobbe turnus når man er gravid! x)
Jeg bor også i Bergen. Vi har også vært heldige og sluppet unna strømbrudd. Kjenner mange som ikke har vært like heldige :( Vi hadde tatt inn alle stolene våre fra terrassen (har utemøbler som kan stå ute hele året), men måtte ut igjen midt i stormen for å hindre bordet (som har tung stenplate i) i å blåse inn vinduet :P Nesten utrolig at det ikke har gått mer galt i dag.

Nei, bruker jo store deler av kvelden på enten å legge ungen eller ligge som et slakt i sofaen :p

Jupp..
Yess, legge unge, slakt i sofaen, og av og til, en sjelden gang innimellom, så prøver jeg faktisk å rydde. Bare sånn bittelitt ;)

Vi var på julebord i går, med overnatting. Koselig,god mat og bra ubderholdning. Men sov elendig!!For varmt i rommet, og litt lyder, og jeg som skulle sove leeeenge, uten ei snuppe som våkner meg 6.30. Sukk. Blir nok tidlig kvelden i dag ja. Nå maler mannen stua ferdig, og jentungen er fortsatt hos farmora si, vi spiser middag der i dag, digg.

Blir så nervøs av disse murringene :(

Og når de forsvinner så bekymrer man seg da også... mine er nesten borte.. føler liksom ikke at det er noe der, jeg da.. Eller at det vokser..

Og når de forsvinner så bekymrer man seg da også... mine er nesten borte.. føler liksom ikke at det er noe der, jeg da.. Eller at det vokser..

Ja det er liksom alltid noe. Lurer på om jeg skal ordne meg en UL til fredag eller om jeg holder ut en stund til....

Hmm.. Spurte legen i dag om når de pleide å ha første svangerskapskontroll og hun svarte mellom uke 12 og 15 :s for å si det sånn, jeg kommer til å ringe kontordamen en dag og bestille time og se hva hun sier :p uke 15 var da fryktelig sent..

Høres ut som meg. Jeg bekymrer meg når murringene er veldig sterke, og så bekymrer jeg meg enda mer når de forsvinner en liten stund.:p

Vi sovna på tvn midt i en sofa. Beste jeg vet! :D Megadeilig helt til jeg må gå og pusse tenner og legge meg i senga, det er smertefullt..

Idag har jeg følt meg som en tikkende hormonbombe siden jeg sto opp... Blæ

Vi ordnet oss barnevakt og dro på kino i går kveld. Godt for parforholdet å finne på litt bare vi to, men gjør det altfor sjeldent. ;-)
Kjenner til det! Men ikke så lett å skaffe barnevakt da... hadde vært koselig med en ordentlig date med både middag og kino, det rekker vi aldri.

Sliten og kvalm... Tørr ikke røre på kroppen, ligger flatt på sofaen og håper kvalmen letter litt snart, hvertfall så vi får gått i butikken :)

Back
Topp