Skravletråd

Planlegging av barnerom pågår :) må dele et soverom i to så det blir to rom på 7 kvm :) de blir små men det funker da vi har ei stor kjellerstue som kun er barna sin :)

Vi var et par timer i badeland i dag, og nå er jeg så utslitt at jeg planlegger å tilbringe resten av kvelden på sofaen. Urolig lite jeg får gjort for tiden. Jaja, får vel bare ligger her og se barne-tv, mens jeg venter på at mannen skal lage mat. :)

Kastet opp på morningen :-/ men ikke kvalm utover dagen slik forrige gang.. Og er livredd for p miste. Flere som har det slik? Har mistet to ganger før jeg fikk sønnen min. Tror det er blod hver gang jeg går på do :-/ kunne ønske jeg bare kunne glede meg over svangerskapet.

"Godt" å se at vi er flere som er bekymret. Føler alt er galt nå, og sjekker symptomene mine hele tiden. Blir så sliten av meg selv, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tidlig ultralyd om en uke og tre dager. Da kommer dommen. Gruer meg..

Ellers har dagen vært bra da! Gjort masse hyggelig med familien :)

Her har jeg brukt litt av formiddagen på å ordne bilen. Med en kjæreste som ikke kan noen ting med bil (vet ikke hvor clutchen er) så må man ta i ett tak selv! Godt jeg ikke er høygravid enda, for måtte dytte bilen for å få snudd den x)

Jeg er imponert! Jeg kan ikke noen ting om bil, har ikke lappen en gang... Men det må det nok bli en endring på nå ;) Mannen min har bestilt kjøretime til til meg til uka, så nå må jeg bare sette igang! Veldig spent :nailbiting:

Kastet opp på morningen :-/ men ikke kvalm utover dagen slik forrige gang.. Og er livredd for p miste. Flere som har det slik? Har mistet to ganger før jeg fikk sønnen min. Tror det er blod hver gang jeg går på do :-/ kunne ønske jeg bare kunne glede meg over svangerskapet.
Mye likt her også. Jeg er skikkelig uggen nå, men ikke like kvalm som jeg har vært i de svangerskapene som har gått bra. De gangene jeg har mistet har det som oftest vært uten kvalme, eller at jeg bare har vært bittelitt dårlig. Bekymrer meg veldig for hva en mellomting betyr...

Jeg har vært på seminar med jobben fra i går til i dag - med forsinket julebord! Hadde ikke planer om å fortelle noen om graviditeten enda, men alt ble liksom så rart i går. Jeg måtte bare fortelle det til noen! Så jeg fortalte det til et par kolleger jeg vet holder tett. DET ER SÅ DEILIG :D Veldig koselig og deilig å fortelle det til noen utenfor husets fire vegger egentlig :)

Så fint, fint å vite at vi er flere :happy: Tenker det kommer noen spørsmål etter hvert i forhold til jobben. Det er jo en litt fysik jobb, liksom. Gratulerer med verdens fineste jobb forresten ;)

Vi var et par timer i badeland i dag, og nå er jeg så utslitt at jeg planlegger å tilbringe resten av kvelden på sofaen. Urolig lite jeg får gjort for tiden. Jaja, får vel bare ligger her og se barne-tv, mens jeg venter på at mannen skal lage mat. :)
En tur i badeland slår meg ut til vanlig, så skjønner godt at du er sliten nå! :)

"Godt" å se at vi er flere som er bekymret. Føler alt er galt nå, og sjekker symptomene mine hele tiden. Blir så sliten av meg selv, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tidlig ultralyd om en uke og tre dager. Da kommer dommen. Gruer meg..

Ellers har dagen vært bra da! Gjort masse hyggelig med familien :)
Jeg var på tidlig UL forrige mandag, og etter det har jeg slått meg helt til ro :) jeg vet at det fremdeles kan gå galt, men av en eller annen grunn er jeg mye roligere nå :) håper du også blir det :)

Mye likt her også. Jeg er skikkelig uggen nå, men ikke like kvalm som jeg har vært i de svangerskapene som har gått bra. De gangene jeg har mistet har det som oftest vært uten kvalme, eller at jeg bare har vært bittelitt dårlig. Bekymrer meg veldig for hva en mellomting betyr...
Har du gutter eller jenter eller én av hver fra før?

En tur i badeland slår meg ut til vanlig, så skjønner godt at du er sliten nå! :)
Ja, ikke sant? Man blir jo egentlig litt trøtt av badeland ellers også? I dag tok jeg det veldig med ro da, mest gikk rundt i vannet og passet på at ikke ungene druknet seg. (Eldste ser ut til å gjøre en aktiv innsats for drukning, han er helt gal.:p)

Planlegging av barnerom pågår :) må dele et soverom i to så det blir to rom på 7 kvm :) de blir små men det funker da vi har ei stor kjellerstue som kun er barna sin :)
Haha, trodde det sto barnedåp og tenkte at du var litt vel på forskudd :p syns det høres veldig bra ut! :)

Haha, trodde det sto barnedåp og tenkte at du var litt vel på forskudd :p syns det høres veldig bra ut! :)

Er livredd de skal bli for små :/ men tilpasser møblene til rommene :) jenta på 3 år og babyen får hvert sitt rom på 7 kvm :) og hun på 3 år er lita av seg så senga hennes blir 70x140/160:) så et lite skap :) det må gå bra :)

Er livredd de skal bli for små :/ men tilpasser møblene til rommene :) jenta på 3 år og babyen får hvert sitt rom på 7 kvm :) og hun på 3 år er lita av seg så senga hennes blir 70x140/160:) så et lite skap :) det må gå bra :)
Tror det blir bra jeg :) etterhvert kan de evt få "køyeseng" med plass under :)

Back
Topp