Planlegging av barnerom pågår må dele et soverom i to så det blir to rom på 7 kvm de blir små men det funker da vi har ei stor kjellerstue som kun er barna sin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg brukt litt av formiddagen på å ordne bilen. Med en kjæreste som ikke kan noen ting med bil (vet ikke hvor clutchen er) så må man ta i ett tak selv! Godt jeg ikke er høygravid enda, for måtte dytte bilen for å få snudd den x)
Mye likt her også. Jeg er skikkelig uggen nå, men ikke like kvalm som jeg har vært i de svangerskapene som har gått bra. De gangene jeg har mistet har det som oftest vært uten kvalme, eller at jeg bare har vært bittelitt dårlig. Bekymrer meg veldig for hva en mellomting betyr...Kastet opp på morningen :-/ men ikke kvalm utover dagen slik forrige gang.. Og er livredd for p miste. Flere som har det slik? Har mistet to ganger før jeg fikk sønnen min. Tror det er blod hver gang jeg går på do :-/ kunne ønske jeg bare kunne glede meg over svangerskapet.
Noen flere her inne som jobber i barnehage?
En tur i badeland slår meg ut til vanlig, så skjønner godt at du er sliten nå!Vi var et par timer i badeland i dag, og nå er jeg så utslitt at jeg planlegger å tilbringe resten av kvelden på sofaen. Urolig lite jeg får gjort for tiden. Jaja, får vel bare ligger her og se barne-tv, mens jeg venter på at mannen skal lage mat.
Jeg var på tidlig UL forrige mandag, og etter det har jeg slått meg helt til ro jeg vet at det fremdeles kan gå galt, men av en eller annen grunn er jeg mye roligere nå håper du også blir det"Godt" å se at vi er flere som er bekymret. Føler alt er galt nå, og sjekker symptomene mine hele tiden. Blir så sliten av meg selv, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tidlig ultralyd om en uke og tre dager. Da kommer dommen. Gruer meg..
Ellers har dagen vært bra da! Gjort masse hyggelig med familien
Har du gutter eller jenter eller én av hver fra før?Mye likt her også. Jeg er skikkelig uggen nå, men ikke like kvalm som jeg har vært i de svangerskapene som har gått bra. De gangene jeg har mistet har det som oftest vært uten kvalme, eller at jeg bare har vært bittelitt dårlig. Bekymrer meg veldig for hva en mellomting betyr...
Ja! Fantastisk arbeidsmiljø når man ikke har super luktesansNoen flere her inne som jobber i barnehage?
Ja, ikke sant? Man blir jo egentlig litt trøtt av badeland ellers også? I dag tok jeg det veldig med ro da, mest gikk rundt i vannet og passet på at ikke ungene druknet seg. (Eldste ser ut til å gjøre en aktiv innsats for drukning, han er helt gal.)En tur i badeland slår meg ut til vanlig, så skjønner godt at du er sliten nå!
En av hver.Har du gutter eller jenter eller én av hver fra før?
Haha, trodde det sto barnedåp og tenkte at du var litt vel på forskudd syns det høres veldig bra ut!Planlegging av barnerom pågår må dele et soverom i to så det blir to rom på 7 kvm de blir små men det funker da vi har ei stor kjellerstue som kun er barna sin
Haha, trodde det sto barnedåp og tenkte at du var litt vel på forskudd syns det høres veldig bra ut!
Tror det blir bra jeg etterhvert kan de evt få "køyeseng" med plass underEr livredd de skal bli for små :/ men tilpasser møblene til rommene jenta på 3 år og babyen får hvert sitt rom på 7 kvm og hun på 3 år er lita av seg så senga hennes blir 70x140/160 så et lite skap det må gå bra
Tror det blir bra jeg etterhvert kan de evt få "køyeseng" med plass under