Skravletråd

Er livredd de skal bli for små :/ men tilpasser møblene til rommene :) jenta på 3 år og babyen får hvert sitt rom på 7 kvm :) og hun på 3 år er lita av seg så senga hennes blir 70x140/160:) så et lite skap :) det må gå bra :)
Jeg tror 7 kvm kan være nok hvis du møblerer riktig. Mine to deler et rom på 9 kvm nå, og de har faktisk grei plass til å leke på gulvet. Vi har hengt opp hyller høyt på veggene, så vi ikke skal bruke gulvplass på oppbevaring. Senere kan de jo få seg slike høye loftsenger som de har på ikea, da har du plass til hva som helst under sengen også.:)

Jeg tror 7 kvm kan være nok hvis du møblerer riktig. Mine to deler et rom på 9 kvm nå, og de har faktisk grei plass til å leke på gulvet. Vi har hengt opp hyller høyt på veggene, så vi ikke skal bruke gulvplass på oppbevaring. Senere kan de jo få seg slike høye loftsenger som de har på ikea, da har du plass til hva som helst under sengen også.:)

er det jeg også tenker at det handler om hvordan jeg møblerer rommene :) lekene til hun på 3 år blir i kjellerstua sammen med lekene til 8åringen og 6 åringen :) så det trenger jeg ikke plass til :)

Ja, ikke sant? Man blir jo egentlig litt trøtt av badeland ellers også? I dag tok jeg det veldig med ro da, mest gikk rundt i vannet og passet på at ikke ungene druknet seg. (Eldste ser ut til å gjøre en aktiv innsats for drukning, han er helt gal.:p)

Hahaha :-D herlig!
Og ja, man blir trøtt ellers også. Er vel noe med varmen og kloren. Ekstra ille hvis man tar badstu, men det er kanskje ikke lurt med baby i magen? (Og sikkert ikke lett å få til når man er det med barn...)

Okei, der røyk den teorien... Tenkte kanskje det var derfor du var annerledes kvalm nå...

Er livredd de skal bli for små :/ men tilpasser møblene til rommene :) jenta på 3 år og babyen får hvert sitt rom på 7 kvm :) og hun på 3 år er lita av seg så senga hennes blir 70x140/160:) så et lite skap :) det må gå bra :)
Synes det høres helt fint ut :) evt kan de jo dele rom, det må barna våre. Når babyen ikke skal sove hos oss mer selvfølgelig...

Synes det høres helt fint ut :) evt kan de jo dele rom, det må barna våre. Når babyen ikke skal sove hos oss mer selvfølgelig...

Det rommet var opprinnelig to rom da huset ble bygd, men de som bodde her før synes de ble for små å rev veggen så det ble bare ett rom og pga de ikke har forsterket taket så har taket begynt å sige ned :/ så må sette opp en vegg for å rette taket :)

Mye likt her også. Jeg er skikkelig uggen nå, men ikke like kvalm som jeg har vært i de svangerskapene som har gått bra. De gangene jeg har mistet har det som oftest vært uten kvalme, eller at jeg bare har vært bittelitt dårlig. Bekymrer meg veldig for hva en mellomting betyr...
Akkurat slik som meg. Er uggen og småkvalm. De gangene jeg har mistet har jeg ikke vært kvalm. Når jeg fikk sønnen min var jeg kjempe kvalm.. krysser fingrene for at spirene våre vokser og gror som de skal <3 tror ikke jeg klarer å glede meg over graviditeten før etter ultralyd rundt uke 12.

Pangstart på dagen idag:/ ble vekket av at 3 åringen min fosset neseblod fra begge nesebor :/ 8åringen hadde leket litt for voldsomt med henne så da var det bare rett i dusjen både med meg og henne siden vi begge var full av blod.. så fikk jeg en skikkelig energibooste over meg så støvsugde hele toppetasjen og ryddet, satt på en maskin klær og sitter nå å strikker :)

I dag skal vi til svigers å fortelle den gode nyheten :) kjenner jeg er litt spent. Jeg ville egentlig vente til uke 12 men samboern vil gjerne at foreldrene våre vet det. Er bare 5+3.

Noooo taco er ødelagt for meg :-( så tråder om det igår og gledet meg til tacomiddag idag, smakte bajs......

Hvordan gikk det?? :)

Gikk veldig bra:) faren hans tok det rolig som forventa. Men svigermor ble helt rørt og overlykkelig. Hun blir 50 18 september, å det er jo rundt termin. Så samboern sa at vi hadde en gave. Å hun bare men jeg har jo ikke bursdag Før om 8 mnd. Å sambo bare hva sier du å bli farmor. Å hun bare bare helt satt ut. Trengte litt tid Før hun bare er du gravid? Så begynt hun å gråte å bare nå Får ikke jeg sove I natt:) lillebroren på 17 bare endelig skal jeg bli verdens beste onkel. Den ungen skal Være mye her. I morgen er det mine foreldre som står for tur

Gikk veldig bra:) faren hans tok det rolig som forventa. Men svigermor ble helt rørt og overlykkelig. Hun blir 50 18 september, å det er jo rundt termin. Så samboern sa at vi hadde en gave. Å hun bare men jeg har jo ikke bursdag Før om 8 mnd. Å sambo bare hva sier du å bli farmor. Å hun bare bare helt satt ut. Trengte litt tid Før hun bare er du gravid? Så begynt hun å gråte å bare nå Får ikke jeg sove I natt:) lillebroren på 17 bare endelig skal jeg bli verdens beste onkel. Den ungen skal Være mye her. I morgen er det mine foreldre som står for tur
Åh! Hørtes koselig ut :-) Gleder meg så til vi skal fortelle det. Min svigermor har også bursdag rett rundt termin, så tenkte å si noe i den duren vi også ;-)

Åh! Hørtes koselig ut :) Gleder meg så til vi skal fortelle det. Min svigermor har også bursdag rett rundt termin, så tenkte å si noe i den duren vi også ;-)

Ja var veldig hyggelig.var jo litt spent på hva som skulle mene. Samboern er blir 22 I morgen så var litt redd hun skulle mene det var for tidlig. Men isteden sa hun at dere har jo alt på stell, så dere hadde jo ikke grunn til å vente

Det å fortelle familien om dette svangerskapet gruer jeg meg skikkelig til :( mamma kommer til å gjøre meg arveløs og svigerforeldrene mine kommer til å klikke, værtfall svigermor. Siden hun mener vi har nok allerede.

Pappa har ventet i mange år, så han er superhappy! Men han vet og at jeg mistet før, så jeg har bedt han roe det litt til man ser at alt er i orden.

Foreldrene til samboeren min er glade, de skulle egentlig ikke si noe til noen. Men så er farmoren hans kreftsyk, så de sa det til henne for å få henne til å kjempe.

Så nå må det bare krysses alt for at dette går bra.

Jeg var forøvrig heller ikke kvalm da jeg mistet.. men det er jeg til tider nå.. Holdt på å brekke meg av å pusse tenna i sted. Skulle ønske jeg klarte å kaste opp..men får det ikke til..

Noen som vet om vi kan feste de viktigste trådene øverst i gruppa? Eller samle linkene til trådene i en tråd Ser de har det i august forumet, lettere å finne ting da

Back
Topp