Skravletråd

Æsj, neste helg har jeg et problem:p er invitert på bursdagsfest hos ei venninne som jeg sjeldent ser! Jeg drikker verken vin eller øl, hvordan skal jeg lure de da til å tro jeg drikker?:p må i tillegg lure mamma fordi jeg skal sove der:p

Skal til legen til mandag pga kronisk øregangsbetennelse så jeg håper å få antibiotika sånn at jeg kan bruke det som unnskyldning:p
Vann i en spritflaske? :p vettahuen. Glad jeg ikke er i en drikkelystig vennekrets :D 25-årsdag idag men skylder på lite søvn og at jeg er slakk ;)

Vann i en spritflaske? :p vettahuen. Glad jeg ikke er i en drikkelystig vennekrets :D 25-årsdag idag men skylder på lite søvn og at jeg er slakk ;)
Haha ja kanskje det:p ja lurte på det selv. Å si at jeg ikke er i form å bare ta en liten tur får å si hei:) dilemma altså:p

Jeg tok en cbd for 1 uke siden på tirsdag der det sto 2-3. jeg lurte på viss jeg tar en ny cbd nå til tirsdag igjen, vil det stå 3+ da?? redd for at det vare vil stå 2-3 fortsatt:p

Jeg tok en cbd for 1 uke siden på tirsdag der det sto 2-3. jeg lurte på viss jeg tar en ny cbd nå til tirsdag igjen, vil det stå 3+ da?? redd for at det vare vil stå 2-3 fortsatt:p

Aner ikke.. Mine cbd viste aldri mer enn 2-3, bra jeg fikk målt HCG hos legen, ble rent bekymra ei stund :P

Da har jeg sendt mannen på butikken etter frossenpizza. :D Han kunne IKKE få gå rett ned på hjørnet her til det hyggelige pizza-stedet, for jeg MÅ ha en pizza fra frysedisken. :p Men nå etter at han har dratt, så lurer jeg på om jeg ikke egentlig har lyst på slik pasta fra boks som jeg spiste i første svangerskap, som jeg har glemt hva heter. :P Tro om jeg skal ringe ham? :D

Da har jeg sendt mannen på butikken etter frossenpizza. :D Han kunne IKKE få gå rett ned på hjørnet her til det hyggelige pizza-stedet, for jeg MÅ ha en pizza fra frysedisken. :p Men nå etter at han har dratt, så lurer jeg på om jeg ikke egentlig har lyst på slik pasta fra boks som jeg spiste i første svangerskap, som jeg har glemt hva heter. :P Tro om jeg skal ringe ham? :D
Haha:p hva skulle vi gjort uten de mannfolka❤️ jeg fikk gnåla med til nystekte rundstykker å et glass sjokolademelk:D haha.

Pappa ringte og lurte på hvordan det gikk. Sa jeg hadde fått så dilla på appelsiner, og måtte ha minst en om dagen..
Fikk tilbakemelding om at det husket han at mamma hadde også :-) Tydelig at noe går i arv.

Mistet moren min for 8 år siden, så har ikke henne å sammenligne med, så var så godt at pappa husket noe fra hvordan hun hadde det :-)

Haha:p hva skulle vi gjort uten de mannfolka❤️ jeg fikk gnåla med til nystekte rundstykker å et glass sjokolademelk:D haha.
Åh, sjokolademelk, det hørtes godt ut. :):) Nei, det ville vært tøft å være gravid uten en hyggelig og forståelsesfull mann. :happy:

Pappa ringte og lurte på hvordan det gikk. Sa jeg hadde fått så dilla på appelsiner, og måtte ha minst en om dagen..
Fikk tilbakemelding om at det husket han at mamma hadde også :) Tydelig at noe går i arv.

Mistet moren min for 8 år siden, så har ikke henne å sammenligne med, så var så godt at pappa husket noe fra hvordan hun hadde det :)
Så trist med mammaen din. :( Veldig bra at pappaen din husker og forteller slike detaljer, det bringer henne nærmer på en måte. :)

Jeg skal på UL i morgen, og holder på å grue meg halvt ihjel her. :( Vanligvis er jeg så trøtt for tiden, men nå kjennes det ut som om jeg ikke kommer til å få sove. Vil vite, og vil ikke vite på samme tid. Blæææ, at det skal være så mye stress med å være gravid. :(

Jeg skal på UL i morgen, og holder på å grue meg halvt ihjel her. :( Vanligvis er jeg så trøtt for tiden, men nå kjennes det ut som om jeg ikke kommer til å få sove. Vil vite, og vil ikke vite på samme tid. Blæææ, at det skal være så mye stress med å være gravid. :(
Kjenner til den følelsen. Skal på torsdag og er skikkelig anspent. Er dette den første du skal på? Lykke til hvertfall :)

Kjenner til den følelsen. Skal på torsdag og er skikkelig anspent. Er dette den første du skal på? Lykke til hvertfall :)
Det er tredje faktisk, jeg prøver å sette rekord i hvor mange UL det er mulig å utsette den stakkars babyen for. :p Synes det blir verre for hver gang egentlig. Lykke til til deg også! :)

Høres ut som meg. Skal også på ul i morgen. Gruer rumpa av meg :/

15 dager til jeg får sett lille bamsemums på UL :) gleder meg skikkelig, men samtidig redd for at det skal være noe galt

Jeg har tydeligvis fått en ganske usunn dille. I går kveld greide jeg å spise en hel grandiosapizza alene. Flere timer senere våknet 6-åringen og måtte på do, og stoppet i gangen og utbrøt: "Det lukter pizza her!" Det endte med mye vræling, og løfte om pizza i dag. I dag spiste han og jeg en ny pizza til formiddagsmat, og så bare måtte jeg ha enda en til kveldsmat nå. :wideyed: Jaja, 6-åringen er i alle fall fornøyd med det nye kostholdet vårt. :confused: Hva skal jeg gjøre? Maten jeg var så sugen på forrige uke virker nå helt uspiselig. Må virkelig prøve å finne noe sunn mat jeg orker å spise. Flere som sliter med maten?

PTen min sa til meg at ettersom jeg hadde litt cravings for junkfood spes. burger, så spiste jeg nok for lite fett i kosten til vanlig. Anbefalte meg å få inn mer sunt fett i kosten, fra nøtter, avocade eller fisk.

Men akkurat nå har jeg slengt en pizza i ovnen, etter trening.

Back
Topp