Skravletråd

I dag var jeg vitne til at en mor slo 2-åringen sin fordi hun ikke ville sitte i vogna. Jeg hylte til henne at hun må stoppe. Så ropte jeg at det ikke er lov å slå barna sine i Norge og at politiet kommer og tar fra henne barna hvis hun gjør det! Håper jeg fikk skremt henne! Bildet av at hun slår har hengt med meg i hele dag. Det er så grusomt! :(

I dag var jeg vitne til at en mor slo 2-åringen sin fordi hun ikke ville sitte i vogna. Jeg hylte til henne at hun må stoppe. Så ropte jeg at det ikke er lov å slå barna sine i Norge og at politiet kommer og tar fra henne barna hvis hun gjør det! Håper jeg fikk skremt henne! Bildet av at hun slår har hengt med meg i hele dag. Det er så grusomt! :(

Huff! Det er så fælt å være vitne til sånt! :( Men kjempebra at du sa i fra! Er nok alt for mange som bare vender seg bort og tenker at det ikke har med dem å gjøre.

Huff! Det er så fælt å være vitne til sånt! :( Men kjempebra at du sa i fra! Er nok alt for mange som bare vender seg bort og tenker at det ikke har med dem å gjøre.
Det kan jeg ikke forstå at noen gjør... Det er jo (heldigvis) forbudt å slå barn så man er i sin fulle rett til å si ifra. Jeg har aldri sett noe sånt før, og jeg tenker så fælt på de barna. Hvis hun slår dem ute blant folk hva gjør hun da hjemme!?

Men jeg et nok en sånn som heller sier ifra én gang for mye enn en gang for lite :-P kjeftet også på en eldre norsk mann på bussen for at han var rasistisk mot en afrikansk far med to små barn. Der tror jeg nok mange bare vender seg bort og later som ingenting...

Men jeg et nok en sånn som heller sier ifra én gang for mye enn en gang for lite :p kjeftet også på en eldre norsk mann på bussen for at han var rasistisk mot en afrikansk far med to små barn. Der tror jeg nok mange bare vender seg bort og later som ingenting...

Bedre å si i fra en gang for mye ja! Enig i den!

Jeg har dessverre vært vitne til slike ting flere ganger, og bildene man står igjen med seinere er vanskelige å håndtere. Det beste du kan gjøre er nok bare å tenke at du gjorde det riktige, og kanskje snakke med noen om det hvis du føler behov for det :)

Bedre å si i fra en gang for mye ja! Enig i den!

Jeg har dessverre vært vitne til slike ting flere ganger, og bildene man står igjen med seinere er vanskelige å håndtere. Det beste du kan gjøre er nok bare å tenke at du gjorde det riktige, og kanskje snakke med noen om det hvis du føler behov for det :)
Ja... Hjelper å lufte tankene her :)

Ånei!! :( skulle fått kontaktinfo, men vanskelig i sånne situasjoner :(

I dag har det vært en liten en som har krevd større plass tror jeg.. har strukket godt nedi der. Ikke mensensmerter, bare sånn sårt liksom... Kjenner at det er noe der nå. :-)

I dag har det vært en liten en som har krevd større plass tror jeg.. har strukket godt nedi der. Ikke mensensmerter, bare sånn sårt liksom... Kjenner at det er noe der nå. :-)
Jeg har også hatt sånn sårt vondt som du beskriver. Vondt å ha på vanlig bukser nå. :-)

Da har jeg bestilt tidlig ul:) skal dit den 3/2 og da er knøttet i magen 6+6. Ho i tlf sa det var på grensen til å se noe. Men er jo mange her inne som har vært så tidlig å sett et bankende hjerte? :S

Klagde litt over plutselig vektoppgang til 2 uavhengige venninner. Ho med barn var støttende og sa at det er sånn å Være gravid og det går bra osv. Ho andre utbrøt Stakkars Deg!

Snuppa på 3 kom var så søt i går når hun kom å sa "mammaa.. Når skal vi ha baby i magen egentlig? Jeg vil så gjerne være storesøster" :)

Lurer på om hun har begynt å skjønne ting. Hun er for smart for mitt eget beste :P

Da har jeg bestilt tidlig ul:) skal dit den 3/2 og da er knøttet i magen 6+6. Ho i tlf sa det var på grensen til å se noe. Men er jo mange her inne som har vært så tidlig å sett et bankende hjerte? :S
Jeg var der på 6+3 og så bankende hjertet. Tar de innvendig ul der? Husk å tisse godt før timen ellers blir bildet uklart

Snuppa på 3 kom var så søt i går når hun kom å sa "mammaa.. Når skal vi ha baby i magen egentlig? Jeg vil så gjerne være storesøster" :)

Lurer på om hun har begynt å skjønne ting. Hun er for smart for mitt eget beste :P
Ååh! :) ungen min vil bli lillesøster.. Haha :p

Æsj, neste helg har jeg et problem:p er invitert på bursdagsfest hos ei venninne som jeg sjeldent ser! Jeg drikker verken vin eller øl, hvordan skal jeg lure de da til å tro jeg drikker?:p må i tillegg lure mamma fordi jeg skal sove der:p

Skal til legen til mandag pga kronisk øregangsbetennelse så jeg håper å få antibiotika sånn at jeg kan bruke det som unnskyldning:p

Back
Topp