Skravletråd

PTen min sa til meg at ettersom jeg hadde litt cravings for junkfood spes. burger, så spiste jeg nok for lite fett i kosten til vanlig. Anbefalte meg å få inn mer sunt fett i kosten, fra nøtter, avocade eller fisk.

Men akkurat nå har jeg slengt en pizza i ovnen, etter trening.
Hmm, forrige uke spiste jeg store mengder avocado, men nå byr det meg helt imot, jeg blir kvalmere når jeg tenker på det. Kanskje jeg bare har byttet type fett å ha sug på? Forrige uke trodde jeg at jeg måtte ha fiskekaker hver dag også, men nå ligger fiskekakene urørte i kjøleskapet. Dette kan bli utfordrende framover.

Jeg var hos gynekolog i dag, som minnet meg på at babyen lever slik som mor lever. Føler jeg må ta meg litt sammen her, og sørger for at mitt lille nurk får et skikkelig kosthold. :)

Hva gjør dere på i kveld da? Jeg er helt skutt, har funnet sofaen, og tror jeg blir værende her til jeg kan legge meg. :p

Er syk og pines sakte men sikkert. Hadde håpet jeg skulle slippe unna dette når jeg var gravid men :(

Jeg er 7+4 på vei, men det ser ut som jeg er minst 20. Siden jeg i utgangspunktet er slank vil det si at ALLE ser at jeg er gravid. Jeg som ikke skulle si noe før uke 12. Hmpf. Men nå kan jeg kjenne livmora om jeg klemmer litt på magen. Hihi.

Jeg trodde jeg var kvalm for en uke siden men der tok jeg feil gett, for nå har det gått fra verre til verst...ligger som et slakt i sofaen fra jeg kommer fra jobb til jeg går å legger meg :-(

Hva gjør dere på i kveld da? Jeg er helt skutt, har funnet sofaen, og tror jeg blir værende her til jeg kan legge meg. :p
Ligger og ser på opptak av the Flash.. Har en syk unge som sover dårlig, så hun ligger inntil meg og sover nå :p

La meg tidlig i dag, siden jeg var så trøtt, men etter jeg la meg, ble jeg lys våken :s håper jeg får sove snart... Før jeg blir sulten igjen :p

Kjøleskapet røk i går kveld! Fikk besøk av hyggelig reparatør som fikset både det og den bråkete vaskemaskina vår. Så nå er jeg superfornøyd! :) Snille og serviceinnstilte folk blir jeg glad av! :-D Og vaskemaskina høres ikke lenger ut som et propellfly! :-D Nå skal jeg kose meg med klesvask på 1500 omdreininger ;)

Kvalmen ga seg brått i dag, deilig med en dag uten kvalmen, fått gjort masse husarbeid, så nå håper jeg kvalmen er på vei å avta. Selv om tenker jo på om det er en ny ma, men ul til fredag, så tenker at prøver å nye en kvalme fri dag :))))

Synes kvalmen har avtatt litt I dag. Har ihvertfall ikke behøvd å spise like hyppig som jeg har gjort de siste ukene. Håper håper formen blir bra nå fremover.

Hvor blir det av det sosiale livet? Etter jobb er jeg så sliten og trøtt at jeg havner i sofaen å sovner. Hatt fri idag, sov lenge i dag tidlig, men sovna på sofaen nå i ettermiddag også:p
Å den berømte treningen, den har det vært dårlig med for min del de to siste ukene. Jobber i barnehage, så sitter ikke i ro på jobb, men hadde vært deilig å fått trent litt på kvelden, enn bare å ligge på sofaen;)

Har IKKE kastet opp i dag! Hva skjer? ;) Prøver å spise så ofte jeg kan, selv om jeg ikke er sulten:)

Hvor blir det av det sosiale livet? Etter jobb er jeg så sliten og trøtt at jeg havner i sofaen å sovner. Hatt fri idag, sov lenge i dag tidlig, men sovna på sofaen nå i ettermiddag også:p
Å den berømte treningen, den har det vært dårlig med for min del de to siste ukene. Jobber i barnehage, så sitter ikke i ro på jobb, men hadde vært deilig å fått trent litt på kvelden, enn bare å ligge på sofaen;)
Mitt sosiale liv består av sofaslasking og skravling her inne :p

Mitt sosiale liv består også av å skravle her inne. Og det jeg får pratet med de andre foreldrene i bhg når jeg henter og leverer storebror :)

Usj, enda en blødning.. Jeg som er så flink til å fortelle andre at det går såå fint og trenger ikke være noe farlig, så blir jeg megabekymra selv :P Gjør jo tydeligvis ikke annet enn å blø i 1. tri.. Ny ul på fredag da. Ventevente :-)

Er syk og pines sakte men sikkert. Hadde håpet jeg skulle slippe unna dette når jeg var gravid men :(
Uff, stakkars, har du blitt noe bedre?

Mitt sosiale liv består av sofaslasking og skravling her inne :p
Hehe, mitt også. Alle andre former for sosialt liv er utsatt til september. :P

Usj, enda en blødning.. Jeg som er så flink til å fortelle andre at det går såå fint og trenger ikke være noe farlig, så blir jeg megabekymra selv :p Gjør jo tydeligvis ikke annet enn å blø i 1. tri.. Ny ul på fredag da. Ventevente :)
Uff, det er vanskelig å ikke bekymre seg. :( Du blør ikke mye vel? Krysser fingrene for deg.

Back
Topp