Skravletråd

Har hatt småblødninger og litt smerter, så var på UL i går.. Hun fant ikke noe galt, men heller ikke noe foster (hadde ikke forventet å se noe). Har målt hcg på tirsdag og tatt ny blodprøve i dag. Spent på om jeg får resultatet i morgen eller om jeg må vente til over helgen. Håper ikke jeg må gå å tenke på det helt til mandag.

Har hatt småblødninger og litt smerter, så var på UL i går.. Hun fant ikke noe galt, men heller ikke noe foster (hadde ikke forventet å se noe). Har målt hcg på tirsdag og tatt ny blodprøve i dag. Spent på om jeg får resultatet i morgen eller om jeg må vente til over helgen. Håper ikke jeg må gå å tenke på det helt til mandag.
Hvor langt er du på vei da?

Sykt redd for å begynne å blø!
Kvier meg for å gå på do å tisse...
Kjennes ut som at det begynner å "renne" noe fra livmoren rett som det er, men frem til nå har det vært utflod...
Å hvorfor er jeg ikke kvalm, jeg som hadde hyperemesis med begge guttene...
Blir sprø av dette, selv om jeg føler meg gravid i aller høyeste grad.

Sykt redd for å begynne å blø!
Kvier meg for å gå på do å tisse...
Kjennes ut som at det begynner å "renne" noe fra livmoren rett som det er, men frem til nå har det vært utflod...
Å hvorfor er jeg ikke kvalm, jeg som hadde hyperemesis med begge guttene...
Blir sprø av dette, selv om jeg føler meg gravid i aller høyeste grad.
Kanskje det er en jente? :)

Dette har vært en rimelig stille kveld. Sambo har feber og har sovet siden før jeg kom hjem. Ungen la seg til vanlig tid uten problemer (bank i bordet) og jeg hatt pizza, grays og godis, helt for meg selv. Kjenner dette var helt OK i dag! :D

God kveld damer:)

lagt rett ut på sofaen i dag - er jo både kardashian og bloggerne (trash tv er tingen;))

noen som har hatt/har litt verk i korsryggen? Har litt på venstresiden, og også verk/stikk foran på magen, navlehøyde og nedover på venstesiden. Ble bekymret med en gang seff, synes puppene ikke er så ømme lenger heller - bare brystvortene. 13 ! dager til ul!

Det hadde vært morro!
Er nok spiderman og bilbaner på stua vår;)
Du vil sannsynligvis ikke at jeg skal legge ut bilde av jenta mi som leker med bilbane i spiderman-kostymet sitt. :p

Trøtt.no gleder meg til ungen skal legge seg og jeg kan slaske på sofaen :p

Samme her! Utrolig trøtt. Sovnet på kurs i dag (takk og lov for mange mennesker) og sov nå i 45 minutter på sofaen i sted. Fortsatt trøtt. Zombietilværelse!

Samme her! Utrolig trøtt. Sovnet på kurs i dag (takk og lov for mange mennesker) og sov nå i 45 minutter på sofaen i sted. Fortsatt trøtt. Zombietilværelse!
Herlig :p

Vi har sett en dobbelepisode av castle i dag og jeg satt med tårene til langt nedpå magen omtrent :p

Herlig :p

Vi har sett en dobbelepisode av castle i dag og jeg satt med tårene til langt nedpå magen omtrent :p

Hehe.. Så deilig ;) Innmari fint at disse hormonene bare tar kontroll over kroppen på alle mulige måter ;)

Knakk sammen i stad.. Skulle ordne til pizza på stua, og både jeg og sambo hadde tatt med fat! Noe så trist... :(

Back
Topp