Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, klart detsett de før og de er rå live
billettene koster jo en del og så var ikke bare bare å avbestille
![]()
Ja alltid kosSå koselig.![]()
Hva gjør dere idag?Jeg har holdt på litt inne og ute.
![]()
her lå jeg å drøya tia i senga til kl 9 imårrest mens jeg ventet på at tantungen skulle våkne, såå lå vi litt i senga å chilla før vi sto opp og hun å mini tok ett bad i badekaret - frokost - ut å leke/tur/trampolinehopping.
kjøre hun hjem der jeg å søstra mi flytta om på stua hennes og ny tur før middag til svigers - Nå skal jeg eendelig nyte stille kveld med rolig unge uten luftplager & ny eposode med Game of thrones ♡
enn du?:')
Testa ut soling på den nye verandaenHva gjør dere idag?Jeg har holdt på litt inne og ute.
![]()
Høres ut som en koselig dag!
"Forsov" oss idag.Stod ikke opp før kl 9 og fristen for å levere i Bhg er halvt ti, så måtte ringe og si at vi ble sene.
Ellers har jeg vannet i drivhuset og plantet stemor i bedet. Nå ser jeg barnetv med vesla mens jeg ammer.
Ooo, jeg har to episoder av game og Thrones å se.Fikk ikke sett forrige mandag. Da går kvelden sikkert til det.
og Penny Dreadful.
![]()
Testa ut soling på den nye verandaen![]()
Jo det ble detDigg! Var det ikke kaldt? Her blåser det litt.![]()
Ja rundt 20var det mange grader i sola da?![]()
Ja rundt 20![]()
Så kjedligååhh digg! sur vind og 9grader her :/
Så kjedlig![]()
Neida finnes dårlig vær åjeepp.. mn - finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!![]()
Neida finnes dårlig vær å![]()
Hehe jeppjepp.. gjør nok det - desverre..