Skravletråd

Her er mannen på HV-øvelse til torsdag. Så er ganske krevende med en trassig 2,5 åring og en ofte misfornøyd 2 mnd baby. Svigermor var her i natt da, og min mor kommer fra tirsdag til torsdag..

Enda godt du får hjelp da! er det øvelse han må på?!

her ble jeg plutselig barnevakt for tantungen da søstra mi hadde nok med andre ungen og trengte litt fri fra 4'åringen ;) og hun har mast om å få ligge over da.. så passet bra ;)
håper du får hvilt deg litt mellom slagene da! blir han borte helt til torsdag?

jepp! håper denne her blir super også ;) men kan godt vente litt til.. blir visst utedåp her i august så greit om det blir fint vær å ikke høst stormer :o

Ja, da er det klart det bør bli fint. ;) Storesøster ble døpt sommeren for tre år siden. Vi hadde dåpen hjemme, så det var en velsignelse at det var fint vær slik at folk kunne gå ut. ;) Ble ganske fullt i stua.

Hva skal dere servere i dåpen?

Ja, da er det klart det bør bli fint. ;) Storesøster ble døpt sommeren for tre år siden. Vi hadde dåpen hjemme, så det var en velsignelse at det var fint vær slik at folk kunne gå ut. ;) Ble ganske fullt i stua.

Hva skal dere servere i dåpen?

ja sant! :) festen etterpå blir hjemme og det blir nok fullt inne her med ca 20 gjester! hadde tenkt grillmat da vi egt skulle ha en tidligere dato.. men tror nok vi satser på koldtbord istedet :) enn dere?

ja sant! :) festen etterpå blir hjemme og det blir nok fullt inne her med ca 20 gjester! hadde tenkt grillmat da vi egt skulle ha en tidligere dato.. men tror nok vi satser på koldtbord istedet :) enn dere?

Vi skal også ha rundt 20 gjester.
Her blir det viltgryte siden vi kjøpte så mye hjortekjøtt ifjor høst. Tenkte å ha et alternativ til, men vet ikke hva.. Forslag?
Skal ha brød og salater som tilbehør. Og kanskje litt kaldmat som eggerøre, laks osv.

Enda godt du får hjelp da! er det øvelse han må på?!

her ble jeg plutselig barnevakt for tantungen da søstra mi hadde nok med andre ungen og trengte litt fri fra 4'åringen ;) og hun har mast om å få ligge over da.. så passet bra ;)
håper du får hvilt deg litt mellom slagene da! blir han borte helt til torsdag?
Høres ut som du har nok å ta deg av da ja ;) ja, har prøvd å søke fritak men gikk ikke fordi det finnes alenemødre i dette landet..

HV? Heimevernet?

Ikke lett det der. :/ Jeg har en trassig treåring og skulle gjerne ha klonet meg selv av og til...
Ja, heimevernet. Kjempemoro når den ene gråter av refluks og den andre gråter fordi han ikke får viljen sin..

Høres ut som du har nok å ta deg av da ja ;) ja, har prøvd å søke fritak men gikk ikke fordi det finnes alenemødre i dette landet..

gikk egentlig veldig greit :) har ei som eeelsker onkelen sin så han som fikk gjennomgå før vi gikk ut på trampolina ;) nå er hun i seng og skravler med seg selv!

vettu.. selv om det finnes alenemødre synes jeg det var ett teit argument! han mister jo dyrebar tid med begge ungene sine.. :/ - selv om det ikke er snakk om såå lenge men uansett :p

gikk egentlig veldig greit :) har ei som eeelsker onkelen sin så han som fikk gjennomgå før vi gikk ut på trampolina ;) nå er hun i seng og skravler med seg selv!

vettu.. selv om det finnes alenemødre synes jeg det var ett teit argument! han mister jo dyrebar tid med begge ungene sine.. :/ - selv om det ikke er snakk om såå lenge men uansett :p
Haha, er enig i det, synes de kunne fredet nybakte fedre de tre første månedene hvertfall..
Da blir det nok vanskelig, ja. Godt du får hjelp.
Ja, er veldig glad jeg har mulighet til hjelp.. Skal på konsert midt oppi det hele også da :)

Så gøy. :) Hvilken konsert?
Foo Fighters, med venner fra hjemstedet mitt. Var jo bestilt før mannen ble innkalt til militæret, så var en stund det ikke så ut til at jeg kom meg av gårde..

Foo Fighters, med venner fra hjemstedet mitt. Var jo bestilt før mannen ble innkalt til militæret, så var en stund det ikke så ut til at jeg kom meg av gårde..

Det kan jo bli gøy. :) Er du fan?
Bra du får barnevakt og kan dra. Hadde vært surt å måtte melde avbud.

fikk noen rare prikker på innsiden av albuen igår ( aner ikke hva det heter der..) og tenkte det forsvant. var ikke borte idag å måtte søke litt rundt - joooda! jeg har fått varmeutslett på begge hender der lille bruker å ha hodet når jeg ammer :O kanskje ikke så rart for vi begge er meget varme av oss men likevel! flere som har opplevd?!

Det kan jo bli gøy. :) Er du fan?
Bra du får barnevakt og kan dra. Hadde vært surt å måtte melde avbud.
Ja, klart det :) sett de før og de er rå live :) billettene koster jo en del og så var ikke bare bare å avbestille :)

Back
Topp