Planer for dagen jenter? I dag skal jeg på kafe med kollega. Første tur ut som ikke er mat handling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen jenter? I dag skal jeg på kafe med kollega. Første tur ut som ikke er mat handling.
Jeg har kost meg hjemme med min beste venn tv! Hihi var super kos ute og mini koste seg i vogna, somregel hater hun å ligge i den. Vet vi voksne ikke har pass plikt men leg må vi hvertfall ha med men de små har jo ikke noe..oii.. hva har du fylt dagene med?
Høres koselig ut da! her skal jeg bare handle litt også slappe av heele dagen!
- vil ikke tro du trenger pass for å dra til sverige.. jeg har iallefall aldri tatt med pass til meg selv!
Jeg har kost meg hjemme med min beste venn tv! Hihi var super kos ute og mini koste seg i vogna, somregel hater hun å ligge i den. Vet vi voksne ikke har pass plikt men leg må vi hvertfall ha med men de små har jo ikke noe..
Aner ikke men i hodet mitt funker nok fødselsattest bra nok. Men å ta med den over alt å.. Men kan være man kikke trenger pass eller noe men finner ikke noe på nett om det heller..hehe, bra du iallefall fikk kost deg ite og at jenta di var rolig i vogna
vettu.. det har jeg ikke tenkt på engang ;o må vi ha med pass til di blir så gamle at de får bankkort med id på da eller?
Aner ikke men i hodet mitt funker nok fødselsattest bra nok. Men å ta med den over alt å.. Men kan være man kikke trenger pass eller noe men finner ikke noe på nett om det heller..
Heisann hva gjør dere i kveld ?
Så kjedlig ! Jeg sov til 11 i dag var så trøttHei la meg tidlig fordi jeg vsr stupttrøtt - men lyys våken etter lille sovna lite søvn og superttrøtt nå som lille ville ha mat han har sovet 5t da
Så kjedlig ! Jeg sov til 11 i dag var så trøtt
Ja men ikke når det er så fint vær skulle gjort så myejepp.. herlig å sove så lenge da!
Må man ha pass for de små til Sverige tur?
Tviler på detMå man ha pass for de små til Sverige tur?
Ingen må ha pass til Sverige?Vettu det aner jeg faktisk ikke. Vi bare dro vi, tenkte ikke over det i det hele tatt
Vi bor rett ved grensa, så handler der ofte. Vi har aldri hørt om at vi trenger pass til junior iallfall, og han er alltid medMå man ha pass for de små til Sverige tur?
Får ikke svart på så mye her, føler jeg, fordi jeg har mamma på besøk.
koselig er hun langveis fra?