Skravletråd

Planer for dagen jenter? I dag skal jeg på kafe med kollega. Første tur ut som ikke er mat handling.

Planer for dagen jenter? I dag skal jeg på kafe med kollega. Første tur ut som ikke er mat handling.

oii.. hva har du fylt dagene med? :o
Høres koselig ut da! her skal jeg bare handle litt også slappe av heele dagen! :)
- vil ikke tro du trenger pass for å dra til sverige.. jeg har iallefall aldri tatt med pass til meg selv!

Hei jenter! Igår var jeg ute og spiste med noen venninner mens pappaen var hjemme med klumpen Gikk overraskende bra, men deilig å komme hjem til dem igjen..! Idag blir en rolig dag.. hvis jeg får han til å sove litt for seg selv, skal jeg prøve å fortsette malinga i ytter ytter gangen :-) nå ligger han bare i bæreselen.. snart mattid :-)

oii.. hva har du fylt dagene med? :o
Høres koselig ut da! her skal jeg bare handle litt også slappe av heele dagen! :)
- vil ikke tro du trenger pass for å dra til sverige.. jeg har iallefall aldri tatt med pass til meg selv!
Jeg har kost meg hjemme med min beste venn tv! Hihi var super kos ute og mini koste seg i vogna, somregel hater hun å ligge i den. Vet vi voksne ikke har pass plikt men leg må vi hvertfall ha med men de små har jo ikke noe..

Jeg har kost meg hjemme med min beste venn tv! Hihi var super kos ute og mini koste seg i vogna, somregel hater hun å ligge i den. Vet vi voksne ikke har pass plikt men leg må vi hvertfall ha med men de små har jo ikke noe..

hehe, bra du iallefall fikk kost deg ite og at jenta di var rolig i vogna :)
vettu.. det har jeg ikke tenkt på engang ;o må vi ha med pass til di blir så gamle at de får bankkort med id på da eller?

hehe, bra du iallefall fikk kost deg ite og at jenta di var rolig i vogna :)
vettu.. det har jeg ikke tenkt på engang ;o må vi ha med pass til di blir så gamle at de får bankkort med id på da eller?
Aner ikke men i hodet mitt funker nok fødselsattest bra nok. Men å ta med den over alt å.. Men kan være man kikke trenger pass eller noe men finner ikke noe på nett om det heller..

Er passfrihet har jeg funnet ut her i Norden men siden pass er eneste norske legitimasjon vi har så er det greit å ha med for oss voksne om man skal overnatte på hotell da de kan til tider kreve det, men til vanlige turer vil det holde med bankkort eller førerkort. Grunnen til til at jeg tenker med de små er jo med tanke på menneske smugling. Blir man stoppa på grensa så er det jo ingenting som tilsier at mini er min. Men er jo ikke daglig kost med barnekidnapping.

Back
Topp