Skravletråd

Er vel gu, prat om hvordan det går, prevensjon, se at livmora har trekt seg sammen, blodtrykk osv..

Akkurat nå er det yttergangen - pusser ned og sparkler og maler en gammel trapp og gelender, og skifter teppe i trappa.. samt gips på veggene.. ballet litt på seg da vi måtte ordne plass til varmtvannstankene som vi måtte flytte opp for å få hogd opp gulvet i kjellern :-P

Nå er jeg hjemme fra en times rask trilletur :-) mini slo seg helt vrang halvveis, så ble skikkelig svett på slutten.. vanskelig når det regner å de begynner å gråte.. stoppet i et buss skur og han roet seg da jeg tok ham opp, men påan igjen når jeg la ham ned igjen.. sovnet med en gang på brystet mitt når vi kom hjem.. er vel bare en sånn dag.. mammadalten.. var sånn igår og - fikk ikke gjort en ting.. kanskje et utviklingssprang..

åja.. kan være greit å dra på den timen da kanskje :p
såppas ja! har nok å drive med dete da :p
så kjedelig når de slår seg vrang :/ men du fikk vel trent litt ekstra da, hehe

åja.. kan være greit å dra på den timen da kanskje :p
såppas ja! har nok å drive med dete da :p
så kjedelig når de slår seg vrang :/ men du fikk vel trent litt ekstra da, hehe
Ja, er nok arbeid for et år eller to.. nå er rørleggern her og legger om vann og avløp, så da er en milepæl nådd :-) må bare ta litt og litt.. må også finne nye leieboere siden de som har bodd hos oss i to år flytterbom en måned.. travel permisjonstid :-P men på onsdag er det barselgruppe - det blir spennende!

Ja, er nok arbeid for et år eller to.. nå er rørleggern her og legger om vann og avløp, så da er en milepæl nådd :-) må bare ta litt og litt.. må også finne nye leieboere siden de som har bodd hos oss i to år flytterbom en måned.. travel permisjonstid :-P men på onsdag er det barselgruppe - det blir spennende!

viktig å ha noe å gjøre ;)
så godt at dere ser fremgang.. ;)
kan da ikke være så vanskelig å finne noen som vil leie?

viktig å ha noe å gjøre ;)
så godt at dere ser fremgang.. ;)
kan da ikke være så vanskelig å finne noen som vil leie?
Hehe.. neida.. er mer et pes å finne de riktige folka. La ut ved midnatt og 5 henvendelser hittill..

joda ser den.. er vel ikke alle man vil ha i samme hus :p
såppas mange ja.. kan nok sikkert bli en del tilslutt da?:)
Nei. Viktig å finne noen som tar vare på leiligheten og er allrighte å ha som naboer. Pleier å stenga annonsen etter et par dager dersom vi har et par aktuelle, og så møter vi de og tar en avgjørelse.. :-)

Hva gjør du idag?

Nei. Viktig å finne noen som tar vare på leiligheten og er allrighte å ha som naboer. Pleier å stenga annonsen etter et par dager dersom vi har et par aktuelle, og så møter vi de og tar en avgjørelse.. :-)

Hva gjør du idag?

skjønner den veeldig godt altså! :)

jeg sitter til mamma :) kosedag med bare oss siden småsøsknene er i bhg og jeg ikke er her såå ofte - en bil som har ukjent motorfeil å 45min kjøretur er ikke noe jeg vil gjøre ofte :/

skjønner den veeldig godt altså! :)

jeg sitter til mamma :) kosedag med bare oss siden småsøsknene er i bhg og jeg ikke er her såå ofte - en bil som har ukjent motorfeil å 45min kjøretur er ikke noe jeg vil gjøre ofte :/
Høres koselig ut, men ikke no kjekt med kaputt bil! Skal hjem om en måned.. godt å se familien!

Ja, fint med sommerferie. Jeg og knøttet drar ned med fly en uke før sambo. Så kommer han etter med bilen og hunden.. greit å få se familie og venner litt lenger, så kan vi være med dambos familie etter sydenferien vår :-) har dere ferieplaner?

Ja, fint med sommerferie. Jeg og knøttet drar ned med fly en uke før sambo. Så kommer han etter med bilen og hunden.. greit å få se familie og venner litt lenger, så kan vi være med dambos familie etter sydenferien vår :-) har dere ferieplaner?

ååhh herlig :)er det langt å kjøre? blir dere der to uker da?
hvor skal dere på sydentur?

skal på langhelg til søstra mi som bor 8t unna :)

ååhh herlig :)er det langt å kjøre? blir dere der to uker da?
hvor skal dere på sydentur?

skal på langhelg til søstra mi som bor 8t unna :)
Der er 8 t til min familie og 10 t til sambos.. når sambo kommer skal vi til kypros i 14 dager med min familie, så reiser vi videre til hans familie ettr det.. så kjører vi nok hjem. Ville ikke utsette mini for lang biltur dagen før flyreise til kypros. Dessuten må sambo ned til svigers for å levere bikkja ;-)

Der er 8 t til min familie og 10 t til sambos.. når sambo kommer skal vi til kypros i 14 dager med min familie, så reiser vi videre til hans familie ettr det.. så kjører vi nok hjem. Ville ikke utsette mini for lang biltur dagen før flyreise til kypros. Dessuten må sambo ned til svigers for å levere bikkja ;-)

det er forståelig :)
høres veldig koselig ut! skal dere være lenge med svigerfamilien da?
jeg også har så lyst til sydentur, men kjærestn skal bare ha 1uke ferie :/

Koselig med selskap?:)
hvilket prosjekt skal de ha i bhg?:)

Veldig trivelig. Og meget happy 2-åring :)

Det heter Kulturfestdagene. Vet ikke så mye om det, men de synger og styrer på, og skal lage kostyme. Synes det er sååå bra at vi alltid leverer en hvit t-skjorte når det er karneval etc., så får barna lage kostyme selv :) morsomt og rimelig!

God morgen! Oi, deilig med lang natt! Her skal vi nok ut på en trilletur ned hunden når mini har spist ferdig og rapa.. så er det 6 ukers kontroll for min del hos lege i ettermiddag :-) håper å få pusset litt og malt litt mens lillegutt sover litt senere.. der da?
Har du med baby når du skal på kontroll? Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det..

Shiiit, begge ungene sover! :O Nå er det om å nyte friheten så lenge den varer! Jeg mistenker at lillebror våkner igjen om ti minutt. :P

Hva gjør dere ikveld? :)

Shiiit, begge ungene sover! :O Nå er det om å nyte friheten så lenge den varer! Jeg mistenker at lillebror våkner igjen om ti minutt. :P

Hva gjør dere ikveld? :)

har han våkna igjen?;) er vel drøyt 10min sia no.. hehe.. hva skal du gjør for å nyte tiden?

her har jeg besten akk kommet hjem fra mamma og sitter nå til søstra mi, vi har 'dobbel-date' med god mat :D & lille her og lille hennes sover ☆

har han våkna igjen?;) er vel drøyt 10min sia no.. hehe.. hva skal du gjør for å nyte tiden?

her har jeg besten akk kommet hjem fra mamma og sitter nå til søstra mi, vi har 'dobbel-date' med god mat :D & lille her og lille hennes sover ☆

Jepp! :P Så nå ligger jeg og ammer for å se om han sovner igjen. ;) Tenkte at nå skal jeg innføre litt mer rutiner siden han har fulgt et mønster på kveldene i det siste. Har badet og stelt han, og litt etterpå var han veldig trøtt, så jeg bysset han litt før jeg la han i senga si. Men jeg visste jo at dette var for godt til å være sant! Var for enkelt. ;)
Spiste forresten en is mens jeg tastet på telefonen og tenkte på de tusen tingene som skulle vært gjort i huset...

Haha, jeg er trøtt i kveld. :P Leste at du, besten, mammaen din og søsteren din var på dobbel date. "Eh hæ?" :P
Det hørtes jo veldig koselig ut! :D hva spiser dere?

Back
Topp