Klokka 3 på natta? Hvorfor??
Fikk ikke gjort det førGod kveld planer for kvelden ?
Planen er hjemmelaga pizza og kos med familien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokka 3 på natta? Hvorfor??
Fikk ikke gjort det førGod kveld planer for kvelden ?
God kveld planer for kvelden ?
Ååå det er kjedelig da :/ men da fikk du kanskje sove litt ?skulle se film å ha kjærestekveld men han tålte visst ikke å stå opp med lille imårrest, han er stuuptrøtt så han la seg til å sove :O såå da blir det filmkos alene..
enn derda?
Ååå det er kjedelig da :/ men da fikk du kanskje sove litt ?
Slapper av med min kjære å tv å ser om mini vil sove.. Litt overtrøtt i dag :/
Hihi så koselig da godt mor fikk sove litt dahan kom tilbake... va visst ikke såå trøtt at han fikk sove alene
jeg fikk sovet litt imårrest men han slet litt med å roe han ned så ble vekt gjevnlig men - han skal ha for at han prøvde
kjedelig at lille er overtrøtt da! får håpe han sovner snart så dere får litt alenetid
Hihi så koselig da godt mor fikk sove litt da
Sovna litt men våkna igjen nå er blid å fornøyd å skravler i veg nesten ikke sovi siden kl 15 i dag
ja! var veldig godt
hehe, så lenge di er fornøyd er det vel ingenting som er bedre! fikk vel nok søvn igår da kanskje?
her har han nesten ikke gjort annet enn å sove siden jeg sto opp i 12'tia.. så da blir det nok lite søvn inatt :/
Nei ingenting er bedre er jo så herlig å høre på <3 nja normal sove dag i går ofte våken i natt også mistenker at det er økedag som kom, spist hver andre time frem til i kveld så litt spent på nattan.
Da kan det fort bli litt lite søvn ja Får håpe han er litt trøtt og sover til nattan også da Hvordan pleier han å sove på nattan ?
Er veldig gøy virker ut som han hermer etter lyder å lytter når jeg lager samme lyd som hangleder meg til han blir litt mer 'med' her også har startet å lage mer lyder åsånn da
kan høres ut som økedøgn ja.. håper det går bra på nattan til dere også!
her bruker han å sove alt fra 4-7timer! legger han i senga si etter amming rundt halv11-11 tia
Er veldig gøy virker ut som han hermer etter lyder å lytter når jeg lager samme lyd som han
Så deilig
Mye å glede oss tilgleeder meg
ja veldig godt at han sover så godt på nattan! hvordan sover din på nattan?
Mye å glede oss til
Spiser mellom halv 9 og halv 11 varierer litt, prøver å legge han i senga si etter det å sover som regel til 3 og så alt fra kl 5 til 7. Men de siste nettene har han våkna litt tidligere.
Ja, fikk sjokk den ene gangen det var fra 9 til 3 og så fra 3 til 7 da følte jeg meg litt ut hvilt faktisk hehe så håper han kommer inn i den rutinene, for det har bare vært en gange no ganske grei lengde på søvnen hans da er han gammel nå?
Ja, fikk sjokk den ene gangen det var fra 9 til 3 og så fra 3 til 7 da følte jeg meg litt ut hvilt faktisk hehe så håper han kommer inn i den rutinene, for det har bare vært en gang
Han var 8 uker på torsdag
Hva med din ?
Hehe ja er akk det det er nå i det siste har det vært mellom 10 og 11 til halv 3 3 så klager ikke over det heller å så våkner han gjerne for mat igjen kl 5 halv 6 så den skulle gjerne vært litt lenger hehehehe ja det tror jeg på at du gjorde ;p får håpe han kommer inn i den igjen ja.. er så mye mer behagelig for alle..
Her sover han gjerne fra halv11/11 til kl halv6 på mårran.. DET er godt det! skjedd flere ganger..
han er 4uker imårra
har faktisk ikke tenkt på pedagogisk leder nei.. må undersøkes
jeg laget av den pizzadeigen som står på melposen de ble litt små men det hadde ikke så mye å si for min del! finnes også mange gode enkle på nettet som ikke tar en galv evighet! hadde bogskinke og revet ost inni og pensla med egg oppå
smart å lage litt grovere ja! tror jeg må prøve å lure kjærestn til å lage
Gratulerer så mye håper dere får en fin dagI dag har vi 1 års bryllups dag
I dag har vi 1 års bryllups dag