Skravletråd

skulle se film å ha kjærestekveld men han tålte visst ikke å stå opp med lille imårrest, han er stuuptrøtt så han la seg til å sove :O såå da blir det filmkos alene..

enn derda?:)
Ååå det er kjedelig da :/ men da fikk du kanskje sove litt ? :)
Slapper av med min kjære å tv :p å ser om mini vil sove.. Litt overtrøtt i dag :/

Ååå det er kjedelig da :/ men da fikk du kanskje sove litt ? :)
Slapper av med min kjære å tv :p å ser om mini vil sove.. Litt overtrøtt i dag :/

han kom tilbake... va visst ikke såå trøtt at han fikk sove alene :p
jeg fikk sovet litt imårrest men han slet litt med å roe han ned så ble vekt gjevnlig men - han skal ha for at han prøvde :)
kjedelig at lille er overtrøtt da! får håpe han sovner snart så dere får litt alenetid :)

han kom tilbake... va visst ikke såå trøtt at han fikk sove alene :p
jeg fikk sovet litt imårrest men han slet litt med å roe han ned så ble vekt gjevnlig men - han skal ha for at han prøvde :)
kjedelig at lille er overtrøtt da! får håpe han sovner snart så dere får litt alenetid :)
Hihi så koselig da :) godt mor fikk sove litt da ;)

Sovna litt men våkna igjen nå :p er blid å fornøyd å skravler i veg :p nesten ikke sovi siden kl 15 i dag :o

Hihi så koselig da :) godt mor fikk sove litt da ;)

Sovna litt men våkna igjen nå :p er blid å fornøyd å skravler i veg :p nesten ikke sovi siden kl 15 i dag :o

ja! var veldig godt :D
hehe, så lenge di er fornøyd er det vel ingenting som er bedre! fikk vel nok søvn igår da kanskje?
her har han nesten ikke gjort annet enn å sove siden jeg sto opp i 12'tia.. så da blir det nok lite søvn inatt :/

ja! var veldig godt :D
hehe, så lenge di er fornøyd er det vel ingenting som er bedre! fikk vel nok søvn igår da kanskje?
her har han nesten ikke gjort annet enn å sove siden jeg sto opp i 12'tia.. så da blir det nok lite søvn inatt :/
:D

Nei ingenting er bedre :D er jo så herlig å høre på <3 nja normal sove dag i går :p ofte våken i natt også :o mistenker at det er økedag som kom, spist hver andre time frem til i kveld :p så litt spent på nattan.

Da kan det fort bli litt lite søvn ja :( Får håpe han er litt trøtt og sover til nattan også da :) Hvordan pleier han å sove på nattan ?

:D

Nei ingenting er bedre :D er jo så herlig å høre på <3 nja normal sove dag i går :p ofte våken i natt også :o mistenker at det er økedag som kom, spist hver andre time frem til i kveld :p så litt spent på nattan.

Da kan det fort bli litt lite søvn ja :( Får håpe han er litt trøtt og sover til nattan også da :) Hvordan pleier han å sove på nattan ?

gleder meg til han blir litt mer 'med' her også :) har startet å lage mer lyder åsånn da :p
kan høres ut som økedøgn ja.. håper det går bra på nattan til dere også!

her bruker han å sove alt fra 4-7timer! legger han i senga si etter amming rundt halv11-11 tia :)

gleder meg til han blir litt mer 'med' her også :) har startet å lage mer lyder åsånn da :p
kan høres ut som økedøgn ja.. håper det går bra på nattan til dere også!

her bruker han å sove alt fra 4-7timer! legger han i senga si etter amming rundt halv11-11 tia :)
Er veldig gøy :) virker ut som han hermer etter lyder å lytter når jeg lager samme lyd som han :D

Så deilig :)

gleeder meg :D
ja veldig godt at han sover så godt på nattan! hvordan sover din på nattan?
Mye å glede oss til :) :)

Spiser mellom halv 9 og halv 11 varierer litt, prøver å legge han i senga si etter det å sover som regel til 3 og så alt fra kl 5 til 7. Men de siste nettene har han våkna litt tidligere.

e no ganske grei lengde på søvnen hans da ;) er han gammel nå?
Ja, fikk sjokk den ene gangen det var fra 9 til 3 :p og så fra 3 til 7 :p da følte jeg meg litt ut hvilt faktisk hehe :p så håper han kommer inn i den rutinene, for det har bare vært en gang :p
Han var 8 uker på torsdag:)
Hva med din ?

Ja, fikk sjokk den ene gangen det var fra 9 til 3 :p og så fra 3 til 7 :p da følte jeg meg litt ut hvilt faktisk hehe :p så håper han kommer inn i den rutinene, for det har bare vært en gang :p
Han var 8 uker på torsdag:)
Hva med din ?

hehe ja det tror jeg på at du gjorde ;p får håpe han kommer inn i den igjen ja.. er så mye mer behagelig for alle..
Her sover han gjerne fra halv11/11 til kl halv6 på mårran.. DET er godt det! skjedd flere ganger..
han er 4uker imårra :D

hehe ja det tror jeg på at du gjorde ;p får håpe han kommer inn i den igjen ja.. er så mye mer behagelig for alle..
Her sover han gjerne fra halv11/11 til kl halv6 på mårran.. DET er godt det! skjedd flere ganger..
han er 4uker imårra :D
Hehe ja er akk det det er :) nå i det siste har det vært mellom 10 og 11 til halv 3 3 så klager ikke over det heller;) å så våkner han gjerne for mat igjen kl 5 halv 6 så den skulle gjerne vært litt lenger hehe

Åå det er deilig da :) så bra han har gjort det flere ganger :)

har faktisk ikke tenkt på pedagogisk leder nei.. må undersøkes :p
jeg laget av den pizzadeigen som står på melposen :p de ble litt små men det hadde ikke så mye å si for min del! finnes også mange gode enkle på nettet som ikke tar en galv evighet! hadde bogskinke og revet ost inni og pensla med egg oppå ;)

smart å lage litt grovere ja! tror jeg må prøve å lure kjærestn til å lage :p

Det kan jo virke litt gøy. :) Og en kan bestemme mer. ;)

Må prøve å lage det. Hørtes kjempegodt ut! :)

Hehe, ja, prøv å få han til å gjøre det. ;) Er veldig fort gjort! 1 pk gjær, to ss olje, 1 ts salt, 3dl vann og så mye mel en trenger. Jeg tar alt på slump. ;) Brukte sammalt hvete og litt rug. ;)

Feiret to årsdagen til storesøster igår, OG skal feire den i dag ;) (stor familie). Hektisk, men trivelig, helg :)

Back
Topp