Skravletråd

Her er det spennende med utprøving av medisin, Eneste merkbare effekt er at han sover mye mer! Fra å kun ha høneblunder mellom 9.30-24.00 Har han nå sovet store deler av formiddagen og sovnet nå igjen. I tillegg virker han litt mindre irritabel, selv om han skriker om han blir liggende alene og strever for mye med gulpen...

24 er da ingen alder hehe ;) blir selv 21 iår..
var sykt lei etter vgs selv.. var en kamp mot det skriftlige arb under lærlingtia.. men det gikk nå bra det å :) er viktig å sikte høyt men samtidig finne noe man trives med - det er viktigere enn at man kunne fått mer penger i en høyere stilling! :) swlv aaaner jeg ikke hva jeg vil bli.. vil ha mer utdanning meen er da så mye å velge mellom.. :/

merker jeg har mer melk når jeg spiser godt så det påvirkes tydeligvis veldig fort til meg.. men mini har enda ikke klart å tømme en pupp på ett måltid da- så det lover iallefall bra!

Hvilke utdannelser vurderer du da?
Jeg, syns det viktigste er å finne noen trives med. :) Jeg har så lyst til å jobbe på småbarnsavdeling. :D

Oi, ja, det lover jo bra. :) Her vil han ha minst én og en halv pupp. ;)
Nå har jeg laget 14 bunner som jeg skal bruke til minipizzaer. Kanskje det hadde vært noe for deg? :) Å lage pizzaene på forhånd og ta opp etterhvert? :)

Hvilke utdannelser vurderer du da?
Jeg, syns det viktigste er å finne noen trives med. :) Jeg har så lyst til å jobbe på småbarnsavdeling. :D

Oi, ja, det lover jo bra. :) Her vil han ha minst én og en halv pupp. ;)
Nå har jeg laget 14 bunner som jeg skal bruke til minipizzaer. Kanskje det hadde vært noe for deg? :) Å lage pizzaene på forhånd og ta opp etterhvert? :)

vurderer vernepleier, barnevernspedagog og førskolelærer :) men vil å ta årsstudium i psykologi men tror det er for høyt snitt til at jeg kommer inn :/ sliter med å finne en utdanning der jeg får vært mest med barna og ikke bare ett kontor..

hehe, ja det er godt å vita at jeg har nok ;) har somregel igjen ca 40ml om jeg pumper puppen han har spist/drukket av etter han er ferdig ;)

høres nok it som de pizzaene kunne vært smarte! lager mye ostehornnog det var iallefall redningen under graviditeten.. men har blitt lei av de så pizza var smart! takktakk :D

Her er det spennende med utprøving av medisin, Eneste merkbare effekt er at han sover mye mer! Fra å kun ha høneblunder mellom 9.30-24.00 Har han nå sovet store deler av formiddagen og sovnet nå igjen. I tillegg virker han litt mindre irritabel, selv om han skriker om han blir liggende alene og strever for mye med gulpen...
Høres jo positivt ut det! :-)

takk :)
hvordan går det med medisinen?
var din som.hadde refluks? ( mener det var det,det het)
Ja, stemmer det. Hittil ser det fortsatt ut til at han er plaget av å gulpe, klynker og gråter både før og etter. SYntes han var litt enklere å ha med å gjøre i går, men han har sovet i nesten hele dag så det er hvertfall en forandring. Får se det an utover.

Ja, stemmer det. Hittil ser det fortsatt ut til at han er plaget av å gulpe, klynker og gråter både før og etter. SYntes han var litt enklere å ha med å gjøre i går, men han har sovet i nesten hele dag så det er hvertfall en forandring. Får se det an utover.

uff så kjedelig :/
håper virkelig dere finner noe medisin som hjelper han !:/

vurderer vernepleier, barnevernspedagog og førskolelærer :) men vil å ta årsstudium i psykologi men tror det er for høyt snitt til at jeg kommer inn :/ sliter med å finne en utdanning der jeg får vært mest med barna og ikke bare ett kontor..

hehe, ja det er godt å vita at jeg har nok ;) har somregel igjen ca 40ml om jeg pumper puppen han har spist/drukket av etter han er ferdig ;)

høres nok it som de pizzaene kunne vært smarte! lager mye ostehornnog det var iallefall redningen under graviditeten.. men har blitt lei av de så pizza var smart! takktakk :D

Fine yrker. :) Hva med pedagogisk leder? En har tre timer planleggingstid i uka, om jeg ikke husker feil, ellers er en mye med ungene. :)

Så bra :)
Ostehorn hørtes godt ut! Hvordan lager du det? Husker jeg ofte kjøpte det mens jeg gikk på vgs. ;)
Jeg lagde bunn av grove meltyper for at det skal være litt sunnere og mette mer. :)

Fine yrker. :) Hva med pedagogisk leder? En har tre timer planleggingstid i uka, om jeg ikke husker feil, ellers er en mye med ungene. :)

Så bra :)
Ostehorn hørtes godt ut! Hvordan lager du det? Husker jeg ofte kjøpte det mens jeg gikk på vgs. ;)
Jeg lagde bunn av grove meltyper for at det skal være litt sunnere og mette mer. :)

har faktisk ikke tenkt på pedagogisk leder nei.. må undersøkes :p
jeg laget av den pizzadeigen som står på melposen :p de ble litt små men det hadde ikke så mye å si for min del! finnes også mange gode enkle på nettet som ikke tar en galv evighet! hadde bogskinke og revet ost inni og pensla med egg oppå ;)

smart å lage litt grovere ja! tror jeg må prøve å lure kjærestn til å lage :p

uff så kjedelig :/
håper virkelig dere finner noe medisin som hjelper han !:/
Ja, han våknet nå til kvelden da, og er nok kanskje litt mer fornøyd enn han har vært. Så foreløpig ser det kanskje ut til å ha hatt en positiv virkning. Han er mye enklere å roe ned når han gråter. Trenger bare å holde han og gi smokk, noe som er veldig stor forskjell.

Back
Topp