Samme her hu sover enda hugodt når de endelig sovner
her sov lille hele nattan å våkna av vekkeklokka til sambo kjempegodt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her hu sover enda hugodt når de endelig sovner
her sov lille hele nattan å våkna av vekkeklokka til sambo kjempegodt!
Samme her hu sover enda hu
God hun fikk sove håper det ble litt søvn på deg ogsåNei nå er det natta endelig sover snuppa godt etter en dag med kun høbeblunder
heerlig måtte opp uansett jeg.. skal ha eksamen straks
Masse lykke til!!
Lykke til!heerlig måtte opp uansett jeg.. skal ha eksamen straks
24 er da ingen alder hehe blir selv 21 iår..
var sykt lei etter vgs selv.. var en kamp mot det skriftlige arb under lærlingtia.. men det gikk nå bra det å er viktig å sikte høyt men samtidig finne noe man trives med - det er viktigere enn at man kunne fått mer penger i en høyere stilling! swlv aaaner jeg ikke hva jeg vil bli.. vil ha mer utdanning meen er da så mye å velge mellom.. :/
merker jeg har mer melk når jeg spiser godt så det påvirkes tydeligvis veldig fort til meg.. men mini har enda ikke klart å tømme en pupp på ett måltid da- så det lover iallefall bra!
Hvilke utdannelser vurderer du da?
Jeg, syns det viktigste er å finne noen trives med. Jeg har så lyst til å jobbe på småbarnsavdeling.
Oi, ja, det lover jo bra. Her vil han ha minst én og en halv pupp.
Nå har jeg laget 14 bunner som jeg skal bruke til minipizzaer. Kanskje det hadde vært noe for deg? Å lage pizzaene på forhånd og ta opp etterhvert?
K
Lykke til!
Høres jo positivt ut det!Her er det spennende med utprøving av medisin, Eneste merkbare effekt er at han sover mye mer! Fra å kun ha høneblunder mellom 9.30-24.00 Har han nå sovet store deler av formiddagen og sovnet nå igjen. I tillegg virker han litt mindre irritabel, selv om han skriker om han blir liggende alene og strever for mye med gulpen...
Ja, stemmer det. Hittil ser det fortsatt ut til at han er plaget av å gulpe, klynker og gråter både før og etter. SYntes han var litt enklere å ha med å gjøre i går, men han har sovet i nesten hele dag så det er hvertfall en forandring. Får se det an utover.takk
hvordan går det med medisinen?
var din som.hadde refluks? ( mener det var det,det het)
Ja, stemmer det. Hittil ser det fortsatt ut til at han er plaget av å gulpe, klynker og gråter både før og etter. SYntes han var litt enklere å ha med å gjøre i går, men han har sovet i nesten hele dag så det er hvertfall en forandring. Får se det an utover.
vurderer vernepleier, barnevernspedagog og førskolelærer men vil å ta årsstudium i psykologi men tror det er for høyt snitt til at jeg kommer inn :/ sliter med å finne en utdanning der jeg får vært mest med barna og ikke bare ett kontor..
hehe, ja det er godt å vita at jeg har nok har somregel igjen ca 40ml om jeg pumper puppen han har spist/drukket av etter han er ferdig
høres nok it som de pizzaene kunne vært smarte! lager mye ostehornnog det var iallefall redningen under graviditeten.. men har blitt lei av de så pizza var smart! takktakk
Fine yrker. Hva med pedagogisk leder? En har tre timer planleggingstid i uka, om jeg ikke husker feil, ellers er en mye med ungene.
Så bra
Ostehorn hørtes godt ut! Hvordan lager du det? Husker jeg ofte kjøpte det mens jeg gikk på vgs.
Jeg lagde bunn av grove meltyper for at det skal være litt sunnere og mette mer.
Ja, han våknet nå til kvelden da, og er nok kanskje litt mer fornøyd enn han har vært. Så foreløpig ser det kanskje ut til å ha hatt en positiv virkning. Han er mye enklere å roe ned når han gråter. Trenger bare å holde han og gi smokk, noe som er veldig stor forskjell.uff så kjedelig :/
håper virkelig dere finner noe medisin som hjelper han !:/
Klokka 3 på natta? Hvorfor??Ferdig med husvask nå jeg da