Skravletråd

Så flott! :-) Her så legen mini våken, men hos HS fikk han først mat og så sovnet han... så hun fikk ikke sett så mye :-P

Begge fekk han våken her. Men han begynnte å bli trett når vi skulle inn til legen. Så han var ikke helt i humør til alt hun pirket i han. Særlig sjekk av øyrer og munn var krise i hans øyne. Da kom indianeren min fram (knall rød i ansiktet så sint var han :-P ) hehe

Begge fekk han våken her. Men han begynnte å bli trett når vi skulle inn til legen. Så han var ikke helt i humør til alt hun pirket i han. Særlig sjekk av øyrer og munn var krise i hans øyne. Da kom indianeren min fram (knall rød i ansiktet så sint var han :-P ) hehe
Hehe.. sånt er de vel vandt til

Ja, det er litt enveiskommunikasjon enda, men jeg syns jeg begynner å få mer og mer kontakt. :) Han smiler og "prater". :) Han var akkurat to måneder i går. Av og til om han sitter i vippestolen alene og blir utålmodig, så slutter han å gråte når jeg kommer slik at han kan se meg. :) Jeg kjøper meg tid før han blir lei om han får ligge og se på meg.

Jeg er helt ok skriftlig, så håper det går bra. ;) Jeg har ikke nok praksis for å ta fagprøven ennå, så må jobbe litt til. ;) Men det er planen, ja. :)

Håper det bedrer seg slik at du får fortsette å amme. Du har ikke vært innom tanken om profesjonell hjelp for en dårlige matlysten?

hehe ja sant! her er han jo bare litt over 3uker :p
gleder meg til han blir litt mere 'med' i hverdagen :)
blir spennende ifht utdanningen din da! har du annen utdanning fra før?

har vært inne på tanken om hjelp ja, men så kan det gå perioder der jeg spiser nesten dobbelt som kjærestn så da glemmer jeg det på en måte :/ finner vel ei løsning på det snart! melka skal jeg iallefall ikke miste pga noe så dumt! :o

Oi oi oi. Så sint/irritabel lillegutt er i kveld :-O er nok fordi han fikk vaksine i dag. Er ganske utrøstelig. Nå har han endelig roet seg litt, men tror det er mest fordi han er utslitt og trett.

Oi oi oi. Så sint/irritabel lillegutt er i kveld :-O er nok fordi han fikk vaksine i dag. Er ganske utrøstelig. Nå har han endelig roet seg litt, men tror det er mest fordi han er utslitt og trett.
Mini hadde veldig luft / mage vondt å litt irritert etter han fikk den han også. Var kunne mamma som var godt nok hele den dagen å dagen etter.

Mini hadde veldig luft / mage vondt å litt irritert etter han fikk den han også. Var kunne mamma som var godt nok hele den dagen å dagen etter.

Ser ut til å være noe sånt her og. Ligge alene er vertfall ikke godkjent. Da hylte han bare enda mer. Høres jo ut som en stukket gris. Nå har han akkurat fått mat og ligger faktisk å smiler og snakker med meg. Med litt grining innimellom :-P hehe

Ser ut til å være noe sånt her og. Ligge alene er vertfall ikke godkjent. Da hylte han bare enda mer. Høres jo ut som en stukket gris. Nå har han akkurat fått mat og ligger faktisk å smiler og snakker med meg. Med litt grining innimellom :-P hehe
Off :/ husker jeg la han ned på sofaen å da så han på meg med den største furteleppa å hylt til.. Måtte bare løfte han rett opp :p godt han er litt blid å skravle da :D Hehe :)

Off :/ husker jeg la han ned på sofaen å da så han på meg med den største furteleppa å hylt til.. Måtte bare løfte han rett opp :p godt han er litt blid å skravle da :D Hehe :)

Ja, kjekt han viser litt glede og innimellom alt griningen :-) Hjelper litt på mammaen som syns veldig synd på han.

hehe ja sant! her er han jo bare litt over 3uker :p
gleder meg til han blir litt mere 'med' i hverdagen :)
blir spennende ifht utdanningen din da! har du annen utdanning fra før?

har vært inne på tanken om hjelp ja, men så kan det gå perioder der jeg spiser nesten dobbelt som kjærestn så da glemmer jeg det på en måte :/ finner vel ei løsning på det snart! melka skal jeg iallefall ikke miste pga noe så dumt! :o

Ja, det er litt gøyere. :)

Nei, var ekstremt skolelei etter vgs. ;) Utdanning kommer etterhvert. :P Er jo "bare" 24. ;) Mannen pusher meg til å sikte mot styrer, lærer i 1-4 klasse eller ped. leder, men vi får se. ;) Kommer aldri i livet til å bli styrer i barnehage. :P Men tror han bare vil at jeg skal bli litt ambisiøs og begynne å få inn mer penger. :P

Godt du har perioder hvor du spiser bra mengder, da. :) Nei, det hadde vært trasig. Håper det går over. :)

Ja, det er litt gøyere. :)

Nei, var ekstremt skolelei etter vgs. ;) Utdanning kommer etterhvert. :P Er jo "bare" 24. ;) Mannen pusher meg til å sikte mot styrer, lærer i 1-4 klasse eller ped. leder, men vi får se. ;) Kommer aldri i livet til å bli styrer i barnehage. :P Men tror han bare vil at jeg skal bli litt ambisiøs og begynne å få inn mer penger. :P

Godt du har perioder hvor du spiser bra mengder, da. :) Nei, det hadde vært trasig. Håper det går over. :)

24 er da ingen alder hehe ;) blir selv 21 iår..
var sykt lei etter vgs selv.. var en kamp mot det skriftlige arb under lærlingtia.. men det gikk nå bra det å :) er viktig å sikte høyt men samtidig finne noe man trives med - det er viktigere enn at man kunne fått mer penger i en høyere stilling! :) swlv aaaner jeg ikke hva jeg vil bli.. vil ha mer utdanning meen er da så mye å velge mellom.. :/

merker jeg har mer melk når jeg spiser godt så det påvirkes tydeligvis veldig fort til meg.. men mini har enda ikke klart å tømme en pupp på ett måltid da- så det lover iallefall bra!

Back
Topp