Er så godt når man får gjort litt. Kunne nok sniki meg bort men senga er altfor god.Så deilig da ser ut som jeg skal få gjort litt i dag å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så godt når man får gjort litt. Kunne nok sniki meg bort men senga er altfor god.Så deilig da ser ut som jeg skal få gjort litt i dag å
Kjenner den følelsen ! Skal snart ta husvasken og tørke støv. Så må jeg ut på en joggetur senere i dagEr så godt når man får gjort litt. Kunne nok sniki meg bort men senga er altfor god.
Så flink! Planen er å kose, så kose så kose litt til.Kjenner den følelsen ! Skal snart ta husvasken og tørke støv. Så må jeg ut på en joggetur senere i dag
Skal på jentebølgen om 1 uke så må trene littSå flink! Planen er å kose, så kose så kose litt til.
Så flink! Planen er å kose, så kose så kose litt til.
Skal på jentebølgen om 1 uke så må trene litt
Oj. Ja sånn hadde jeg det forrige natta. Sykt slitsomt men mini er fornøyd da..herå! :') har hatt ei likens natt som deg.. bare han har ikke villet sovet noe særlig! amma 3tia, 4tia, 6tia, 7tia.. så sov vi litt sammen før han starta å spise igjen.. aner ikke tidspunkt (tok han aldri bort fra puppen da jeg lå på siden I senga).. og nå er det mat igjen! - økedøgn tro?! bytta forresten 4fulle bæsjbleier i tidsrommet 03.00 - 07.00
Hjemme fra 6 ukers kontroll! Klumpen veier 5930g - matvett har gutten! Ellers var alt bra og han oppførte seg eksemplarisk noen andre som har vært på kontroll?
Gøy! Er du spent? Har du mye du skal spørre om?Skal i morgen
Gøy! Er du spent? Har du mye du skal spørre om?
Her fikk vi prata endel om sommern og syden, samt om at man ikke trenger å koke flasker osv etter han blir 2 mnd greit å få avkreftet noen påstander
Oj. Ja sånn hadde jeg det forrige natta. Sykt slitsomt men mini er fornøyd da..
Huff ikke godt for mammahjerte!jepp! her er mini slettes ikke fornøyd! ikke sulten, ikke tegn til luft i magen og han får masse nærhet og vugging.. ligger med øya igjen å hyylskriker helt uten grunn :/
Fikk faktisk beskjed på sykehuset at man ikke trenyte å koke flasker fra fødselen av heller. Men har gjordt det fordiom. Siden han var nyfødt og det er aller første gang jeg har hørt noen har sagt det. Dei ga han også ukokt vann når jeg lå på barsel. Men fra 2 mnd må det vel være greit å ikke koke lenger
Har ikke tenkt at jeg skulle ha ting å spørre om. Har tenkt det var vekt og lengde sjekk og vel den drikke vaksinen. Å litt sånn fysisk sjekk.
Hvor mye har du din liggende på magen for å trene nakken? Må innrømme at jeg glemmer det av en del. Blir somregel daglig, men redd for at hs skal mene han har gjort det for lite.
Huff ikke godt for mammahjerte!
Hjemme fra 6 ukers kontroll! Klumpen veier 5930g - matvett har gutten! Ellers var alt bra og han oppførte seg eksemplarisk noen andre som har vært på kontroll?
Hoho.. min veide 3060g bed fødsel! Helt sykt hvordan han tar til seg ;-) bruker d-dråper viVi var på kontroll igår, alt bra
Veier 4035 g og er 55 cm lang nå, var 2950 og 49 ved fødsel
Igår kveld prøvde vi tran for første gang, det gikk fint selv om hun gryntet på nesa
Hoho.. min veide 3060g bed fødsel! Helt sykt hvordan han tar til seg ;-) bruker d-dråper vi
Off :/ håper du får tatt prøve og at alt er bra håpe det medisinen hjelper på gulping så han legger på seg igjen..Liten gutt som våknet med tilnærmet tørr bleie men to lyserosa flekker der det er tiss i bleien Skal prøve å få tatt en urinprøve, noe som ikke er så lett. I tillegg har han fått medisin vi skal prøve ut mot gulpingen som han er så plaget med fram mot ph-måling (han legger nesten ikke på seg om dagen...).