Skravletråd

Syntes det kan være vanskelig til tider selv også:p Men lettere nå en når han bare var noen dager :)

enig! prøver å si det til han at jeg klarer det ikke noe bedre selv.. han blir eolig ja men jeg gjør ikke noe annet enn han så.. han her viser veldig tydelig hva det er som plager han - heldigvis! men er man stressa så er det nok ikke så lett å tolke ;)

enig! prøver å si det til han at jeg klarer det ikke noe bedre selv.. han blir eolig ja men jeg gjør ikke noe annet enn han så.. han her viser veldig tydelig hva det er som plager han - heldigvis! men er man stressa så er det nok ikke så lett å tolke ;)
Ikke sant. Godt han viser tydelig hva som plager han ;)
Her kan han noen ganger bare grine uten at det er "noe", akk som om han er fornærma eller hva jeg skal si. Men ser tydelig når han er trøtt ell vondt. Hadde en liten periode han greine hos alle men slutta så fort han kom i armene min. Lille prinsen til mamma <3

god dag :') her har jeg endelig fått tiden til å spise frokost/lunsj.. ;o vært på kontroll med lille & han veier nå 3960kg - gått opp 500g på 2uker :D
etterpå skal jeg ned å sitte barnevakt for tantungen!
dine planer for dagen?

Har nettopp hatt svigers på besøk, og nå ammer jeg før vi skal spise middag. ;) Dagen er jo snart ferdig allerede!

Hvor gammel er tanteungen din? :)

Vært hos legen med lille prins. Alt bra heldigvis :):D gått en tur, så nå skal vi slappe av litt tenkte jeg :)
Enn du da? :)

Så bra! :) 6-ukerskontroll, eller?

Vi har hatt svigers på besøk, og skal straks spise middag. ;) Typisk nok våknet lillebror nå og skal også ha mat. ;)

Har nettopp hatt svigers på besøk, og nå ammer jeg før vi skal spise middag. ;) Dagen er jo snart ferdig allerede!

Hvor gammel er tanteungen din? :)

Så bra! :) 6-ukerskontroll, eller?

Vi har hatt svigers på besøk, og skal straks spise middag. ;) Typisk nok våknet lillebror nå og skal også ha mat. ;)
Nei, pga surkling i bryste. Så tok en crp å lytta på lungene ;)

Koselig :) haha ja er ikke det typisk:p akk som de lukter at nå skal mamma spise haha :p :D

I dag har jeg endelig fått sendt papirene som må til for å få gifte seg, kjøpt dress til min utkårede og bestillt time til advokat. 5,5 uker til bryllup og dåp. Føler ikke jeg har kontroll, men mer og mer faller på plass nå etterhvert merker jeg :-)

Nei, pga surkling i bryste. Så tok en crp å lytta på lungene ;)

Koselig :) haha ja er ikke det typisk:p akk som de lukter at nå skal mamma spise haha :p :D

Aha. :) Sa legen hva surklingen kunne komme av?

Hehe, ja. ;)

Var jeg som var til legen, 8 uker etter fødsel. ;) Glemte at jeg hadde time ved 6 uker, så måtte ta det nå. ;) Jeg er blitt henvist til fysio siden bekkenløsningen ikke har sluppet helt taket, og så fikk jeg resept på P-piller, så jeg er fornøyd. ;)

I dag har jeg endelig fått sendt papirene som må til for å få gifte seg, kjøpt dress til min utkårede og bestillt time til advokat. 5,5 uker til bryllup og dåp. Føler ikke jeg har kontroll, men mer og mer faller på plass nå etterhvert merker jeg :-)

Heldig du er som skal gifte deg! :) Så dere skal ha dåp og bryllup samtidig?

Aha. :) Sa legen hva surklingen kunne komme av?

Hehe, ja. ;)

Var jeg som var til legen, 8 uker etter fødsel. ;) Glemte at jeg hadde time ved 6 uker, så måtte ta det nå. ;) Jeg er blitt henvist til fysio siden bekkenløsningen ikke har sluppet helt taket, og så fikk jeg resept på P-piller, så jeg er fornøyd. ;)
Nei, for hadde slutta å surkle når vi kom til legen. Så kan hende det bare var øverst i bryste for gulpa opp litt slim tidligere i dag å virka bedre etter det :)

Åå kjedelig at bekkenet ikke er helt bra enda da :/ håpe der hjelper med fysio :) Hehe ja ser den ;)

Åå koselig med bryllup :) og dåp :)

Heldig du er som skal gifte deg! :) Så dere skal ha dåp og bryllup samtidig?

Bryllup og dåp samtidig ja. Fant jo plutselig ut at jeg var gravid 1-2 mnd etter vi hadde satt dato for bryllup og gått ut med datoen. Tok faktisk første graviditetstest den dagen jeg var og prøvte kjoler :-)

vi bestemte oss for å ikke utsette og heller ha dåp og samme dag. Selv om flere mente at det var en selvfølge å utsette bryllupet når jeg var gravid og ungen skulle komme bare 2-3 mnd før.

Åå koselig med bryllup :) og dåp :)

Glede meg kjempe masse :-) Bare håper at ukene fram til da blir for stress. Har en del møter og slikt framover. Vigsel samtale, prøvetime for kjolen osv. Og alt er ca 2 timer unna siden vi gifter oss på hjemplassen min. Merker at det er litt vanskelig å klare å få hjernen vekk fra min skjønne baby og inn i bryllup/dåp planlegging :-P

Back
Topp