Skravletråd

Bryllup og dåp samtidig ja. Fant jo plutselig ut at jeg var gravid 1-2 mnd etter vi hadde satt dato for bryllup og gått ut med datoen. Tok faktisk første graviditetstest den dagen jeg var og prøvte kjoler :-)

vi bestemte oss for å ikke utsette og heller ha dåp og samme dag. Selv om flere mente at det var en selvfølge å utsette bryllupet når jeg var gravid og ungen skulle komme bare 2-3 mnd før.

Veldig greit å slå det sammen, da. :) En skikkelig koselig dag med feiring av alle tre. :D

Nei, for hadde slutta å surkle når vi kom til legen. Så kan hende det bare var øverst i bryste for gulpa opp litt slim tidligere i dag å virka bedre etter det :)

Åå kjedelig at bekkenet ikke er helt bra enda da :/ håpe der hjelper med fysio :) Hehe ja ser den ;)

Så bra det gikk over. :)

Ja, er irriterende, og jeg er nesten litt nervøs for at det ikke kan bli bedre. Min mor sliter fortsatt med bekkenet sitt 22 år etter siste fødsel. :/ Det plager meg ikke i det daglige, da, men styrer og rydder jeg litt lenge kjenner jeg en kniv i korsryggen, og jeg kan heller ikke ligge flatt på rygg på gulvet. Håper virkelig at fysio klarer å fikse det. ;)

Glede meg kjempe masse :-) Bare håper at ukene fram til da blir for stress. Har en del møter og slikt framover. Vigsel samtale, prøvetime for kjolen osv. Og alt er ca 2 timer unna siden vi gifter oss på hjemplassen min. Merker at det er litt vanskelig å klare å få hjernen vekk fra min skjønne baby og inn i bryllup/dåp planlegging :-P
Ja da skjønner jeg at det fort kan bli stress!! Håpe der ikke blir for mye stress for deg :)
Nei er ikke lett å ta øynene vekk fra babyen å gjøre noe annet :p ble litt små stress selv her nå, for vi skal også ha dåp om 5 uker.. Å har ikke gjort så mye annet en å sende ut invitasjon :o

Så bra det gikk over. :)

Ja, er irriterende, og jeg er nesten litt nervøs for at det ikke kan bli bedre. Min mor sliter fortsatt med bekkenet sitt 22 år etter siste fødsel. :/ Det plager meg ikke i det daglige, da, men styrer og rydder jeg litt lenge kjenner jeg en kniv i korsryggen, og jeg kan heller ikke ligge flatt på rygg på gulvet. Håper virkelig at fysio klarer å fikse det. ;)
Oi såpass :o
Håper du slipper unna det!! Er jo ikke noe særlig å gå rundt med sånne plager :/ håper du får en god fysio (y)

Har nettopp hatt svigers på besøk, og nå ammer jeg før vi skal spise middag. ;) Dagen er jo snart ferdig allerede!

Hvor gammel er tanteungen din? :)

fikk du spist varm middag eller?:p
han er 9mnd :D la oss sammen på sofaen å kosa baby når han sto opp.. han er så facinert av lillegullet mitt ;)

fikk du spist varm middag eller?:p
han er 9mnd :D la oss sammen på sofaen å kosa baby når han sto opp.. han er så facinert av lillegullet mitt ;)

Ja, faktisk! ;) Han sovnet nesten etter én pupp, så da satte jeg han i vippestolen slik at han våknet til og han fikk se på meg spise. Fikk andre puppen etterpå. Funket bra. ;)

Så koselig! :D Det er ikke litt travelt med to som er så små? Jaja, ni måneder er igrunn ikke en veldig vanskelig alder, da. ;) men hvordan gikk det?

Ja, faktisk! ;) Han sovnet nesten etter én pupp, så da satte jeg han i vippestolen slik at han våknet til og han fikk se på meg spise. Fikk andre puppen etterpå. Funket bra. ;)

Så koselig! :D Det er ikke litt travelt med to som er så små? Jaja, ni måneder er igrunn ikke en veldig vanskelig alder, da. ;) men hvordan gikk det?

så bra du fikk varm middag og fsnt noe som funket da :)
han sov for det meste..
eecdaf61df4f039fb8a2c03e54f26d17

og når han våkna lå vi alle tre å kooosa oss ♡ skikkelige kosegutter ;)

Ååå, så koselig! :D Herlig bilde. :)

Lurer på hvordan det blir med mat nå som mannen reiser i Nordsjøen imorgen... ;)

hihi jaa! får jo lyst til å bli gravid igjen når jeg ser hvor bra det kan gå. . haha! blir vel anna låt når jeg må sitte barnevakt i 4t, for da er tanteungen mer våken og det blir nok mer utfordrende!

æsjda! så kjedelig.. har du fler barn eller bare baby? kan nok uansett bli vanskelig med middag om han ikke er villig til å ligge alene i t elr 2 ;)
er jeg alene sliter jeg med ork om å lage middag desverre :/

hihi jaa! får jo lyst til å bli gravid igjen når jeg ser hvor bra det kan gå. . haha! blir vel anna låt når jeg må sitte barnevakt i 4t, for da er tanteungen mer våken og det blir nok mer utfordrende!

æsjda! så kjedelig.. har du fler barn eller bare baby? kan nok uansett bli vanskelig med middag om han ikke er villig til å ligge alene i t elr 2 ;)
er jeg alene sliter jeg med ork om å lage middag desverre :/

Hehe, ja, det blir nok mer utfordrende. ;) Hvor lenge passet du han?

Har en treåring også. Takk Gud for barnehage! :P Jeg får litt dårlig samvittighet av å si det, men det er virkelig godt å kunne levere henne der.

Uff, ja, jeg også. Hadde det ikke vært for datteren min hadde det blitt veldig lite middag her i huset. Masse drittmat... :/ Lurer på hvorfor det skal være et slikt tiltak å lage mat!
Får du i deg mat, da? Du hadde jo så dårlig matlyst i svangerskapet, hadde du ikke? Hvordan går det nå?

Hehe, ja, det blir nok mer utfordrende. ;) Hvor lenge passet du han?

Har en treåring også. Takk Gud for barnehage! :P Jeg får litt dårlig samvittighet av å si det, men det er virkelig godt å kunne levere henne der.

Uff, ja, jeg også. Hadde det ikke vært for datteren min hadde det blitt veldig lite middag her i huset. Masse drittmat... :/ Lurer på hvorfor det skal være et slikt tiltak å lage mat!
Får du i deg mat, da? Du hadde jo så dårlig matlyst i svangerskapet, hadde du ikke? Hvordan går det nå?

nå passet jeg han i 2t.. han var vel våken i bare 30-40 min ;)
synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å si det jeg! - man trenger fritiden og 3åringer kan være noen av de mest krevende.. (er barne og ungdomarbeider så har jobbet i bhg..) og de kan nok finne på å være værre til foreldrene også så..

jeg også lurer på hvorfor det er ett så ork.. ja hadde det -god hukommelse du! ;)
går nok desverre ikke noe bedre.. blir ofte middag som er frokosten min.. (kl 5 elr senere) & føler meg ofte kvalm og ekkel.. må ta meg sammen!! er ikke bra for melkproduksjon dette.. selv om den tydeligvis er ganske bra siden han går opp så mye i vekt :)

Her sovna frøkna til pupp etter 2.5 timer gråting og kaving. Lot hu ligge inntil i en time ca før jeg fikk hu i egen seng. Der lå hu til 03.30 så ble 3 timers søvn på.meg før en super stor bæsje bleie måtte byttes og en pupp tømmes. Tror jeg la henne i sin egen seng men hu var så våken så for å få sove videre la jeg hu hos meg. Sov til 9 før litt pupp så sover hun.nå imens hun holder rundt matposen hihi

Her sovna frøkna til pupp etter 2.5 timer gråting og kaving. Lot hu ligge inntil i en time ca før jeg fikk hu i egen seng. Der lå hu til 03.30 så ble 3 timers søvn på.meg før en super stor bæsje bleie måtte byttes og en pupp tømmes. Tror jeg la henne i sin egen seng men hu var så våken så for å få sove videre la jeg hu hos meg. Sov til 9 før litt pupp så sover hun.nå imens hun holder rundt matposen hihi
Så deilig da :) ser ut som jeg skal få gjort litt i dag å :)

Back
Topp