Vi handler som oftest på rema 1000. Er samboer som har handlet så litt usikker eller så handler vi noen ganger på meny og kiwiååhh! hvilken butikk? noen kjeder har bedre fruk utvalg enn andre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi handler som oftest på rema 1000. Er samboer som har handlet så litt usikker eller så handler vi noen ganger på meny og kiwiååhh! hvilken butikk? noen kjeder har bedre fruk utvalg enn andre..
Vi handler som oftest på rema 1000. Er samboer som har handlet så litt usikker eller så handler vi noen ganger på meny og kiwi
så gøy du som organiserer?
Ja jeg ordnerÅåå så gøy Må du/dere kose dere masse
aahh! må se på rema da
Spiser du den med skje?
Utenom å glo tv så spiser jeg vannmelon :-D nom nom
Spiser du den med skje?
Hehe, åja. Har aldri sett noen som gjør det bare men funka det bra? Haha! Fikk litt lyst til å prøve!Hahaha. Jaaaaaa gadd ikke dele den opp så da ble det skje :-D
Hehe, åja. Har aldri sett noen som gjør det bare men funka det bra? Haha! Fikk litt lyst til å prøve!
Funka ganske bra faktisk. Gjorde det for første gang for noen dager siden blir jo bittelitt "vannsøl", men ikke mer enn vanlig, ut fra det jeg husker vertfall. Og det samler seg oppi vannmelonen/skallet så drakk det vekk et par ganger :-D hehe
Nå har jeg og samboeren kost oss med vannmelon og ananas. Utrolig godt!
Imorgen skal vi på kaffebesøk i forbindelse med konfirmasjon, så da blir det mye kake.
Skutt etter babyshower men den ble vellykket
bundet til sofaen med sovende baby.. er noe som plager han og skriker derfor litt i ny å ne, sambo blir så stressa når han skriker i mer enn 5sek at han klarer ikke roe han :/ så her ligger jeg da! koselig er det men lillegutt blir så varm når han sover at vi begge er svette :/
hva gjør dere andre da?
Ikke så lett når de skriker, nei. Han vil kanskje ha mye kos idag.
Hehe, mannen min blir også stressa når han skriker. Tror alltid at han er sulten dersom han ikke får roet han selv, men ofte er det fordi han vil sove.
Haha samme her med mannen. Hvis han ikke blir rolig så får jeg han tilbake med setningen "det er puppe tid" haha men er ikke alltid dethørtes ut som du har hatt en fin dag igrunn lille heg vil ikke sove i vigna etter trilletur.. ligger baare å koser seg! er baggen inne- da sovner han
sambo har også samme oppfatning, får ikke han roet lille innen 3min er han sulten og jeg må ta han - uansett hva det er lille vil & ja, han er skikkelig kosegutt idag - nekter å sove noen annen plass enn oppå meg
Haha samme her med mannen. Hvis han ikke blir rolig så får jeg han tilbake med setningen "det er puppe tid" haha men er ikke alltid det
Nei er nok ikke så lett for de nei Hehe offda..hehe, er nok ikke så enkel for mannfolkene å skjønne alltid
idag fikk jeg han tilbake med setningen "mamma vet best - ro han ned du.. jeg får ikke til! - nå gir jeg opp ei lita stund :/"