Skravletråd

ååhh! hvilken butikk?:) noen kjeder har bedre fruk utvalg enn andre..
Vi handler som oftest på rema 1000. Er samboer som har handlet så litt usikker ;) eller så handler vi noen ganger på meny og kiwi :)

69d1d87c29167d1b5c4cf21a8d503762

Utenom å glo tv så spiser jeg vannmelon :-D nom nom
Spiser du den med skje?

Hehe, åja. Har aldri sett noen som gjør det bare :-) men funka det bra? Haha! Fikk litt lyst til å prøve!

Funka ganske bra faktisk. Gjorde det for første gang for noen dager siden :-) blir jo bittelitt "vannsøl", men ikke mer enn vanlig, ut fra det jeg husker vertfall. Og det samler seg oppi vannmelonen/skallet :-) så drakk det vekk et par ganger :-D hehe

Nå har jeg og samboeren kost oss med vannmelon og ananas. :) Utrolig godt! ;)
Imorgen skal vi på kaffebesøk i forbindelse med konfirmasjon, så da blir det mye kake. :P

bundet til sofaen med sovende baby.. er noe som plager han og skriker derfor litt i ny å ne, sambo blir så stressa når han skriker i mer enn 5sek at han klarer ikke roe han :/ så her ligger jeg da! koselig er det men lillegutt blir så varm når han sover at vi begge er svette :/

hva gjør dere andre da?:)

Her har vi vært ute mens lillebror har sovet lenge i vogna, og nå får han seg mat. Han og jeg reiser snart i besøk mens samboer og vesla blir hjemme. :)

bundet til sofaen med sovende baby.. er noe som plager han og skriker derfor litt i ny å ne, sambo blir så stressa når han skriker i mer enn 5sek at han klarer ikke roe han :/ så her ligger jeg da! koselig er det men lillegutt blir så varm når han sover at vi begge er svette :/

hva gjør dere andre da?:)

Ikke så lett når de skriker, nei. Han vil kanskje ha mye kos idag. :)
Hehe, mannen min blir også stressa når han skriker. ;) Tror alltid at han er sulten dersom han ikke får roet han selv, men ofte er det fordi han vil sove.

Ikke så lett når de skriker, nei. Han vil kanskje ha mye kos idag. :)
Hehe, mannen min blir også stressa når han skriker. ;) Tror alltid at han er sulten dersom han ikke får roet han selv, men ofte er det fordi han vil sove.

hørtes ut som du har hatt en fin dag igrunn :) lille heg vil ikke sove i vigna etter trilletur.. ligger baare å koser seg! er baggen inne- da sovner han :p

sambo har også samme oppfatning, får ikke han roet lille innen 3min er han sulten og jeg må ta han - uansett hva det er lille vil :) & ja, han er skikkelig kosegutt idag - nekter å sove noen annen plass enn oppå meg :)

hørtes ut som du har hatt en fin dag igrunn :) lille heg vil ikke sove i vigna etter trilletur.. ligger baare å koser seg! er baggen inne- da sovner han :p

sambo har også samme oppfatning, får ikke han roet lille innen 3min er han sulten og jeg må ta han - uansett hva det er lille vil :) & ja, han er skikkelig kosegutt idag - nekter å sove noen annen plass enn oppå meg :)
Haha samme her med mannen. Hvis han ikke blir rolig så får jeg han tilbake med setningen "det er puppe tid" haha men er ikke alltid det :p

Haha samme her med mannen. Hvis han ikke blir rolig så får jeg han tilbake med setningen "det er puppe tid" haha men er ikke alltid det :p

hehe, er nok ikke så enkel for mannfolkene å skjønne alltid ;)
idag fikk jeg han tilbake med setningen "mamma vet best - ro han ned du.. jeg får ikke til! - nå gir jeg opp ei lita stund :/"

hehe, er nok ikke så enkel for mannfolkene å skjønne alltid ;)
idag fikk jeg han tilbake med setningen "mamma vet best - ro han ned du.. jeg får ikke til! - nå gir jeg opp ei lita stund :/"
Nei er nok ikke så lett for de nei :p Hehe offda..

Blir sikkert litt lettere når ungene er 3 4 mnd ;)

Back
Topp