Skravletråd

Good morgen :)
idag sov lillegull heelt til nå, la seg kl halv 12! hadde nok dovet lengre om ikke sambo bare måtte røre han før han dro på jobb *sukk*
planen idag er å besøke mamma.. hva har dere planlagt? :D

Rydde og vaske etter to selskap i helgen. På Toys ur us for å kjøpe babygym. H&M for å kjøpe t-skjorte til storesøster (skal ha med til et prosjekt i barnehagen). Handle og lage middag :)

idag sov lillegull heelt til nå, la seg kl halv 12! hadde nok dovet lengre om ikke sambo bare måtte røre han før han dro på jobb *sukk*
God morgen! Oi, deilig med lang natt! Her skal vi nok ut på en trilletur ned hunden når mini har spist ferdig og rapa.. så er det 6 ukers kontroll for min del hos lege i ettermiddag :-) håper å få pusset litt og malt litt mens lillegutt sover litt senere.. der da?

God morgen :)
Så deilig :D
De mannfolk Hehe

Her skal vi på barseltreff og en liten tur på kid :p så får vi se hva resten av dagen bringer :)

God morgen! Oi, deilig med lang natt! Her skal vi nok ut på en trilletur ned hunden når mini har spist ferdig og rapa.. så er det 6 ukers kontroll for min del hos lege i ettermiddag :-) håper å få pusset litt og malt litt mens lillegutt sover litt senere.. der da?

ja var utrolig deilig :) er ikke ofte jeg våkner opp uthvilt kl 06.18.. og da hadde han ikke våknet helt heller.. hehe
hva gjør de på den kontrollen? er usikker på om jeg skal bestille meg det elr ikke!
kjelleren du pusser opp?

Ja vil si det :P det spruta greit i pumpa ja :P

hehe ;p lille spiser godt da sikkert?
her har iallefall puppa stabilisert seg sånn ganske greit etter hans behov..
men må noen ganger pumpe (etter han har spist) å da kommer det vel opp i 80-100ml men da er det ganske tomt etterpå da ;)

hehe ;p lille spiser godt da sikkert?
her har iallefall puppa stabilisert seg sånn ganske greit etter hans behov..
men må noen ganger pumpe (etter han har spist) å da kommer det vel opp i 80-100ml men da er det ganske tomt etterpå da ;)
Ja hun får nok i seg mye, fordi hun spiser ikke i mere enn 15 minutter. Drakk litt i går, så derfor var det ikke helt stabilt her nå

ja var utrolig deilig :) er ikke ofte jeg våkner opp uthvilt kl 06.18.. og da hadde han ikke våknet helt heller.. hehe
hva gjør de på den kontrollen? er usikker på om jeg skal bestille meg det elr ikke!
kjelleren du pusser opp?
Er vel gu, prat om hvordan det går, prevensjon, se at livmora har trekt seg sammen, blodtrykk osv..

Akkurat nå er det yttergangen - pusser ned og sparkler og maler en gammel trapp og gelender, og skifter teppe i trappa.. samt gips på veggene.. ballet litt på seg da vi måtte ordne plass til varmtvannstankene som vi måtte flytte opp for å få hogd opp gulvet i kjellern :-P

Nå er jeg hjemme fra en times rask trilletur :-) mini slo seg helt vrang halvveis, så ble skikkelig svett på slutten.. vanskelig når det regner å de begynner å gråte.. stoppet i et buss skur og han roet seg da jeg tok ham opp, men påan igjen når jeg la ham ned igjen.. sovnet med en gang på brystet mitt når vi kom hjem.. er vel bare en sånn dag.. mammadalten.. var sånn igår og - fikk ikke gjort en ting.. kanskje et utviklingssprang..

Back
Topp