Feiret to årsdagen til storesøster igår, OG skal feire den i dag (stor familie). Hektisk, men trivelig, helg
Så koselig.
Vi er i middag til svigers. Deilig at mamma har fått spise i fred! (Baby sover )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feiret to årsdagen til storesøster igår, OG skal feire den i dag (stor familie). Hektisk, men trivelig, helg
Tusen takkGratulerer så mye!
Rydde og vaske etter to selskap i helgen. På Toys ur us for å kjøpe babygym. H&M for å kjøpe t-skjorte til storesøster (skal ha med til et prosjekt i barnehagen). Handle og lage middag
God morgen! Oi, deilig med lang natt! Her skal vi nok ut på en trilletur ned hunden når mini har spist ferdig og rapa.. så er det 6 ukers kontroll for min del hos lege i ettermiddag håper å få pusset litt og malt litt mens lillegutt sover litt senere.. der da?Good morgen
idag sov lillegull heelt til nå, la seg kl halv 12! hadde nok dovet lengre om ikke sambo bare måtte røre han før han dro på jobb *sukk*
planen idag er å besøke mamma.. hva har dere planlagt?
Det gjør så vondt i puppene detGood morgen
idag sov lillegull heelt til nå, la seg kl halv 12! hadde nok dovet lengre om ikke sambo bare måtte røre han før han dro på jobb *sukk*
God morgenGood morgen
God morgen! Oi, deilig med lang natt! Her skal vi nok ut på en trilletur ned hunden når mini har spist ferdig og rapa.. så er det 6 ukers kontroll for min del hos lege i ettermiddag håper å få pusset litt og malt litt mens lillegutt sover litt senere.. der da?
God morgen
Så deilig
De mannfolk Hehe
Her skal vi på barseltreff og en liten tur på kid så får vi se hva resten av dagen bringer
Det gjør så vondt i puppene det
Hehe det kan du sivar veeldog deilig
ja sukk.. skjønner ikke at jeg vil sove lengre enn kl 06.00
høres ut som en fin dag dere har planlagt
Jeg måtte pumpe istad ! 80 ml på 3-4 minutter. Bare litt sprengooh yeah! kjenner det bedre nå enn imårrest gitt!
Jeg måtte pumpe istad ! 80 ml på 3-4 minutter. Bare litt spreng
Ja vil si det det spruta greit i pumpa jaohooi! det tror jeg ikke hadde gått her da
du har nok melk da iallefall..
Ja vil si det det spruta greit i pumpa ja
Ja hun får nok i seg mye, fordi hun spiser ikke i mere enn 15 minutter. Drakk litt i går, så derfor var det ikke helt stabilt her nåhehe ;p lille spiser godt da sikkert?
her har iallefall puppa stabilisert seg sånn ganske greit etter hans behov..
men må noen ganger pumpe (etter han har spist) å da kommer det vel opp i 80-100ml men da er det ganske tomt etterpå da
Ja hun får nok i seg mye, fordi hun spiser ikke i mere enn 15 minutter. Drakk litt i går, så derfor var det ikke helt stabilt her nå
Er vel gu, prat om hvordan det går, prevensjon, se at livmora har trekt seg sammen, blodtrykk osv..ja var utrolig deilig er ikke ofte jeg våkner opp uthvilt kl 06.18.. og da hadde han ikke våknet helt heller.. hehe
hva gjør de på den kontrollen? er usikker på om jeg skal bestille meg det elr ikke!
kjelleren du pusser opp?
ohooi! det tror jeg ikke hadde gått her da
du har nok melk da iallefall..
Jeg måtte pumpe istad ! 80 ml på 3-4 minutter. Bare litt spreng