Skravletråd

Deilig med gåtur, da. :)

Dagen har gått til soving og det har vært øs pøs regn ute hele dagen! Gleder meg til sommervær!

Jepp! :P Så nå ligger jeg og ammer for å se om han sovner igjen. ;) Tenkte at nå skal jeg innføre litt mer rutiner siden han har fulgt et mønster på kveldene i det siste. Har badet og stelt han, og litt etterpå var han veldig trøtt, så jeg bysset han litt før jeg la han i senga si. Men jeg visste jo at dette var for godt til å være sant! Var for enkelt. ;)
Spiste forresten en is mens jeg tastet på telefonen og tenkte på de tusen tingene som skulle vært gjort i huset...

Haha, jeg er trøtt i kveld. :P Leste at du, besten, mammaen din og søsteren din var på dobbel date. "Eh hæ?" :P
Det hørtes jo veldig koselig ut! :D hva spiser dere?

hehe, hørtes smart ut! her håper jeg rutinene fortsetter som nå.. ganske deilig! ååhh.. deilig med is! mamma serverte banansplitt idag! namnam :D overbeviser meg selv om at det er greit å være sunn siden vekta har blitt litt lavere enn jeg liker!

hehhe.. skjønner du stussa når du keste det ja.. vi åt en bkanding mellom kebab og taco :P kjærestn til søstra mi en/var bestekompisen til samboeren min (vi spleisa di) så vi storkoser oss sammen

har faktisk ikke tenkt på pedagogisk leder nei.. må undersøkes :p
jeg laget av den pizzadeigen som står på melposen :p de ble litt små men det hadde ikke så mye å si for min del! finnes også mange gode enkle på nettet som ikke tar en galv evighet! hadde bogskinke og revet ost inni og pensla med egg oppå ;)

smart å lage litt grovere ja! tror jeg må prøve å lure kjærestn til å lage :p
For å bli pedagogisk leder så går en førskolelærer. Det er stillingen som er pedagogisk leder;) men tror førskolelærere også får planlegging ( har bare jobbet som leder, så er ikke sikker)
Men det er en jobb å anbefale:)

Jeg er egentlig ikke det, vært ute og gått en tur. Har et strekke foran huset jeg skal luke opp, kom en meter i går og et par meter til i dag før han våknet. Så nå tror jeg vi skal begynne å stå opp tidligere slik at han faktisk har behov for en lang dupp på dagtid ;)

Vi har akkurat komme hjem fra en sverigetur. Var i kolmården dyrepark :) aldri vært der før, men utrolig koselig og fin park. Var på delfinshow og satt i gondol og mye mer. Anbefaler denne parken altså :) litt langt å kjøre fra Oslo da, nesten 6 timer. Og det føltes langt med 3 barn i bilen :P men det gikk overraskende bra :)

Vi har akkurat komme hjem fra en sverigetur. Var i kolmården dyrepark :) aldri vært der før, men utrolig koselig og fin park. Var på delfinshow og satt i gondol og mye mer. Anbefaler denne parken altså :) litt langt å kjøre fra Oslo da, nesten 6 timer. Og det føltes langt med 3 barn i bilen :P men det gikk overraskende bra :)
Må man ha pass for de små til Sverige tur?

Back
Topp