Kom akkurat hjem fra gåtur i bøkeskogen i Larvik barnevogna er tung oppover bakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt utrolig at det kan være så kaldt i juni !Deilig med gåtur, da.
Dagen har gått til soving og det har vært øs pøs regn ute hele dagen! Gleder meg til sommervær!
Helt utrolig at det kan være så kaldt i juni !
Jepp! Så nå ligger jeg og ammer for å se om han sovner igjen. Tenkte at nå skal jeg innføre litt mer rutiner siden han har fulgt et mønster på kveldene i det siste. Har badet og stelt han, og litt etterpå var han veldig trøtt, så jeg bysset han litt før jeg la han i senga si. Men jeg visste jo at dette var for godt til å være sant! Var for enkelt.
Spiste forresten en is mens jeg tastet på telefonen og tenkte på de tusen tingene som skulle vært gjort i huset...
Haha, jeg er trøtt i kveld. Leste at du, besten, mammaen din og søsteren din var på dobbel date. "Eh hæ?"
Det hørtes jo veldig koselig ut! hva spiser dere?
Helt utrolig at det kan være så kaldt i juni !
Jeg også !Ja! 5,5 grader i ni-tiden da jeg leverte vesla i barnehagen.
Men hørte rykter om at det skulle bli knallfint her rundt 10. juni. Håper det er sant.
Heldiggris! Jeg er trøtt idag. Mini endte med å ligge mye av natta i senga vår, og da sover jeg ikke så godt.Woho 6 timers søvn!!!!!
Så deilig det tenker jeg du trengteWoho 6 timers søvn!!!!!
Åå det hørtes deilig ut godt for morWoho 6 timers søvn!!!!!
Hu sov i senga vår og tror jeg sover ekstra godt når hun ligger der. Fikk jommen 4 timer til med søvn. Snille jenta mi.Heldiggris! Jeg er trøtt idag. Mini endte med å ligge mye av natta i senga vår, og da sover jeg ikke så godt.
Da er vi to!!Daff i dag
Slitsomt å være detDa er vi to!!
JaSlitsomt å være det
For å bli pedagogisk leder så går en førskolelærer. Det er stillingen som er pedagogisk leder men tror førskolelærere også får planlegging ( har bare jobbet som leder, så er ikke sikker)har faktisk ikke tenkt på pedagogisk leder nei.. må undersøkes
jeg laget av den pizzadeigen som står på melposen de ble litt små men det hadde ikke så mye å si for min del! finnes også mange gode enkle på nettet som ikke tar en galv evighet! hadde bogskinke og revet ost inni og pensla med egg oppå
smart å lage litt grovere ja! tror jeg må prøve å lure kjærestn til å lage
Jeg er egentlig ikke det, vært ute og gått en tur. Har et strekke foran huset jeg skal luke opp, kom en meter i går og et par meter til i dag før han våknet. Så nå tror jeg vi skal begynne å stå opp tidligere slik at han faktisk har behov for en lang dupp på dagtidDaff i dag
Må man ha pass for de små til Sverige tur?Vi har akkurat komme hjem fra en sverigetur. Var i kolmården dyrepark aldri vært der før, men utrolig koselig og fin park. Var på delfinshow og satt i gondol og mye mer. Anbefaler denne parken altså litt langt å kjøre fra Oslo da, nesten 6 timer. Og det føltes langt med 3 barn i bilen men det gikk overraskende bra