Hun bor fire timer unna. Litt synd at vi bor så langt unna hverandre, men det kunne vært verre.![]()
det kunne nok vært værre ja! men er vel egentlig langt nok nør det er mammaen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun bor fire timer unna. Litt synd at vi bor så langt unna hverandre, men det kunne vært verre.![]()
det kunne nok vært værre ja! men er vel egentlig langt nok nør det er mammaen daovernatter gun til dere eller?
Er passfrihet har jeg funnet ut her i Norden men siden pass er eneste norske legitimasjon vi har så er det greit å ha med for oss voksne om man skal overnatte på hotell da de kan til tider kreve det, men til vanlige turer vil det holde med bankkort eller førerkort. Grunnen til til at jeg tenker med de små er jo med tanke på menneske smugling. Blir man stoppa på grensa så er det jo ingenting som tilsier at mini er min. Men er jo ikke daglig kost med barnekidnapping.
Hva skjer i kveld ?her er det bursdags feiring på gang
![]()
Jeg har i morgen, men skal ha grillings med noen venninner i kveldsitter til svigers å ser kamp
hvem har bursdag?![]()
Jeg har i morgen, men skal ha grillings med noen venninner i kveld![]()
Ingen må ha pass til Sverige?
Hehe takk for detsåå koselig! - Gratulerer med dagen som er imårra da.. sånn om jeg glemmer det imorgen![]()
Kommer sommeren en gang, skal tro?
Her er mannen på HV-øvelse til torsdag. Så er ganske krevende med en trassig 2,5 åring og en ofte misfornøyd 2 mnd baby. Svigermor var her i natt da, og min mor kommer fra tirsdag til torsdag..
virker vitkelig ikke slik! :/
Ifølge yr skal det bli fint imorgen og så skal det regne i en uke!
Hos deg da?
fint imårra, ellers ser det sånn ut..![]()