Ja ganske mye og litt til baby DaFikk du mye fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ganske mye og litt til baby DaFikk du mye fint?
Ja, klart det sett de før og de er rå live billettene koster jo en del og så var ikke bare bare å avbestille
Ja ganske mye og litt til baby Da
Ja alltid kosSå koselig.
Hva gjør dere idag? Jeg har holdt på litt inne og ute.
her lå jeg å drøya tia i senga til kl 9 imårrest mens jeg ventet på at tantungen skulle våkne, såå lå vi litt i senga å chilla før vi sto opp og hun å mini tok ett bad i badekaret - frokost - ut å leke/tur/trampolinehopping.
kjøre hun hjem der jeg å søstra mi flytta om på stua hennes og ny tur før middag til svigers - Nå skal jeg eendelig nyte stille kveld med rolig unge uten luftplager & ny eposode med Game of thrones ♡
enn du?:')
Testa ut soling på den nye verandaenHva gjør dere idag? Jeg har holdt på litt inne og ute.
Høres ut som en koselig dag!
"Forsov" oss idag. Stod ikke opp før kl 9 og fristen for å levere i Bhg er halvt ti, så måtte ringe og si at vi ble sene. Ellers har jeg vannet i drivhuset og plantet stemor i bedet. Nå ser jeg barnetv med vesla mens jeg ammer.
Ooo, jeg har to episoder av game og Thrones å se. Fikk ikke sett forrige mandag. Da går kvelden sikkert til det. og Penny Dreadful.
Testa ut soling på den nye verandaen
Jo det ble detDigg! Var det ikke kaldt? Her blåser det litt.
Jo det ble det
Ja rundt 20var det mange grader i sola da?
Ja rundt 20
Så kjedligååhh digg! sur vind og 9grader her :/
Så kjedlig
Neida finnes dårlig vær åjeepp.. mn - finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!
Neida finnes dårlig vær å
Hehe jeppjepp.. gjør nok det - desverre..