Skravletråd

Jeg må på dooooo. Men småen sover så søtt på meg :-D syns det er så fælt og vekke han.

Men må nok snart. Har vel holdt meg snart 1 time. Han har jo og sovet ca 3-3,5 timer og er over 4,5 time siden sist måltid. Så tror ikke han vil lide noen nød om han blir vekket snart :-P hehe

Oi hvordan klarer du det ;P

Måtte gi opp ganske rett etter jeg skrev. Da måtte jeg så tisse at det var rett før det kom rett i buksa :-P hehe. Så nå har vi tisst og fått ny bleie. Og begge har spist. Nå er han litt misfornøyd, for ligger på magen litt :-P det er ikke gøy i hans øyner.

Måtte gi opp ganske rett etter jeg skrev. Da måtte jeg så tisse at det var rett før det kom rett i buksa :-P hehe. Så nå har vi tisst og fått ny bleie. Og begge har spist. Nå er han litt misfornøyd, for ligger på magen litt :-P det er ikke gøy i hans øyner.
jeg har det med å glemme sånne helt vesentlige ting som å gå på do jeg :o kan gå på do 2ganger for dagen.. å jeg drikker masse.. må skjerpe meg eller blkr det nok uvi :(
godt å få ny bleie og mat da vil jeg tro.. :D

Hva gjør dere ikveld? :)
Har vært ganske opptatt idag. ;) levert i Bhg, reist til samboers besteforeldre, reist til fysio, hentet i Bhg og så spist middag. ;)

Back
Topp