Vi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-DI dag skal vi gjøre ferdig verandaen ute Blir godt med skikkelig uteplass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-DI dag skal vi gjøre ferdig verandaen ute Blir godt med skikkelig uteplass
Absolutt ikke Vi mangler litt skygge ute, så blir dessverre ikke så mye tid ute med lillen, men håper på å få kjøpt en paviljong i helgaVi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-D
Ser den ;-)Absolutt ikke Vi mangler litt skygge ute, så blir dessverre ikke så mye tid ute med lillen, men håper på å få kjøpt en paviljong i helga
Vi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-D
Østfold ^^,Å heldige dere er! Hvor i all verden bor dere? Her er det grått, tåke og regn!
Østfold ^^,
Er allerede 20 grader i skyggen :-O
HihiKanskje vi må flytte... Haha. Neida. Men ble litt misunnelig nå. Trasig start på sommeren. Bor i Sogn og fjordane.
Hihi
Har ikke vært så bra her heller, men denne uka kom penværet. Og det var etterlengtet.
Lillegutt lå bare i body og helseteppe i vogna i går, kosa seg skikkelig
Huff, det er ulovlig kaldt til og være i juni :-OSå deilig da. her sover han med fleecedress i fleecepose. Enkelte dager har det vært så kaldt at han måtte ha votter. I juni!
Ser nå på yr at det skal være fint fra lørdag til tirsdag. Opphold, i hvert fall. Gleder meg til det.
Huff, det er ulovlig kaldt til og være i juni :-O
Skal sende over litt av sola jeg ;-) hehe..
Det skjønner jeg godt ;-)Ja, gjør det. Er passe lei regn nå.
Jeg soler megJa, gjør det. Er passe lei regn nå.
har vært rundt å hørt etter jobb fra å med neste uke.. kjenner det sitter laangt inne! :/
hva gjør dere idag?
Jeg soler meg
Jeg soler meg
Har vært ute sammen med vesla mens lillebror har sovet. Hun har hjulpet meg med å plante stemorsblomster og potte om agurkplantene.
Leter du etter jobb nå?
Fy flate, det er utettferdig.
Endelig fikk vi litt fint vær åbare litt misunnelig! regn å supersur vind!
ååh hørtes koselig ut skulle gjort det jeg å.. er såntomt hjemme :/
ja.. han blir 6uker på søndag, om jeg ikke finner meg jobb miste sambo av sin permisjon -.-' er samme regler som fellestiden siden jeg måtte ta engangsstønad :/ vi har ikke råa til å leve på ei lønn..