Skravletråd

Absolutt ikke:D Vi mangler litt skygge ute, så blir dessverre ikke så mye tid ute med lillen, men håper på å få kjøpt en paviljong i helga;)
Ser den ;-)
Veit di har supre tilbud på jysk, fikk tilbudsavisa på mail her om dagen. Ganske så mye fint også :-)

Kanskje vi må flytte... Haha. :P Neida. Men ble litt misunnelig nå. Trasig start på sommeren. Bor i Sogn og fjordane.
Hihi :-P

Har ikke vært så bra her heller, men denne uka kom penværet. Og det var etterlengtet.
Lillegutt lå bare i body og helseteppe i vogna i går, kosa seg skikkelig :-)

Hihi :-P

Har ikke vært så bra her heller, men denne uka kom penværet. Og det var etterlengtet.
Lillegutt lå bare i body og helseteppe i vogna i går, kosa seg skikkelig :-)

Så deilig da. :) her sover han med fleecedress i fleecepose. Enkelte dager har det vært så kaldt at han måtte ha votter. I juni! :P

Ser nå på yr at det skal være fint fra lørdag til tirsdag. Opphold, i hvert fall. Gleder meg til det. ;)

Så deilig da. :) her sover han med fleecedress i fleecepose. Enkelte dager har det vært så kaldt at han måtte ha votter. I juni! :P

Ser nå på yr at det skal være fint fra lørdag til tirsdag. Opphold, i hvert fall. Gleder meg til det. ;)
Huff, det er ulovlig kaldt til og være i juni :-O
Skal sende over litt av sola jeg ;-) hehe..

Har vært ute sammen med vesla mens lillebror har sovet. Hun har hjulpet meg med å plante stemorsblomster og potte om agurkplantene. :)

Leter du etter jobb nå?

ååh hørtes koselig ut :) skulle gjort det jeg å.. er såntomt hjemme :/

ja.. han blir 6uker på søndag, om jeg ikke finner meg jobb miste sambo av sin permisjon -.-' er samme regler som fellestiden siden jeg måtte ta engangsstønad :/ vi har ikke råa til å leve på ei lønn..

ååh hørtes koselig ut :) skulle gjort det jeg å.. er såntomt hjemme :/

ja.. han blir 6uker på søndag, om jeg ikke finner meg jobb miste sambo av sin permisjon -.-' er samme regler som fellestiden siden jeg måtte ta engangsstønad :/ vi har ikke råa til å leve på ei lønn..

Åja, sånn ja. Uff, det må være et tiltak. Hva slags jobb ser du etter?

Back
Topp