Du fikk ivertfall vite om det da
Glemmer å quote deg hele tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fikk ivertfall vite om det da
JajaGlemmer å quote deg hele tiden
Åja hvor finner det sted ?
Jaja
Så gøy daVet ikke noe særlig. Men vet vi skal til Sandnes (litt Sør for Stavanger) og viss jeg har forstått det rett. Så er det et stort sykkelritt i dag og det ender der. Så kommer til å være stappfullt med folk ute :-O
iiiiik. Utdrikningslag i dag. Nærmer seg hentetid :-D skummelt.
God morgen ønsker dere en fin helg selv reiser vi på hytta
Måtte bare sjekke. Og uff. Det er i dag :-O da blir det mange folk å drite seg ut foran :-O
Her startet dagen kl 05:20 med mini, så her har jeg både malt, ryddet og handlet før kl var 11.. blir effektiv med småbarnGod formiddag.
Mannen skal bygge på garasjen idag, så vi får se hva vi andre gjør. Må handle i løpet av dagen.
Koselig på hytte, da! Er det langt til hytta?
Her startet dagen kl 05:20 med mini, så her har jeg både malt, ryddet og handlet før kl var 11.. blir effektiv med småbarn
Det går så fint.
Nei.. full snekring her i hele dag.. ble vel 4-5 t i natt, men går greit om ikke hver natt er slikOi, såpass! Du kom tidlig igang med dagen du. Du må være trøtt nå? Fått tatt det en lur?
tråden på skjult var visst borte nå.. hva skrev du?
Nei.. full snekring her i hele dag.. ble vel 4-5 t i natt, men går greit om ikke hver natt er slik
Glad jeg tåler det.. blir nok bedre i natt.. igår startet han å spise seg opp til natta tidlig slik at han sov i 6 timer fra kl 19.. og da ble jo rytmen min litt ødelagt. Men nå er han våken og ikke begynt den hyppige spisingen enda rart hvordan vi begynner å kjenne de små..Uff, jeg hadde vært passe svimeslått. Håper du får sove godt inatt.
Haha, nå måtte jeg tenke litt.
Skrev at jeg er ikke med i gruppen der, så vet ikke hva som gjøres, men tror ikke de røper nicket sitt. Syns vi får god kontakt her, ja.
Sliten! Vært i bursdag til niese som er blitt 7 år. Og stressa hjem til å fikse til dåpen i morgen. Nå er alt i boks å bare lar roen senke seg før det smeller.