Skravletråd

Åja :) hvor finner det sted ? :)

Vet ikke noe særlig. Men vet vi skal til Sandnes (litt Sør for Stavanger) og viss jeg har forstått det rett. Så er det et stort sykkelritt i dag og det ender der. Så kommer til å være stappfullt med folk ute :-O

233cb6b6cb96bde1cb4d658c381cae22

Måtte bare sjekke. Og uff. Det er i dag :-O da blir det mange folk å drite seg ut foran :-O

God formiddag. ;)
Mannen skal bygge på garasjen idag, så vi får se hva vi andre gjør. Må handle i løpet av dagen.

Koselig på hytte, da! Er det langt til hytta?
Her startet dagen kl 05:20 med mini, så her har jeg både malt, ryddet og handlet før kl var 11.. :-p blir effektiv med småbarn

Oi, såpass! Du kom tidlig igang med dagen du. Du må være trøtt nå? Fått tatt det en lur?
Nei.. full snekring her i hele dag.. ble vel 4-5 t i natt, men går greit om ikke hver natt er slik :-)

Uff, jeg hadde vært passe svimeslått. ;) Håper du får sove godt inatt. :)
Glad jeg tåler det.. :-) blir nok bedre i natt.. igår startet han å spise seg opp til natta tidlig slik at han sov i 6 timer fra kl 19.. og da ble jo rytmen min litt ødelagt. Men nå er han våken og ikke begynt den hyppige spisingen enda :-) rart hvordan vi begynner å kjenne de små.. :-)

Haha, nå måtte jeg tenke litt. :P
Skrev at jeg er ikke med i gruppen der, så vet ikke hva som gjøres, men tror ikke de røper nicket sitt. Syns vi får god kontakt her, ja. :)

hehe, nei di gjør nok ikke det ;) er ikkenalle sommer med der sommer her inne heller har jeg sett ;)
ja, jeg også synes det :')

Hva gjør dere damer ikveld?
her sitter jeg å leser norsk! skal opp i muntlig på tirsdag :(
har utsatt det igår ved en lang gåtur og idag ved å først rydde så vaske hele huset +vinduer og besøkt svigerforeldrene.. nå hadde jeg ikke noen unnskyldning til å ikke lese mere så da må jeg da! :/ (prøver desperat å fortrenge at jeg har eksamen..)

Sliten! Vært i bursdag til niese som er blitt 7 år. Og stressa hjem til å fikse til dåpen i morgen. Nå er alt i boks å bare lar roen senke seg før det smeller.

Back
Topp