Skravletråd

jepp.. gikk ett år påbygg for å få studiekompetansen :) får ikke fast jobb her i 5år.. som hadde vært det andre alternativet om jeg vilninn på høyskole :/
tusen takk for det :) muntlig er ikke det værste da, skal nok klare å bestå iallefall!

Aha.

Min erfaring er at det er lettere å få høyere karakter i muntlig. ;)

hehe ja sant! viktig å påpeke sånt ;) prøver man seg på å være glad for det i min dam. får man bare høre "nybegynnerflaks!" pgså må man ta en runde til noen uker senere for å motbevise det ;)

hvorfor har du ikke spilt mere?

Hehe, jeg fikk heldigvis svigerfamilien min på min side. :P De syntes det var like morsomt.

Har bare ikke blitt. :P men har veldig lyst å gjøre det igjen!

Hehe, jeg fikk heldigvis svigerfamilien min på min side. :P De syntes det var like morsomt.

Har bare ikke blitt. :P men har veldig lyst å gjøre det igjen!

hehe! da blir det jo bare enda mer gøy at du vant over han ;)
er veldig gøy.. eller generelt å komme seg ut å finne på noe annet enn å bare spise..

er mye ute å farter jeg da.. men mest til søstra mi så da blir vi sittende i stua der istedet heheh..
ååhh.. det høres koselig ut! synes bryllup er så stas jeg!

Jeg er lenge fornøyd med å bare bytte stue, så å være hos søsteren sin må jo være veldig fint. :) har hun barn?

Jeg gleder meg. :D

Jeg er lenge fornøyd med å bare bytte stue, så å være hos søsteren sin må jo være veldig fint. :) har hun barn?

Jeg gleder meg. :D

hehe ja det er ganske kos :) hun etterlyste besøk den ene dagen jeg ikke var der så hun er iallefall ikke lei av meg - enda :)
jada! hun har ei på 4år (5snart) og en gutt på 9mnd :)
helt rart å tenke på at jeg kunne hatt en på 6mnd nå ;o

Back
Topp