Skravletråd

hehe ja det er ganske kos :) hun etterlyste besøk den ene dagen jeg ikke var der så hun er iallefall ikke lei av meg - enda :)
jada! hun har ei på 4år (5snart) og en gutt på 9mnd :)
helt rart å tenke på at jeg kunne hatt en på 6mnd nå ;o

Hehe, så kos. :) Jeg bor dessverre fire timer unna mine søsken!

Åja, har du mistet?

så kjedelig da :/ bor 7min unna ene, 40min unna de tre minste og 6t unna eldste ;)

jepp.. MA i uke 15 :/ men tok ikke så lang tid før jeg fikk en ny overraskelse som vokser seg stor å sterk hihi :D

Så greit da. Lettere å treffes. :)

Så leit. :/ hadde selv en MA i uke 12. Skulle vært 8 måneder nå. :/ Tok heldigvis ikke så veldig lang tid før jeg ble gravid igjen heller. :)

Så greit da. Lettere å treffes. :)

Så leit. :/ hadde selv en MA i uke 12. Skulle vært 8 måneder nå. :/ Tok heldigvis ikke så veldig lang tid før jeg ble gravid igjen heller. :)

ja det er det ;) veldig koselig da! vi toner vant med å "gå oppå hverandre" så var ett savn når jeg gikk skole 4t unna :/ satt mye der i helgene ;)

uff.. er så kjedelig det :( var fosteret gammelt da? (om du vil snakke om det da..)
prøvde dere å bli gravid så fort som mulig? uansett godt det gikk fort da :) - jeg synes soergen ble lettere da iallefall!

ja det er det ;) veldig koselig da! vi toner vant med å "gå oppå hverandre" så var ett savn når jeg gikk skole 4t unna :/ satt mye der i helgene ;)

uff.. er så kjedelig det :( var fosteret gammelt da? (om du vil snakke om det da..)
prøvde dere å bli gravid så fort som mulig? uansett godt det gikk fort da :) - jeg synes soergen ble lettere da iallefall!

Det skjønner jeg. Når en er vant til å ha dem så nærme.
Jeg er den eneste av søsknene mine som har barn, så jeg får ofte høre at jeg bor aaaltfor langt borte. ;) De får jo ikke sett ungene mine så ofte da.

Helt forferdelig. :( Fosteret var ikke mer enn 5-6 uker gammelt. Går greit å snakke om det nå. Ditt da?
Ja, det hjalp veldig. Spesielt på termindagen. Men stresset litt med å bli gravid igjen selv om jeg var livredd for å miste på nytt. Klarte ikke å glede meg skikkelig før etter oul.

Back
Topp