Skravletråd

Glad jeg tåler det.. :-) blir nok bedre i natt.. igår startet han å spise seg opp til natta tidlig slik at han sov i 6 timer fra kl 19.. og da ble jo rytmen min litt ødelagt. Men nå er han våken og ikke begynt den hyppige spisingen enda :-) rart hvordan vi begynner å kjenne de små.. :-)

Ja, vi blir mer og mer kjent med tiden som går. :)

Hva gjør dere damer ikveld?
her sitter jeg å leser norsk! skal opp i muntlig på tirsdag :(
har utsatt det igår ved en lang gåtur og idag ved å først rydde så vaske hele huset +vinduer og besøkt svigerforeldrene.. nå hadde jeg ikke noen unnskyldning til å ikke lese mere så da må jeg da! :/ (prøver desperat å fortrenge at jeg har eksamen..)

Blæ, eksamen er noe skit. :/ Men dette går nok bra! Hva kan du få om?

Blæ, eksamen er noe skit. :/ Men dette går nok bra! Hva kan du få om?

jepp.. MEN! mangler bare denne muntlige nå så har jeg studiekompetanse også.. -> høyskole neste :')
kan komme opp i alle kap fra norskbøkene.. den ene har 11kap 335 sider., andre boka er mest fortellinger.. gruer meg til å få vite tema på mandag :(

jepp.. MEN! mangler bare denne muntlige nå så har jeg studiekompetanse også.. -> høyskole neste :')
kan komme opp i alle kap fra norskbøkene.. den ene har 11kap 335 sider., andre boka er mest fortellinger.. gruer meg til å få vite tema på mandag :(

Åja, er det sånn videregående greier?

Uff, mye stoff å lese... Krysser fingrene for at det går bra. :)

Åja, er det sånn videregående greier?

Uff, mye stoff å lese... Krysser fingrene for at det går bra. :)

jepp.. gikk ett år påbygg for å få studiekompetansen :) får ikke fast jobb her i 5år.. som hadde vært det andre alternativet om jeg vilninn på høyskole :/
tusen takk for det :) muntlig er ikke det værste da, skal nok klare å bestå iallefall!

Har spilt bowling én gang i hele mitt liv og da slo jeg samboeren min som har spilt mange ganger. :D Gjett om han fikk høre det. :P

hehe ja sant! viktig å påpeke sånt ;) prøver man seg på å være glad for det i min dam. får man bare høre "nybegynnerflaks!" pgså må man ta en runde til noen uker senere for å motbevise det ;)

hvorfor har du ikke spilt mere?

Back
Topp