Akkurat kommet hjem fra bowling
ååhh så gøy! vant du ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20 stykk så håper på fint vær så det ikke blir så fult her inne.men selv om det nok var slitsomt hørtes det koselig ut da!
fint ble bordet iallefall!
hvor mange blir dere?
Glad jeg tåler det.. blir nok bedre i natt.. igår startet han å spise seg opp til natta tidlig slik at han sov i 6 timer fra kl 19.. og da ble jo rytmen min litt ødelagt. Men nå er han våken og ikke begynt den hyppige spisingen enda rart hvordan vi begynner å kjenne de små..
Hva gjør dere damer ikveld?
her sitter jeg å leser norsk! skal opp i muntlig på tirsdag
har utsatt det igår ved en lang gåtur og idag ved å først rydde så vaske hele huset +vinduer og besøkt svigerforeldrene.. nå hadde jeg ikke noen unnskyldning til å ikke lese mere så da må jeg da! :/ (prøver desperat å fortrenge at jeg har eksamen..)
Haha neiååhh så gøy! vant du ?
Hehe jeg kom greit ut av detHaha, så nå at jeg stilte samme spørsmål.
Hehe jeg kom greit ut av det
Blæ, eksamen er noe skit. :/ Men dette går nok bra! Hva kan du få om?
Familien til mannenHvem spilte du med?
Haha nei
jepp.. MEN! mangler bare denne muntlige nå så har jeg studiekompetanse også.. -> høyskole neste :')
kan komme opp i alle kap fra norskbøkene.. den ene har 11kap 335 sider., andre boka er mest fortellinger.. gruer meg til å få vite tema på mandag
hehe, jaja! tar seieren nestegang si
(jeg er skikkelig elendig i bowling men alltid optimist på seier! kan jo hende alle andre har en dårig dag ;p )
20 stykk så håper på fint vær så det ikke blir så fult her inne.
Var super kos men kjenner jeg er sliten
Familien til mannen
Haha ja smart tenkthehe, jaja! tar seieren nestegang si
(jeg er skikkelig elendig i bowling men alltid optimist på seier! kan jo hende alle andre har en dårig dag ;p )
Åja, er det sånn videregående greier?
Uff, mye stoff å lese... Krysser fingrene for at det går bra.
Har spilt bowling én gang i hele mitt liv og da slo jeg samboeren min som har spilt mange ganger. Gjett om han fikk høre det.
Haha ja smart tenkt