Vi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-DI dag skal vi gjøre ferdig verandaen uteBlir godt med skikkelig uteplass
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-DI dag skal vi gjøre ferdig verandaen uteBlir godt med skikkelig uteplass
![]()
Absolutt ikkeVi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-D
Ser den ;-)Absolutt ikkeVi mangler litt skygge ute, så blir dessverre ikke så mye tid ute med lillen, men håper på å få kjøpt en paviljong i helga
![]()
Vi kan vel ikke klage på været her om dagen ;-) Vi sitter ute hele dagen :-D
Østfold ^^,Å heldige dere er! Hvor i all verden bor dere? Her er det grått, tåke og regn!![]()
Østfold ^^,
Er allerede 20 grader i skyggen :-O
HihiKanskje vi må flytte... Haha.Neida. Men ble litt misunnelig nå. Trasig start på sommeren. Bor i Sogn og fjordane.
Hihi
Har ikke vært så bra her heller, men denne uka kom penværet. Og det var etterlengtet.
Lillegutt lå bare i body og helseteppe i vogna i går, kosa seg skikkelig![]()
Huff, det er ulovlig kaldt til og være i juni :-OSå deilig da.her sover han med fleecedress i fleecepose. Enkelte dager har det vært så kaldt at han måtte ha votter. I juni!
![]()
Ser nå på yr at det skal være fint fra lørdag til tirsdag. Opphold, i hvert fall. Gleder meg til det.![]()
Huff, det er ulovlig kaldt til og være i juni :-O
Skal sende over litt av sola jeg ;-) hehe..
Det skjønner jeg godt ;-)Ja, gjør det.Er passe lei regn nå.
![]()
Jeg soler megJa, gjør det.Er passe lei regn nå.
![]()
har vært rundt å hørt etter jobb fra å med neste uke.. kjenner det sitter laangt inne! :/
hva gjør dere idag?
Jeg soler meg![]()
Har vært ute sammen med vesla mens lillebror har sovet. Hun har hjulpet meg med å plante stemorsblomster og potte om agurkplantene.![]()
Leter du etter jobb nå?
Fy flate, det er utettferdig.![]()
Endelig fikk vi litt fint vær åbare litt misunnelig! regn å supersur vind!
ååh hørtes koselig utskulle gjort det jeg å.. er såntomt hjemme :/
ja.. han blir 6uker på søndag, om jeg ikke finner meg jobb miste sambo av sin permisjon -.-' er samme regler som fellestiden siden jeg måtte ta engangsstønad :/ vi har ikke råa til å leve på ei lønn..