Tror ikke jeg hadde greid å holde meg i 1 time hvis jeg måtte skikkelig på doklarer du ikke holde deg 1t ?;p
hehe.. eeller var det at han gikk så lenge utn mat du tenkte på kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg hadde greid å holde meg i 1 time hvis jeg måtte skikkelig på doklarer du ikke holde deg 1t ?;p
hehe.. eeller var det at han gikk så lenge utn mat du tenkte på kanskje?
Tror ikke jeg hadde greid å holde meg i 1 time hvis jeg måtte skikkelig på do
Nei er jo ikke detlikså greit det.. er jo ikke bra å holde seg
I dag skal vi gjøre ferdig verandaen ute Blir godt med skikkelig uteplassHva gjør dere ikveld?
Har vært ganske opptatt idag. levert i Bhg, reist til samboers besteforeldre, reist til fysio, hentet i Bhg og så spist middag.
HeldiggrisenI natt sov jeg 8 timer I strekk og våkna av meg selv. Sto opp med storebror og lillemann sov til 8:15!! At man kan bli så lykkelig av søvn
I dag skal vi gjøre ferdig verandaen ute Blir godt med skikkelig uteplass
I natt sov jeg 8 timer I strekk og våkna av meg selv. Sto opp med storebror og lillemann sov til 8:15!! At man kan bli så lykkelig av søvn
Ja helt utrolig! Digg med sovebaby! Forventa at det kom til å bli som sist med våkenetter i flere år! Storebror er 5,5 år og våkner fortsatt noen netter.Så herlig! Helt utrolig hva søvn kan gjøre med en, ja.
Vi har noe møbler fra før, men blir nok noe nytt etterhvertSå kjekt. Ja, er deilig med uteplass! Skal dere skaffe utemøbler og?
Ja helt utrolig! Digg med sovebaby! Forventa at det kom til å bli som sist med våkenetter i flere år! Storebror er 5,5 år og våkner fortsatt noen netter.
Vi har noe møbler fra før, men blir nok noe nytt etterhvert
Så koselig hvor har han vært ? Venter på at baby skal sovne herGod kveld, ja.
Har lagt meg og ammer lillegutt. Mannen kommer hjem ikveld, jippi!
Så koselig hvor har han vært ? Venter på at baby skal sovne her
Åja så deilig å få han hjem ser ut som mini her sover snart åHan har vært på jobb. Jobber i Nordsjøen.
Min har sovnet igjen. Godt er det. Er slitsomt med to unger, så godt båt de sover.
Åja så deilig å få han hjem ser ut som mini her sover snart å
Ja den ser jeg ! Men tror jeg tar kvelden nåVeldig deilig. Blir godt med litt hjelp, hehe.
Ja den ser jeg ! Men tror jeg tar kvelden nå