Klokka 3 på natta? Hvorfor??![]()
Fikk ikke gjort det førGod kveldplaner for kvelden ?
Planen er hjemmelaga pizza og kos med familien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokka 3 på natta? Hvorfor??![]()
Fikk ikke gjort det førGod kveldplaner for kvelden ?
God kveldplaner for kvelden ?
Ååå det er kjedelig da :/ men da fikk du kanskje sove litt ?skulle se film å ha kjærestekveld men han tålte visst ikke å stå opp med lille imårrest, han er stuuptrøtt så han la seg til å sove :O såå da blir det filmkos alene..
enn derda?![]()
Ååå det er kjedelig da :/ men da fikk du kanskje sove litt ?![]()
Slapper av med min kjære å två ser om mini vil sove.. Litt overtrøtt i dag :/
Hihi så koselig dahan kom tilbake... va visst ikke såå trøtt at han fikk sove alene![]()
jeg fikk sovet litt imårrest men han slet litt med å roe han ned så ble vekt gjevnlig men - han skal ha for at han prøvde![]()
kjedelig at lille er overtrøtt da! får håpe han sovner snart så dere får litt alenetid![]()
Hihi så koselig dagodt mor fikk sove litt da
![]()
Sovna litt men våkna igjen nåer blid å fornøyd å skravler i veg
nesten ikke sovi siden kl 15 i dag
![]()
ja! var veldig godt
hehe, så lenge di er fornøyd er det vel ingenting som er bedre! fikk vel nok søvn igår da kanskje?
her har han nesten ikke gjort annet enn å sove siden jeg sto opp i 12'tia.. så da blir det nok lite søvn inatt :/
![]()
Nei ingenting er bedreer jo så herlig å høre på <3 nja normal sove dag i går
ofte våken i natt også
mistenker at det er økedag som kom, spist hver andre time frem til i kveld
så litt spent på nattan.
Da kan det fort bli litt lite søvn jaFår håpe han er litt trøtt og sover til nattan også da
Hvordan pleier han å sove på nattan ?
Er veldig gøygleder meg til han blir litt mer 'med' her ogsåhar startet å lage mer lyder åsånn da
kan høres ut som økedøgn ja.. håper det går bra på nattan til dere også!
her bruker han å sove alt fra 4-7timer! legger han i senga si etter amming rundt halv11-11 tia![]()
Er veldig gøyvirker ut som han hermer etter lyder å lytter når jeg lager samme lyd som han
![]()
Så deilig![]()
Mye å glede oss tilgleeder meg
ja veldig godt at han sover så godt på nattan! hvordan sover din på nattan?
Mye å glede oss til![]()
![]()
Spiser mellom halv 9 og halv 11 varierer litt, prøver å legge han i senga si etter det å sover som regel til 3 og så alt fra kl 5 til 7. Men de siste nettene har han våkna litt tidligere.
Ja, fikk sjokk den ene gangen det var fra 9 til 3e no ganske grei lengde på søvnen hans daer han gammel nå?
Ja, fikk sjokk den ene gangen det var fra 9 til 3og så fra 3 til 7
da følte jeg meg litt ut hvilt faktisk hehe
så håper han kommer inn i den rutinene, for det har bare vært en gang
![]()
Han var 8 uker på torsdag![]()
Hva med din ?
Hehe ja er akk det det erhehe ja det tror jeg på at du gjorde ;p får håpe han kommer inn i den igjen ja.. er så mye mer behagelig for alle..
Her sover han gjerne fra halv11/11 til kl halv6 på mårran.. DET er godt det! skjedd flere ganger..
han er 4uker imårra![]()
har faktisk ikke tenkt på pedagogisk leder nei.. må undersøkes
jeg laget av den pizzadeigen som står på melposende ble litt små men det hadde ikke så mye å si for min del! finnes også mange gode enkle på nettet som ikke tar en galv evighet! hadde bogskinke og revet ost inni og pensla med egg oppå
smart å lage litt grovere ja! tror jeg må prøve å lure kjærestn til å lage![]()
Gratulerer så myeI dag har vi 1 års bryllups dag![]()