Nå er jeg våkenEr det noen som er våkne her?? Får ikk soveeee![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg våkenEr det noen som er våkne her?? Får ikk soveeee![]()
Høres veldig koselig utOioi, stod opp før halv ni idag, jeg! Igår på denne tiden lå jeg fortsatt i senga mens vesla så på NRK super på mobilen min.
Planen idag er å reise på butikken nå snart, og så skal jeg og jentungen bake muffins til bursdagen vår neste helg.![]()
Det går greit.. Er ikke like vonde akkurat nå, som i natt så jeg er så redd for at de skal slutte.. Vil bare ha litt fortgang her og komme i gang skikkelig!!Nå er jeg våkenHvordan går det med kynnerne?
![]()
Åh, kjenner igjen den følelsen av å bar e ville få mer og mer vondtDet går greit.. Er ikke like vonde akkurat nå, som i natt så jeg er så redd for at de skal slutte.. Vil bare ha litt fortgang her og komme i gang skikkelig!!![]()
Jeg vil ha ut babyen !!!
Her også!Jeg vil ha ut babyen !!!
samme her! denne store forandringen i livet er så skummel! bare å nyte tiden man har igjen aleneKan godt vente litt til jeg, synes det er så skummelt å tenke på at vi snart skal få en liten baby i hus![]()
samme her! denne store forandringen i livet er så skummel! bare å nyte tiden man har igjen alene![]()
Kan godt vente litt til jeg, synes det er så skummelt å tenke på at vi snart skal få en liten baby i hus![]()
I gang med kjerring råd her snartHer også!
Samme her.. tenkr at han kommer når han er klar.. om 3-4 uker er jeg nok mer utålmodig tror jegGleder meg til der hele starter jeg også, men er ikke utålmodig endaFire uker til termin
![]()
I gang med kjerring råd her snart![]()
36 på fredaghihi, meget utålmodig?
hvilken uke er du i nå?![]()
Noen som er våkne? Vært våken i en time og får ikke sove igjen virker det som. Halsbrann fra hælvete!!!
Her har jeg vært heldig med kun 1 side som er tett. Er noe dritt når begge ikke vil.Jepp.... Ligger i sengen og sliter med det samme :-( pluss helt tett i nesen..
Har hatt stikking nederst i magen hele natten så nesten ikke sovet :-(