Når skulle du på kontroll i dag forresten? Nysgjerrig på om ting starter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jordmor mente det var en del av det de tilbudet. Og jeg sier jo ikke nei til å se men ser ingen steder det er normalt med sjekk i uke 32. Selv om det blir sjekk i uke 34 for meg.
Krysser fingrene på at mini holder seg inn til etter ca 5 april! Ellers er det urettferdig at du får møte fin når vi har termin samme dag!kanskje det bare er noe kommunen deres han da?
ligger på skjekk nå ser normalt ut enn så lenge værtfall
Krysser fingrene på at mini holder seg inn til etter ca 5 april! Ellers er det urettferdig at du får møte fin når vi har termin samme dag!
Det er iallefall kjempe bra at du blir fulgt godt opp, og at de ber deg ha lav terskel for å ta kontakt!! Nå får du gjøre som de sier å ta det med ro! Hvordan blir det med turen din i dag?Oppdaterer etter kontrollen her jeg..
hadde +1 på blod i urin og noe sterkere sammentrekninger idag!
siden jm ikke ble helt klok og jeg ville være sikker så ble det vaginal undersøkelse (noe jm egentlig ikke liker siden jeg ikke er lengee enn 44uker ifølge jm-33+5 ifølge appen)
Undersøkelsen sa at indre mormormunn (?) var lukket mens den ytre (?) var delvis åpen.. heldigvis ligger lille med hodet langt oppe så jeg er værtfall ikke i aktiv fødsel
hun kunne ikke si mye annet enn at jeg måtte ha lav terskel for å ringe om jeg fikk samme symptomer eller sterkere kynnere /mensmurringer og ta det med ro framover. hvis det ikke blir forandring fra slik det er nå skal jeg gå slik til neste jm time som er om 2uker for da igjen å skjekke mormormunnen (?) om det er noen forandring!
vet ikke om det heter mormormunn jeg altså.. men iallefall den tappen inni oppi der..
Det er iallefall kjempe bra at du blir fulgt godt opp, og at de ber deg ha lav terskel for å ta kontakt!! Nå får du gjøre som de sier å ta det med ro! Hvordan blir det med turen din i dag?
Er vel mormunn?Oppdaterer etter kontrollen her jeg..
hadde +1 på blod i urin og noe sterkere sammentrekninger idag!
siden jm ikke ble helt klok og jeg ville være sikker så ble det vaginal undersøkelse (noe jm egentlig ikke liker siden jeg ikke er lengee enn 44uker ifølge jm-33+5 ifølge appen)
Undersøkelsen sa at indre mormormunn (?) var lukket mens den ytre (?) var delvis åpen.. heldigvis ligger lille med hodet langt oppe så jeg er værtfall ikke i aktiv fødsel
hun kunne ikke si mye annet enn at jeg måtte ha lav terskel for å ringe om jeg fikk samme symptomer eller sterkere kynnere /mensmurringer og ta det med ro framover. hvis det ikke blir forandring fra slik det er nå skal jeg gå slik til neste jm time som er om 2uker for da igjen å skjekke mormormunnen (?) om det er noen forandring!
vet ikke om det heter mormormunn jeg altså.. men iallefall den tappen inni oppi der..
Er vel mormunn?
Flott at det i alle fall ikke er aktiv fødsel.. høres ut som om det kanskje kan gå fort når det først starter..? Håper i alle fall det roer seg litt ned for deg
Jeg skal vel opere trur jegSkal du trekke? Hvis den opereres ut er det jo bare egenandel..
Da er det bare en 300 kr i egenandelJeg skal vel opere trur jeg
Håper på det daDa er det bare en 300 kr i egenandel
Etter en snarvisitt på føden tidlig i morrest, spiste vi frokost kl 6, la oss og sov til ettNå ligger jeg på sofaen og ser på tv. Blir vel en rolig søndag i dag tenker jeg
Kjente lite liv i går og i natt, noe jeg vanligvis gjør. Ble veldig bekymret når jeg fikk lite respons selv etter mye trykking, mat og drikke. Heldigvis fikk vi komme inn med en gang og alt var bra♡En spesiell grunn til at dere måtte inn på føden?
Kjente lite liv i går og i natt, noe jeg vanligvis gjør. Ble veldig bekymret når jeg fikk lite respons selv etter mye trykking, mat og drikke. Heldigvis fikk vi komme inn med en gang og alt var bra♡
Det var veldig godt med en sjekkSå bra!