Skravletråd

Oppdaterer etter kontrollen her jeg..
hadde +1 på blod i urin og noe sterkere sammentrekninger idag!
siden jm ikke ble helt klok og jeg ville være sikker så ble det vaginal undersøkelse (noe jm egentlig ikke liker siden jeg ikke er lengee enn 44uker ifølge jm-33+5 ifølge appen)
Undersøkelsen sa at indre mormormunn (?) var lukket mens den ytre (?) var delvis åpen.. heldigvis ligger lille med hodet langt oppe så jeg er værtfall ikke i aktiv fødsel :)
hun kunne ikke si mye annet enn at jeg måtte ha lav terskel for å ringe om jeg fikk samme symptomer eller sterkere kynnere /mensmurringer og ta det med ro framover. hvis det ikke blir forandring fra slik det er nå skal jeg gå slik til neste jm time som er om 2uker for da igjen å skjekke mormormunnen (?) om det er noen forandring!

vet ikke om det heter mormormunn jeg altså.. men iallefall den tappen inni oppi der..

siden jm ikke ble helt klok og jeg ville være sikker så ble det vaginal undersøkelse (noe jm egentlig ikke liker siden jeg ikke er lengee enn 44uker ifølge jm-33+5 ifølge appen)
Undersøkelsen sa at indre mormormunn (?) var lukket mens den ytre (?) var delvis åpen.. heldigvis ligger lille med hodet langt oppe så jeg er værtfall ikke i aktiv fødsel :)
hun kunne ikke si mye annet enn at jeg måtte ha lav terskel for å ringe om jeg fikk samme symptomer eller sterkere kynnere /mensmurringer og ta det med ro framover. hvis det ikke blir forandring fra slik det er nå skal jeg gå slik til neste jm time som er om 2uker for da igjen å skjekke mormormunnen (?) om det er noen forandring!

vet ikke om det heter mormormunn jeg altså.. men iallefall den tappen inni oppi der..
Det er iallefall kjempe bra at du blir fulgt godt opp, og at de ber deg ha lav terskel for å ta kontakt!!:) Nå får du gjøre som de sier å ta det med ro! Hvordan blir det med turen din i dag?

Det er iallefall kjempe bra at du blir fulgt godt opp, og at de ber deg ha lav terskel for å ta kontakt!!:) Nå får du gjøre som de sier å ta det med ro! Hvordan blir det med turen din i dag?

er evig glad for at det er jm jeg har til vanlig som hadde vakt og at jeg blir tatt på alvor- ikke bare sendt hjem som mange andre!.. hadde det ikke være jm jeg har til vanlig hadde jeg nok hatt høyere terskel for å ringe - desverre..
turen går ut på besøk til søstra mi, så der kan jeg jo også slappe av mye :)
men vet ikke helt enda.. får høre med kjæresten hva han mener om saken!

Last edited:

Er vel mormunn?

Flott at det i alle fall ikke er aktiv fødsel.. høres ut som om det kanskje kan gå fort når det først starter..? Håper i alle fall det roer seg litt ned for deg :-)

Er vel mormunn?

Flott at det i alle fall ikke er aktiv fødsel.. høres ut som om det kanskje kan gå fort når det først starter..? Håper i alle fall det roer seg litt ned for deg :-)

hehehe.. var vel gjerne det, det het ja! kan ikke få med seg alle små detaljer :p
ligger ikke i familien å ha sånn superraske fødsler.. tiden vil vise hvordan det går.. skal iværtfall følge med ang blod! for de sammentrekningene jeg har hatt nå har ikke vært vonde engang :o

Hallo. :) Hva gjør dere idag? Her går det litt i husarbeid, men har tatt meg en god og lang pause nå. ;) Vesla fikk feber igår, så nå sover hun på sofaen, stakkar. <3 Har sovet i en god time, faktisk. Skal på middag senere til oldeforeldrene hennes som bor 30 sekunder unna med bil. ;)

Etter en snarvisitt på føden tidlig i morrest, spiste vi frokost kl 6, la oss og sov til ett;)Nå ligger jeg på sofaen og ser på tv. Blir vel en rolig søndag i dag tenker jeg:)

En rolig søndag! Helt utslitt etter i går.... !! Hadde besøk av mamma med samboer.. Gutta la gulv og vi var på siste shopping runde. Så nå er alt klart til lillegutt kommer <3 og rommet er ferdig!! Enda 4 uker igjen til termin...

Etter en snarvisitt på føden tidlig i morrest, spiste vi frokost kl 6, la oss og sov til ett;)Nå ligger jeg på sofaen og ser på tv. Blir vel en rolig søndag i dag tenker jeg:)

En spesiell grunn til at dere måtte inn på føden?

Nå har vesla sovet i to timer. :P Jeg begynner å uroe meg litt for leggingen ikveld, men føler ikke jeg kan vekke henne når hun sover pga hun er syk. :/

Back
Topp