Nå er jeg våken Hvordan går det med kynnerne?Er det noen som er våkne her?? Får ikk soveeee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg våken Hvordan går det med kynnerne?Er det noen som er våkne her?? Får ikk soveeee
Høres veldig koselig utOioi, stod opp før halv ni idag, jeg! Igår på denne tiden lå jeg fortsatt i senga mens vesla så på NRK super på mobilen min.
Planen idag er å reise på butikken nå snart, og så skal jeg og jentungen bake muffins til bursdagen vår neste helg.
Det går greit.. Er ikke like vonde akkurat nå, som i natt så jeg er så redd for at de skal slutte.. Vil bare ha litt fortgang her og komme i gang skikkelig!!Nå er jeg våken Hvordan går det med kynnerne?
Åh, kjenner igjen den følelsen av å bar e ville få mer og mer vondtDet går greit.. Er ikke like vonde akkurat nå, som i natt så jeg er så redd for at de skal slutte.. Vil bare ha litt fortgang her og komme i gang skikkelig!!
Jeg vil ha ut babyen !!!
Her også!Jeg vil ha ut babyen !!!
samme her! denne store forandringen i livet er så skummel! bare å nyte tiden man har igjen aleneKan godt vente litt til jeg, synes det er så skummelt å tenke på at vi snart skal få en liten baby i hus
samme her! denne store forandringen i livet er så skummel! bare å nyte tiden man har igjen alene
Kan godt vente litt til jeg, synes det er så skummelt å tenke på at vi snart skal få en liten baby i hus
I gang med kjerring råd her snartHer også!
Samme her.. tenkr at han kommer når han er klar.. om 3-4 uker er jeg nok mer utålmodig tror jegGleder meg til der hele starter jeg også, men er ikke utålmodig enda Fire uker til termin
I gang med kjerring råd her snart
36 på fredaghihi, meget utålmodig?
hvilken uke er du i nå?
Noen som er våkne? Vært våken i en time og får ikke sove igjen virker det som. Halsbrann fra hælvete!!!
Her har jeg vært heldig med kun 1 side som er tett. Er noe dritt når begge ikke vil.Jepp.... Ligger i sengen og sliter med det samme :-( pluss helt tett i nesen..
Har hatt stikking nederst i magen hele natten så nesten ikke sovet :-(