Skravletråd

Sovet ganske godt i natt også! Hjelper å ligge på venstre side med både ammepute og pute under hodet :-) planer for dagen?

Oioi, stod opp før halv ni idag, jeg! Igår på denne tiden lå jeg fortsatt i senga mens vesla så på NRK super på mobilen min. :P

Planen idag er å reise på butikken nå snart, og så skal jeg og jentungen bake muffins til bursdagen vår neste helg. ;)

Oioi, stod opp før halv ni idag, jeg! Igår på denne tiden lå jeg fortsatt i senga mens vesla så på NRK super på mobilen min. :P

Planen idag er å reise på butikken nå snart, og så skal jeg og jentungen bake muffins til bursdagen vår neste helg. ;)
Høres veldig koselig ut :-)

måå bare suttre litt.. sliter sånn med å få i meg mat.. laget noe restgreier som smakte nyydelig men etter under halve posjonen kjenner jeg at jeg bare blir kvalm og får lyst på godis istedet :( hva er dette for noe tull fra hodet mitt?! -.-'

Noen som er våkne? Vært våken i en time og får ikke sove igjen virker det som. Halsbrann fra hælvete!!!

Jepp.... Ligger i sengen og sliter med det samme :-( pluss helt tett i nesen..
Har hatt stikking nederst i magen hele natten så nesten ikke sovet :-(
Her har jeg vært heldig med kun 1 side som er tett. Er noe dritt når begge ikke vil.
Stikking kan ikke være godt! Sluppet unna det hittil.
Fikk en times søvn før jeg nå er stått opp og frokosten er spist opp.

Back
Topp