Skravletråd

Er egentlig ganske følsom fra før, så føler ikke selv at jeg har forandret meg så mye, men samboeren var uenig!!:p
Jeg har nok litt lettere for å ta til tårene og har et stort behov for nærhet.. utenom det tror jeg ikke at jeg har endret meg enormt.. mer at jeg er fryktelig sliten, mye vondt, slapp, lite matlyst osv

Kanskje litt oftere irritert:p
Jeg har faktisk blitt mer tålerant..! Irriterer meg mindre over hans uvaner - som f.eks. at han har vanskelig for å stå opp, at han kommer sent fra jobb fordi han glemmer tiden (blir stående å prate med noen etter at han har sagt han er på vei og middagen er klar) osv :-P

Jeg har faktisk blitt mer tålerant..! Irriterer meg mindre over hans uvaner - som f.eks. at han har vanskelig for å stå opp, at han kommer sent fra jobb fordi han glemmer tiden (blir stående å prate med noen etter at han har sagt han er på vei og middagen er klar) osv :-P
Du må være en av de sjeldne:D

Jeg flyr i taket av småting det ene øyeblikke, for så å få dårlig samvittighet og begynne å gråte det neste:p Slitsomt!!
Ja.. høres ut som hormoner! Heldigvis ikke sånn her! Har nok andre ting å stri med ;-)

Blir du sliten eller får du vondt? Viktig med pause, i hvert fall. :)

Her kan jeg ikke rydde kjøkkenbenken uten å være nesten invalid etterpå. Stua ser ikke ut! Og alle perlene til vesla ligger i det lodne stueteppet. :P Er så mye jeg har lyst til å gjøreee!
Begge deler, men mest vondt :(

Uff, det er trasig. :/ Håper det hjelper med hvilen. Er ikke mulighet for at mannen kan vaske?
Jada kommer meg igjennom :) jo det er jo muligheter, men om han gjør det er en annen sak, han gjør det vel når blir ordentlig møkkete ! Men så langt vil jeg ikke dra den :P

Back
Topp