Trøtt, halsbrann og får ikke sove! Tenkte jeg sulle finne et glass melk og lese et kapittel så kanskje kroppen vil sove..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff hørtes ikke godt ut jeg er super trøtt så skal legge meg straksTrøtt, halsbrann og får ikke sove! Tenkte jeg sulle finne et glass melk og lese et kapittel så kanskje kroppen vil sove..
Uff hørtes ikke godt ut jeg er super trøtt så skal legge meg straks
får se hvor heldig jeg er etter jeg har lagt meg! Håper du får soveHadde jeg bare sovnet når jeg prøvde å legge meg..
Heldig du!
Hadde jeg bare sovnet når jeg prøvde å legge meg..
Heldig du!
får se hvor heldig jeg er etter jeg har lagt meg! Håper du får sove
tips til gode sovestillinger?
hjelper ikke å ligge med pute mellom føttene jeg blir gaal! knekker som bare det i hele ryggen og jeg er "støl " mellom beina
Jeg ligger sånn halvveis på magen eller på sidentips til gode sovestillinger?
hjelper ikke å ligge med pute mellom føttene jeg blir gaal! knekker som bare det i hele ryggen og jeg er "støl " mellom beina
Jeg ligger bare komfortabelt på magen og det er jo ikke noe som funker for alle om dagen.
Jeg ligger sånn halvveis på magen eller på siden
jeg også gjør egentlig det..så når jeg ikke kan streiker liksom hele kroppen
prøvde på det i mårrest men det ble STORE protester inni der da, vakke pupulært det gitt hehe
Sånn her å at kroppen streiker om jeg ikke får lagt meg på magen.
Tror mini bare er blitt vant med at mamma skal mose!kose litt. Masse spark i 10 minutter så gir a seg
heldig du! her er han gal hele nattan om jeg ligger for mye på siden bare. . er nok ikke så god plass inni der! ryggen går ikke for da forsvinner venstre arm og fot etter 1-3t
Det er ikke lett å være gravid. Alle blir så glade når man forteller det og sier hvor fantastisk det er å gå gravid. De har Stockholm syndrom alle sammen!!
hehehe!
og vi som har sååå lenge igjen! føles værtfall sånn enda.. både min og din kan holde seg inne til minst 15 april - synes jeg! så krysser jeg fingrene for at tiden flys og null flere plager
Vi kan gå i dvale! Å våkne i midten av april til rier! Helt perfekt.
smart! det gjør vi.
forresten.. står du ikke på noe av fødelistene? -følte jeg måtte dobbeltskjekke når du hadde termin mn fant deg ikke
Håper virkelig ikke jeg står på noe fødeliste helt enda. Står på 25 som er mens termin, glemt å få det endret til ul termin 29.kremt.. TERMINliste passer vel bedre.. natta nå sikkert
Håper virkelig ikke jeg står på noe fødeliste helt enda. Står på 25 som er mens termin, glemt å få det endret til ul termin 29.
så gjennom heele lista jeg, men neeida.. hehe
må vel ta natta når verken øya elr hodet henger med!
håper du også får sove snart da