Skravletråd

Trøtt, halsbrann og får ikke sove! Tenkte jeg sulle finne et glass melk og lese et kapittel så kanskje kroppen vil sove..

jeg også gjør egentlig det..så når jeg ikke kan streiker liksom hele kroppen :o
prøvde på det i mårrest men det ble STORE protester inni der da, vakke pupulært det gitt hehe

Sånn her å at kroppen streiker om jeg ikke får lagt meg på magen.
Tror mini bare er blitt vant med at mamma skal mose!kose litt. Masse spark i 10 minutter så gir a seg :)

Sånn her å at kroppen streiker om jeg ikke får lagt meg på magen.
Tror mini bare er blitt vant med at mamma skal mose!kose litt. Masse spark i 10 minutter så gir a seg :)

heldig du! her er han gal hele nattan om jeg ligger for mye på siden bare. . er nok ikke så god plass inni der! ryggen går ikke for da forsvinner venstre arm og fot etter 1-3t

heldig du! her er han gal hele nattan om jeg ligger for mye på siden bare. . er nok ikke så god plass inni der! ryggen går ikke for da forsvinner venstre arm og fot etter 1-3t

Det er ikke lett å være gravid. Alle blir så glade når man forteller det og sier hvor fantastisk det er å gå gravid. De har Stockholm syndrom alle sammen!!

Det er ikke lett å være gravid. Alle blir så glade når man forteller det og sier hvor fantastisk det er å gå gravid. De har Stockholm syndrom alle sammen!!

hehehe!
og vi som har sååå lenge igjen! føles værtfall sånn enda.. både min og din kan holde seg inne til minst 15 april - synes jeg! så krysser jeg fingrene for at tiden flys og null flere plager :D

så gjennom heele lista jeg, men neeida.. hehe
må vel ta natta når verken øya elr hodet henger med!
håper du også får sove snart da :)

Er nok på tide å legge seg da ja. Håper jeg får sove jeg å!
Krysser fingrene for at ikke varmen blir for ille for deg og at du finner en god stilling!

Vedlegg

• 1426634296999.jpg
    1426634296999.jpg
    48,3 KB · Visninger: 12
Back
Topp