Det er ikke alltid jeg klarer det heller, men i fag gikk det Kanskje på tide å komme meg opp av senga og inn i dusjen nåAbsolutt.. jeg klarer aldri sovne igjen etter jeg har våkna desverre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke alltid jeg klarer det heller, men i fag gikk det Kanskje på tide å komme meg opp av senga og inn i dusjen nåAbsolutt.. jeg klarer aldri sovne igjen etter jeg har våkna desverre..
Ja, det er jo deilig å komme seg igang med en dusj!Det er ikke alltid jeg klarer det heller, men i fag gikk det Kanskje på tide å komme meg opp av senga og inn i dusjen nå
Du får bare vente til uka, skjønner det blir litt langt å reise med 7 mil tilsammen.Tror jeg utsetter til neste uke.. alt er levert.. bare lovte å hilse på før ungen blir født men er 3,5 mil å kjøre hver vei, så er litt tiltak.. og dårlig form for tiden.. litt tungsindig liksom
Skrev et innlegg på skjult om det.. er egentlig ingen grunn.. bare litt "nede" idag.. kanskje det bare er hormoner - håper detDu får bare vente til uka, skjønner det blir litt langt å reise med 7 mil tilsammen.
Ikke no godt å føle seg tungsindig uansett, kan jeg spørre hva som føles tungt? Trenger ikke svare skjønner det er ikke så lett å svare på et forum liksom, men vil bare at vi mamas skal ha det bra
Oki mye hormoner gjør med disse kroppene våre, så det kan godt være det ja! Håper du føler deg bedre iallefallSkrev et innlegg på skjult om det.. er egentlig ingen grunn.. bare litt "nede" idag.. kanskje det bare er hormoner - håper det
Lagt meg litt i senga nå etter en tur ut.. lese litt/sove litt/skravle litt på bv.. går nok bedre når sambo kommer hjem.. har litt å snakke med ham om tror jeg..Oki mye hormoner gjør med disse kroppene våre, så det kan godt være det ja! Håper du føler deg bedre iallefall
Kjenner følelsen !!Morn.... Nå har jeg sovet fra jeg kom hjem etter levering til nå. Guuuuri så godt å være alene! Og å kunne sove!
Nå må jeg bare få nok vilje til å stå opp...
Hva er det til middag i dag tru
Kjenner følelsen !!
Her er det Adamsmatkasse som bestemmer Usikker på hva vi velger i dag, men alt er hvertfall klart i kjøleskapetHva er det til middag i dag tru
Hva er det til middag i dag tru
Er du fornøyd med Adams matkasse?Her er det Adamsmatkasse som bestemmer Usikker på hva vi velger i dag, men alt er hvertfall klart i kjøleskapet
Dette er andre uka, og så langt er vi fornøyde Deilig å slippe å komme på ting å spise til middag, nye og spennende retter og vi kaster mindre mat da du får akkurat den mengden du trenger. Ulempen er jo at man ikke har noen påvirkningskraft. Du får det som står på menyen om du liker det eller ikke. Vi prøver en periode nå, då får vi se hvor lenge vi fortsetterEr du fornøyd med Adams matkasse?
Hm.. Virker jo ganske bra! Er møkkalei av å finne på ting å spise! Er så mye av det samme hele tiden så når jeg er ferdig med lavkarbo dietten jeg går på nå (sv.dia) så skal vi kanskje teste sånn matkasse får dere mat for 7 dager eller er det 5?Dette er andre uka, og så langt er vi fornøyde Deilig å slippe å komme på ting å spise til middag, nye og spennende retter og vi kaster mindre mat da du får akkurat den mengden du trenger. Ulempen er jo at man ikke har noen påvirkningskraft. Du får det som står på menyen om du liker det eller ikke. Vi prøver en periode nå, då får vi se hvor lenge vi fortsetter
Får for 5 dagerHm.. Virker jo ganske bra! Er møkkalei av å finne på ting å spise! Er så mye av det samme hele tiden så når jeg er ferdig med lavkarbo dietten jeg går på nå (sv.dia) så skal vi kanskje teste sånn matkasse får dere mat for 7 dager eller er det 5?
ElgkarbonaderHva er det til middag i dag tru