Skravletråd

Fikk liten baby sist gang :) var forventet da også, men hadde bare ett sett i str 44. Nå har vi med tre sett i str 44 og tre sett i str 50 :)
Skjønner :-) rwgner med en normalt stor baby her.. ellers får vi ut å handle ;-)

Her ville ikke kroppen at jeg skulle sove :(
Ikke her heller.. Standard nå for tiden er at jeg sovner i halv tolv-tolv tiden og våkner rundt fire.. Så får jeg ikke sove mer før kanskje noen timer litt senere på dagen. Utrolig slitsomt :p

Ikke her heller.. Standard nå for tiden er at jeg sovner i halv tolv-tolv tiden og våkner rundt fire.. Så får jeg ikke sove mer før kanskje noen timer litt senere på dagen. Utrolig slitsomt :p
Ja det er det ! Føler meg ikke trøtt heller liksom :P

Morn morn! Har ikke hatt den beste natta. :P Mannen og jeg tok en svingom i sengehalmen (etter gudene vet hvor lenge siden det var sist) og jeg slet sånn med maserier(?) etterpå. Tre-fire stykker kom sammen med kynnere, og de var vonde, de! :P Ellers så gjorde det nesten konstant vondt i ryggen.

Men jaja, er bra igjen nå. ;)
Nå skal vesla snart leveres i barnehagen, og jeg skal slappe av litt etterpå før jeg prøver meg på litt husarbeid.

Snart tid for ny svangerskapskontroll:) Hva gjør dere i dag?
Lykke til.. jeg har fortsatt ikke stått opp :-O Må gjøre det nå før ryggen dreper meg :-P liggi å lest en spennende bok.. nå må jeg komme meg i dusjen tror jeg ;-)

Lykke til.. jeg har fortsatt ikke stått opp :-O Må gjøre det nå før ryggen dreper meg :-P liggi å lest en spennende bok.. nå må jeg komme meg i dusjen tror jeg ;-)
Jeg har time nå kvart over og måtte ha vekkeklokke på i dag:p pleier ikke akkurat være kjapp ut av senga om morgenen jeg heller:D

Jeg har time nå kvart over og måtte ha vekkeklokke på i dag:p pleier ikke akkurat være kjapp ut av senga om morgenen jeg heller:D
Hehe.. pleier å stå opp rundt 9.. men idag sovnet jeg igjen.. og så begynte jeg å lese..

Back
Topp