Skravletråd

Etter legetime, en butikkrunde på senteret og lunsj, tror jeg det blir sofaen frem til kjæresten kommer hjem;) Så blir det vel en handletur da! Må vel ha noe godt til helga:D
Ja, viktig å kose seg i helga :-) vurderer å lage pizza idag :-)

Hva har dere gjort idag?
Vi har vært på en liten handletur, lekt ute i finværet og jeg har sovet mens mannen og vesla dro på besøk til bestemora. :)

Hva har dere gjort idag?
Vi har vært på en liten handletur, lekt ute i finværet og jeg har sovet mens mannen og vesla dro på besøk til bestemora. :)
Har tømt hengeren som var full av søppel på dynga, så handla inn materialer til ny platting. Så med skam sett på repriser av paradise hotel, mens mannen har rivi gamle platting og lagd ramma til nye.
Fy å flau og sur jeg blir på vegne av disse deltagerne! Nå hviler jeg litt før jeg starter på middagen, svin indrefilet :)

Har tømt hengeren som var full av søppel på dynga, så handla inn materialer til ny platting. Så med skam sett på repriser av paradise hotel, mens mannen har rivi gamle platting og lagd ramma til nye.
Fy å flau og sur jeg blir på vegne av disse deltagerne! Nå hviler jeg litt før jeg starter på middagen, svin indrefilet :)

Hehe, vi har alle våre guilty pleasures. :P
Hvordan lager du indrefileten, da? Som regel når jeg kjøper det skjærer jeg det i strimler. ;)

Back
Topp