Ja, viktig å kose seg i helga vurderer å lage pizza idagEtter legetime, en butikkrunde på senteret og lunsj, tror jeg det blir sofaen frem til kjæresten kommer hjem Så blir det vel en handletur da! Må vel ha noe godt til helga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, viktig å kose seg i helga vurderer å lage pizza idagEtter legetime, en butikkrunde på senteret og lunsj, tror jeg det blir sofaen frem til kjæresten kommer hjem Så blir det vel en handletur da! Må vel ha noe godt til helga
Her blir det hjemmelaget calzone i dagJa, viktig å kose seg i helga vurderer å lage pizza idag
Åå.. hørtes godt ut!! :-DHer blir det hjemmelaget calzone i dag
Håper det blir det åÅå.. hørtes godt ut!! :-D
Har tømt hengeren som var full av søppel på dynga, så handla inn materialer til ny platting. Så med skam sett på repriser av paradise hotel, mens mannen har rivi gamle platting og lagd ramma til nye.Hva har dere gjort idag?
Vi har vært på en liten handletur, lekt ute i finværet og jeg har sovet mens mannen og vesla dro på besøk til bestemora.
Har tømt hengeren som var full av søppel på dynga, så handla inn materialer til ny platting. Så med skam sett på repriser av paradise hotel, mens mannen har rivi gamle platting og lagd ramma til nye.
Fy å flau og sur jeg blir på vegne av disse deltagerne! Nå hviler jeg litt før jeg starter på middagen, svin indrefilet
Bruner den i panna så inn i stekovnen til den er 68grader halve til middag nå og halve til frokost pålegg i morgen. Blir super pålegg!Hehe, vi har alle våre guilty pleasures.
Hvordan lager du indrefileten, da? Som regel når jeg kjøper det skjærer jeg det i strimler.
Bruner den i panna så inn i stekovnen til den er 68grader halve til middag nå og halve til frokost pålegg i morgen. Blir super pålegg!
Her regner det skikkelig Så koser meg inne på sofaen med siste sesongen av Glee Enn du?Hva gjør dere denne "solfylte" dagen ?
Her snør det....skal ta en laaang dusjHer regner det skikkelig Så koser meg inne på sofaen med siste sesongen av Glee Enn du?
Tror nok ikke det sålenge det bare er kula.Svelget kula på tungepiercingen, kan det være farlig???
Nei hakke ord for hvor mange ganger, jeg har svelget både kule og stangSvelget kula på tungepiercingen, kan det være farlig???