Skravletråd

Å herregud, nå er jeg sliten! :P Har feiret min og vesla sin bursdag. Fire unger har sprunget rundt og hylt og hoiet, pluss en masse skravlende voksne. Og så har jeg stått halve dagen og laget og pyntet kake, ryddet osv. Heeelt gåen i bekkenet også. ;)

Og nå vil mannen ha taco eller pizza til kveld... Jaja, han har tilbydd seg å lage det selv, så da blir det nok taco. ;)

Å herregud, nå er jeg sliten! :P Har feiret min og vesla sin bursdag. Fire unger har sprunget rundt og hylt og hoiet, pluss en masse skravlende voksne. Og så har jeg stått halve dagen og laget og pyntet kake, ryddet osv. Heeelt gåen i bekkenet også. ;)

Og nå vil mannen ha taco eller pizza til kveld... Jaja, han har tilbydd seg å lage det selv, så da blir det nok taco. ;)
Jeg skreiv fødsler med deg isteden for føler xD

Godt at dagen er over da, selv om det sikkert var koselig med feiring også! Nå kan du vel legge deg ned og nyte at mannen lager middag med god samvittighet! :-)

Godt at dagen er over da, selv om det sikkert var koselig med feiring også! Nå kan du vel legge deg ned og nyte at mannen lager middag med god samvittighet! :-)

Ja, veldig koselig! :) Jeg tror jeg er litt herdet av å jobbe i barnehage, for lyden av ungene har vært en fryd for meg. ;) Sikkert fordi det er så tydelig at de storkoser seg. :)
Skal bli godt med taco! Og jeg er veldig fornøyd med at mannen tok hintet at han måtte lage maten selv i kveld. ;)

Men ja, veldig glad for at dagen er over også... :P

Noen som vet om man kan høre hjetelyd med dopler så sent som nå?
Kjenner mindre bevegelse og tenkte jeg skulle dra frem dopleren for å bare berolige megselv men finner ikke hjertelyden.. Finner min egen over mitt hjerte men ikke ved magen. Nå skal det sies jeg ikke prøvde hver eneste kvadratmeter av magen men..

Noen som vet om man kan høre hjetelyd med dopler så sent som nå?
Kjenner mindre bevegelse og tenkte jeg skulle dra frem dopleren for å bare berolige megselv men finner ikke hjertelyden.. Finner min egen over mitt hjerte men ikke ved magen. Nå skal det sies jeg ikke prøvde hver eneste kvadratmeter av magen men..

jeg klarte det i helga værtfall.. men nå visste jeg nøyaktig hvor han lå også da :p
spørs kanskje kvaliteten på doppleren?

Drømmer hver natt at jeg føder og at fødslen er i gang, kanskje et tegn ? :)

Da skulle jeg ha født for noen uker siden! :P Får smøre oss med tålmodighet. ;) Tror jeg har hatt minst fem drømmer om fødsel på noen få uker.
Idag har jeg kjøpt inn chorizo, pepperoni og jalapenos, så ikveld blir det pizza. ;)

Kroppen forbereder seg sikkert på mange måter :) Jeg drømmer også en del om fødsel og amming blant annet :p
Da skulle jeg ha født for noen uker siden! :P Får smøre oss med tålmodighet. ;) Tror jeg har hatt minst fem drømmer om fødsel på noen få uker.
Idag har jeg kjøpt inn chorizo, pepperoni og jalapenos, så ikveld blir det pizza. ;)
Hehe vet jo aldri da :P men kan jo hende !

Hehe, ble ganske mett av pizzaen, men det gikk. :P Det endte bare opp i pinglete maserier og kynnere. :P
Ingen energi til sånt, og så vil jrg ikke starte fødsel ennå så litt redd for å prøve :-P vært tørke her en god dtund.. får se om vi prøver i slutten av påska..

Ingen energi til sånt, og så vil jrg ikke starte fødsel ennå så litt redd for å prøve :-P vært tørke her en god dtund.. får se om vi prøver i slutten av påska..

Her er det bare 10 dager til termin, så det er bare å komme! ;)
Men ja, sex er litt tiltak. Ikke er det fryktelig godt lenger heller. :P

Her er det bare 10 dager til termin, så det er bare å komme! ;)
Men ja, sex er litt tiltak. Ikke er det fryktelig godt lenger heller. :P
17 dager her.. :-) synes ikke det har vært godt gjennom graviditeten jeg.. menmen.. tålmodig sambo heldigvis ;-)

Back
Topp